ג'ט לאג שאלה

IDLVI

New member
ג'ט לאג שאלה

יש לי בעייה.. אני מתחיל מחר לעבוד במשמרות לילה.. אני לדרך לצאת מזה. אני חייב הצלחתי לסדר שאני אעבוד חמישי ושישי ואז בשבת וראשון יהיה לי חופש כדי להרגע לקראת הבחינה ביום שני.. בקיצור אני רוצה איכשהו שיסתדר לי לקום בשני בבוקר אחרי שינה מתוקה ביום ראשון. חשבתי שאחרי המשמרת בשישי אני אמשוך את השבת עייף ואלך לישון בלילה.. למי יש עצה יעילה לחלוקת שעות שינה?
 

Kayben

New member
בבקשה

ביום שבת על הבוקר אני מניח שאתה הולך לישון - בדוק כמה שעות בין השעת שינה הרצויה בלילה לאותו רגע. חלק ב-3=קיבלת כמה שעות אתה צריך לישון. דוגמא: השעה 8:00, אתה מת מעייפות מהמשמרת לילה אתה רוצה ללכת לישון ב- 22:00 בלילה. יש לך 14 שעות הפרש. חלקי שלוש, יוצא כמעט 5 שעות. עכשיו לך לישון, כוון את השעה 4-5 שעות קדימה. תתעורר ב 12:00-13:00 ככה.. עד 22:00 כבר תהיה מספיק עייף כדי לישון שנת לילה רגילה. חסרונות השיטה: צריך הרבה כוח רצון לקום אחרי 4-5 שעות בלבד. הרגשה זיפתית למשך השבת בגלל העייפות. *חשוב לישון פחות מ-6 שעות! אחרת הגוף יהיה יותר מידי רענן ולא תהיה עייף. שיטה נוספת ויותר קשה: למשוך עד הלילה. חסרונות: צריך טונה כוח רצון ולא להישבר. הרגשת של מסומם במשך יום שלם. *ניתן לשלב בין השיטות אם יש יותר זמן, ורוצים שינוי יותר הדרגתי. אפשר לעשות את השינוי במקום ביום 1, ביומיים - וזה די מקל על הישום. בהצלחה.
 

Kayben

New member
נרכש בהרבה ניסיון

שאני חייב לקום ולהפוך שעות, אז בדר"כ אחת השיטות ננקטת בהצלחה ועם סבל. לעומת זאת, שאני רוצה להפוך שעות מרצוני החופשי אבל לא באמת חייב - זה הרבה יותר קשה לי, אני לא יכול לעבוד על עצמי ואני ממשיך לישון, תמיד! לכן, אני בדר"כ עושה את זה מדורג על פני יומיים.
 
למעלה