גיא לוי: שואף לנצח כל קבוצה בכל מגרש

גיא לוי: "לא מאוכזב, לא חשוב מה היה"

גיא לוי: "לא מאוכזב, לא חשוב מה היה"

גיא לוי טוען שהוא "לא מאוכזב" מהחלטת קשטן והוסיף: "שום דבר לא מושלם". מאמן הצעירה נוטה לצרף את עמית בן שושן לסגל לאליפות אירופה גם אם הוא פצוע. הגיוס של סהר נדחה בשנה


הנבחרת הצעירה חזרה להתאמן היום (ראשון) לקראת אליפות אירופה בהולנד, והמאמן גיא לוי התייחס לראשונה להחלטתו של מאמן הנבחרת הבוגרת דרור קשטן לא לשחרר את ברק יצחקי וטוטו תמוז מהמשחק מול אנדורה.

"נתארגן בהתאם למציאות ואני מניח שנעשה זאת בצורה טובה", אמר לוי במסיבת עיתונאים שכינס. "אין פה עניין אישי. אני לא מאוכזב מאף אחד. אין דבר מושלם בחיים ואין לי טענות לאף אחד".
יצחקי, שכבש את הראשון מול מקדוניה, עשוי לשחק גם מול אנדורה ביום רביעי ואז להגיע ישירות לאליפות אירופה. "זה לא העסק שלי ואני לא קובע אם ברק וטוטו ישחקו או יתאמנו ביום רביעי", הוסיף לוי, "לא חשוב כבר מה היה, אלא מה יהיה. הנבחרת לא בנויה על שחקן אחד ונצטרך להסתדר מבחינה מקצועית".
לוי הדגיש כי "ברור שמבחינה פיזית שחקן שמשחק שני משחקים רצופים לא יכול להמשיך לשחק ברציפות. בשביל זה יש לי את מאמן הכושר הכי טוב בארץ, שיוכל להגיד לי בדיוק מתי וכמה הוא יכול לשחק".
עמית בן שושן, ששוחרר מסגל הנבחרת הבוגרת בגלל פציעה, עבר במהלך סוף השבוע טיפולים ומצבו השתפר. "הנטייה שלי היא לקחת את עמית להולנד גם אם הוא פצוע ויוכל לשחק רק מהמשחק השני", אמר המאמן, "אבל עדיין לא החלטתי".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/48611.jpg
על האליפות עצמה הוסיף לוי: "אני מרגיש שלא נותנים לנו צ`אנס באליפות הזאת. זאת תקופה מאוד לחוצה, יש הרבה ביקורת, אבל אנחנו לא יוצאי דופן. ראיתי היום שגם בהולנד יש ביקורת על הנבחרת. נתנו את המקסימום עד עכשיו וניתן אפילו יותר אחר כך. זה חלק מהתפקיד שלי לקבל ביקורת. אני אענה רק על המגרש".

יתר שחקני הצעירה שהיו במקדוניה - יובל שפונגין, בן סהר ודקל קינן - יחזרו היום לישראל ולא לקחו חלק באימון. גם השוער תום אלמדון לא התאמן מאחר והוא סובל מקלקול קיבה. ליאור ז`אן נטש את האימון עקב מתיחה בשריר התאומים וישוב מחר להתאמן. רוב האימון הוקדש להתמודדות עם מצבים נייחים.

היום קיבל סהר הודעה רשמית כי גיוסו לצה"ל נדחה בשנה. בימים אלה נידונה בכנסת הצעת חוק לפיה ספורטאים שיוגדרו כ"עילוי" יהיו יכולים לשרת את המדינה בחו"ל מבלי להתגייס לצבא.

לכתבות נוספות >
 

oren3110

New member
בלי ברק יצחקי וטוטו תמוז

הנבחרת לא תנצח את אנדורה? קשטן אתה גועל נפש
 

גיל גיל1

New member
למה הוא צריך את טוטו?

הוא מתכוון להכניס אותו בכלל או סתם להשאיר אותו על הספסל
 

freeman123

New member
אפשר לחשוב

מי זה תמוז? יש לישראל חלוץ -קולואוטי ויש את בניון שחוזר זה יספיק נגד אנדורה .. אפשר לשחק עם חלוץ נוסף וזה לא משנה מי כי הם באותה רמה בערך. דבר נוסף לפי דעתי מלך השערים של הליגה צריך לקבל זימון לנבחרת אם עדיין לא קיבל , הרי אי אפשר להתעלם מהסטטיסטיקה ומי שהכניס הרבה גולים יש לו רגל חמה כנראה וזה יכול להתבטא בנבחרת. (יכול להיות שאני טועה ).
 
גיא לוי: שואף לנצח כל קבוצה בכל מגרש

גיא לוי: שואף לנצח כל קבוצה בכל מגרש

מאמן הנבחרת הצעירה לקראת היציאה להולנד: "שינינו את הגישה שלנו, הגענו לאליפות אירופה ואנחנו רוצים להתקדם עד כמה שאפשר". שירן ייני: "יש התרגשות, לא חשש. אנחנו רוצים ליהנות בטורניר". לחצו V5


הנבחרת הצעירה ערכה הערב (שני) אימון נוסף לקראת היציאה ביום רביעי להולנד, לקראת פתיחת משחקי אליפות אירופה בעשירי לחודש. בנבחרת הביעו אופטימיות למרות היריבות הקשות - המארחת הולנד, בלגיה ופורטוגל. הערב קיימה הנבחרת אימון סגור לתקשורת.
המאמן גיא לוי אמר: "אנחנו יוצאים עם תחושות מצוינות. עד המשחק הראשון נעשה את ההכנות שנשארו. אנחנו מבינים את יחסי הכוחות אבל אנחנו מעריכים מאוד את עצמנו ורוצים להיות במאה אחוז כושר ויכולת. זו המטרה שלנו".
"שינינו את הגישה שלנו", הסביר לוי. "אנחנו שואפים לנצח כל קבוצה בכל מגרש ואין שום סיבה לא להיות בגישה כזו. בקמפיין הזה הלכנו במטרה ברורה – להגיע לאליפות. הגענו אליה ואנחנו רוצים להתקדם עד כמה שאפשר. אנחנו באים ליהנות, לשחק מול הטובים ביותר ולנסות לנצח".
על מצבו של עמית בן שושן אמר לוי: "מצבו מאוד השתפר. הנטייה שלי היא לקחת אותו גם אם הוא לא יהיה כשיר למשחקים הראשונים. נקבל החלטה בהמשך היום".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/48686.jpg
רמי דואני התייחס ליחסים בין הצעירה לנבחרת הבוגרת: "אני לא חושב שאנחנו חלק מהעימות בין הבוגרת לצעירה. אני גם לא כל כך חושב שיש עימות. אנחנו חושבים רק על המשחקים הצפויים לנו. אנחנו לא מפחדים ולא חוששים. נעשה את הכל על הצד הטוב ביותר".
ליאור ז`אן: "לא רוצה לצאת בהצהרות – נבוא לשם, נילחם. אנחנו רוצים להצליח, זו הזדמנות גדולה עבור כל השחקנים להתבטא ולפרוץ. זו במה גדולה. אם עברנו נבחרת חזקה ומוצלחת כמו צרפת נדע להתמודד גם עם הולנד".
שרן ייני: "שמח מאוד שהגעתי לנבחרת. שיחקתי רק עשרה משחקים בקבוצה ולא האמנתי שייקחו אותי. אנחנו רוצים ליהנות בטורניר הזה. יש התרגשות ולא חשש. אנחנו שואפים להגיע הכי גבוה".

לכתבות נוספות >
 
למעלה