גחלילית זוהרת זוהרת!!! :-) כבר הרבה זמן לא כתבו בדיוק מושלם את אוצרות הרגשות הגואים בי כפי שאת הצלחת..איזה כיף לי..תמשיכי..תמשיכי..עד תעזי להיישיר מבט!