גיבוי למע.הפעלה, דרייברים ותוכנות??

adamniw

New member
גיבוי למע.הפעלה, דרייברים ותוכנות??

שלום לכולם! האם קיימת תוכנה שעושה גיבוי למע.ההפעלה כפי שהיא מותקנת כרגע, עם כל הדרייברים והסטינגס, וגם לתוכנות שמותקנות כרגע, ככה שיהיה אפשר לחזור לאותו מצב ללא מאמץ בעתיד (אם משהוא מתפקשש חס וחלילה..)?? אני ממש צריך כזה דבר - תודה מראש!!
 

Fever2002

New member
יש...

Norton Ghost היא אחת מהן. אחת אחרת שכתבו עליה בפורום שכן (תמיכה טכנית) היא "הקפאה עמוקה" (DEEP FREEZE), יש גם כרטיסים שעושים את זה כדוגמת "שריף".
 
למעלה