גיבוי למע.הפעלה, דרייברים ותוכנות??
שלום לכולם! האם קיימת תוכנה שעושה גיבוי למע.ההפעלה כפי שהיא מותקנת כרגע, עם כל הדרייברים והסטינגס, וגם לתוכנות שמותקנות כרגע, ככה שיהיה אפשר לחזור לאותו מצב ללא מאמץ בעתיד (אם משהוא מתפקשש חס וחלילה..)?? אני ממש צריך כזה דבר - תודה מראש!!