גזענות? הערבים אשמים

אשרת

New member
לפי דבריך...

מעצם היונו בני אנוש אנחנו גזענים המוח שלנו עובד על סכמות, על סטגימות ועל הכללות על מנת לפשט את המציאות שלנו. במקרה של הפסלטינים, היוצא מן הכלל - אלה שלא רוצים להשמיד אותי. הרוב - מעוניין לראות אותי בים. דבר אחד לגבי ההגדרה של האו"ם. ההגדרות של האו"ם הן בעיקרן הפוליטיות ולא הייתי קובעת על פיהן דבר וחצי דבר.
 

InDaHouse

New member
אנשים בורים או מתנשאים עושים הפשטות

ברוכה הבאה למועדון הגזענות. הפלסטינים לא רוצים לראות את היהודים בים אלא רק את הציונים - היהודים הגזענים.
 

אשרת

New member
../images/Emo122.gif

אני מניחה שאתה כבר נמצא במועדון הזה ולו משום שאתה שייך לאוכלוסייה האנושית , שהמוח של אותה אוכלוסייה עובד בצורה די מסוימת. מה שאומר שגם החברים שלך גזענים. ואתה אף הוכחת זאת - הם רוצים לרצוח ולהשמיד את היהודים משום שהם, האחרונים, לא מוכנים לוותר על זכותם למדינת יהודית במדינת ישראל. ברוך הבא לעולם האנושות, אינדה.
 

Paranoid Eyes

New member
אינדה

מה הבעיה שלהם ? מה הם רוצים? הם רוצים לחיות בשלום? או שהם רוצים את כל מדינת ישראל? גזענות היא כל הבחנה, הוצאה מן הכלל, הגבלה או העדפה של בני אדם, המיוסדת על נימוקי גזע, צבע או אתניות. אנחנו לא שונאים אותם כי הם ערבים! כי יש להם צבע לבן/שחור או כי הם מוסלמים. אנחנו /אני.. לא אוהבים אותם ולא חושבים שמגיע להם משהו, אם עשרות שנים מנסים להגיע איתם לשלום. עשרות שנים זה עולה בתוהו. לא אוהבים אותם כי הם רוצים להרוג אותנו, להעיף אותנו מהמדינה , מה שזה לא יהיה. היו מעדיפים אם לא היינו קיימים גם. זה שהם במקרה כולם גם ערבים.. זה לא אומר שאנחנו גזענים. אגב, גם שמאלנים רדיקלים אני שונאת, בגלל השקפת עולמם ובגלל הנזק שהם עושים ולא בגלל שום דבר אחר.
 

tkhri

New member
הפלשטינים מוכנים לקבל את היהודים כנתינים

ולא כאזרחים שווי זכויות. הפלשטינים,הערבים והמוסלמים לא מוכנים לקבל שליטה של עם אחרת על מוסלמים במה שנקרא "אדמה מוסלמית" כרגע. בשלב הרחוק הם רוצים להשתלט על כל העולם. עכשיו בטח תגיד לי שזה בדיוק מה שאמרו על היהודים ושהם רוצים לשלוט על העולם וכו'....רק כמה חבל שבמקרה של המוסלמים זה נכון. עובדה המופתי של אוסטרליה אמר שאוסטרליה היא אדמה מוסלמית. להמשיך לתת לך עובדות?
 

StrengthHonor

New member
גזענות על פי האומות המאוחדות היא ציונות

לכן אם אני נותן להם כל שמץ של קרדיט ( וזה שם אותי בסקאלה של ה10% מאוכלוסיית העולם שהם במקרה שמאלאנים מפליצי נודים של THC מחיידיקים מהונדסים גנטית בפי הטבעת) לאו"O אני חייב להסכים איתך.
 

SONIC8484

New member
ילד לך תילמד מה זה גזענות.

מזכיר את אחמד טיבי החזרזיר שכל הזמן צועק "גזענות,גזענות" תוך כדי שהוא מבליט את האות ע' בגרונו המצחין. ובכך הוא משניא את עצמו ואת כל ערביי ישראל על היהודים. גזענות זה מה שעשו באירופה בשנות ה30 ובהם לא היו שום זכויות ליהודים והשמידו אותם.
 

InDaHouse

New member
תחליף את המילה יהודים בפלסטינים

לא נותנים זכויות ומשמידים.
 

primus solus

New member
ג"ג פרופגנדה ושות'

שלום, מדבר indahouse האם היהודים מבצעים שואה בערבייי ארץ ישראל, כן או לא?
 

InDaHouse

New member
טיהור אתני כן, רצח עם לא - אם היו יכולים היו

עושים - היום יש תקשורת ולוויינים ואי אפשר לעשות מה שרוצים כמו היטלר.
 

אשרת

New member
טחחחחחחחחח

כמובן, הרי בשנת 1994 לא היתה תקשורת ולא היו לווינים ולכן הג'נוסייד שהרתחש ברואנדה למעשה לא התקיים. נמשיך עם זה, שלא ברור לי מי נתן לך את הזכות לדבר בשם אזרחי המדינה ובמה שהם היו רוצים ומייחלים, אבל הלכה למעשה אנחנו עם קצת יותר רחמן מהחברים הפלסטינים שלך , ולא , לא היינו רוצים לבצע בהם שום טבח, אלא פשוט שהם יחיו בשטחים שלהם, ויעזבו אותנו בשקט! אם כבר טיהור אתני, אז אפשר לומר שזה מה שממשלת ישראל עשתה לכאורה למתנחלים, לא? ולדעתי, החמאס גם עשה טיהור אתני בעזה בכך שגרם בצורה כזאת או אחרת לחלק מן האוכלסוייה המקומית לעוזב את עזה ולעבור או למצרים, להתחתנן שנאפשר להם לברוח משלטון האיימים של החברים הטרורסים שלך.
 

tkhri

New member
איזה זכויות?

לאזרחי ישראל ממוצא ערבי יש שיוויון זכויות מלא. היית בבית חולים לאחרונה? אם כן, אני בטוח שראית רופאים ערבים,מטלפים ואנשי צוות ערבים(ולא אני לא מדבר רק על ניקיון!). יש מורים ערבים,מרצים ערבים, עורכי דין ערבים, שחקנים ערבים, מלכת יופי ערבייה שנבחרה ע"י רוב יהודי, ערבי יכול להסתובב בכל מקום בישראל (חוץ ממגבלות ביטחוניות שחלות ,אגב, גם על רבים מאזרחיה היהודים של המדינה). לגבי "הפלשטינים", הם לא אזרחי מדינת ישראל(אגב,הם גם לא רוצים), ולכן אין סיבה שיקבלו זכויות אזרח. זכויות אדם הם אכן מקבלים.
 

StrengthHonor

New member
בואנה הסמי מיכאל הזה עוד אחד

שיוצא בהשוואות והצהרות דמגוגיות כמו שהראש המחוייט בצורה גרועה כ"F של השמאל רק יכול להפגין "הנהירה לליכוד היא כמו הנהירה לאיסלאם" טוב זאת השוואה יפה , אבל אולי כדאי להתעורר מעולם החלומות המהפכני ולהבין שאולי לפחות שיטה הכלכלית של הליכוד טובה יותר? והשיטה המדינית שלו לפחות שפוייה?
 

SONIC8484

New member
מאמר קולע

רצוף עובדות, כל הכבוד לרב יצחק לוי שאגב שייך למפלגת האיחוד הלאומי המצויינת שלנו.
 
למעלה