גזענות? הערבים אשמים

InDaHouse

New member
אני חבר של ערבים ומשום מה אני לא צריך

והם לא צריכים ולאף אחד לא אכפת מי יהיה פה הרוב - העיקר שיהיה שלום.
 

InDaHouse

New member
עוד אחד שצווח "יהודים לפלסטינה"?

מדינת ישראל לא אמורה להיות תרופה לאנטישמיות?! מה יהיה?
 
אני מתכוון ברצינות, האם אתה חפץ שלום?

אם כן לך והבא לנו שלום מהערבים, אם לא תהווה דוגמא אישית, כיצד נאמין לך. הנה אני הלכתי ועשיתי משהו שאני מאמין בו, הלכתי ונתתי יד בהקמת מאחז בE1 בכדי לחבר את עיר הבירה שלי עם העיר מעלה אדומים כרצף טריטוריאלי. הווה נא דוגמא לאחיך החוטאים והבא לנו את השלום המיוחל. בהצלחה.
 

InDaHouse

New member
נו אז אתה צווח "יהודים לפלסטינה"

מה ההבדל בינך לבין גרמני הצווח "יהודים לפלסטינה" כלפי יהודים המבקרים את גרמניה? אני מבקר את ישראל - אתה אומר לי "לך לפלסטינה", ההוא מבקר את גרמניה אומרים לו - "לך לפלסטינה" תגיד אם כל הימנים בעולם הם אותו הדבר - מדוע הם שונאים אחד את השני כל כך?
 

tkhri

New member
אבל זה הרי מגוחך

קודם כל זה שאתה כותב גרמני או נאצי לא בהכרח אומר שזה דבר שלילי. ולפני שאתה קורא לי בכל מיני שמות אני אסביר. אם ,למשל, הנאצים מצאו תרופה לאיזו מחלה תוך כדי המחקרים המחרידים שלהם בבני אדם(ואני חושב שהם מצאו משהו שתרם לחקר הלב ומחלות הלב....אבל לא בטוח), האם לאדם שחולה באותה מחלה אסור להשתמש בתרופה בגלל שהנאצים מצאו אותה? מכוניות,חברות,מפעלים וכו' גרמניים שעברם הנאצי במקרה הטוב מוטל בספק ובמקרה הרע ידוע שקיים, עדיין משגשגים בישראל ובכלל. לכן,גם זאת סיבה(אך לא היחידה), למה הטיעון שלך לא נכון. דבר שני,יש הבדל בביקורת. אם היהודי מבקר את גרמניה לטובת המדינה,העם,החברה,האנשים שגרים בגרמניה זה משהו אחד. אם היהודי היה מטיף להשמדת גרמניה אז בהחלט אין לו מה לחפש שם. אתה לא "מבקר" את מדינת ישראל והציונות , אתה רוצה בהשמדתם! וזה "ידידי" כל ההבדל. ביקורת בונה אכן יכולה להשמע ואף להתקבל אך הסתה להשמדה כלל וכלל לא!
 

primus solus

New member
אבל אין כאן שום גזענות

מי החליט שזאת גזענות? האגודה לזכויות האזרח שהנשיא שלה החלאה סמי מיכאל מגן על החמאס? אני שונא את מי ששונא אותי, אני שונא את מי שרוצה להרוג אותי, אני שונא את מי שרוצה להשמיד את המדינה שלי, אני שונא את האויב שלי. שנאת אויב היא לא גזענות.
 

InDaHouse

New member
שנאת האויב אינה גזענות

אבל שנאת אזרח של המדינה שלך מבלי לברר אם הוא אויב או לא זה... שלושה ניחושים?!... נכון! גזענות!
 

StrengthHonor

New member
שמאלאן PC עם ראש בפי הטבעת שמתעלם מהעולם גם כ

כמה % מעובדות העולם הראש של אינדה צריך לסנן כדי שהוא יחשוב שהוא מגיע לאידיולוגיה שלו באופן הגיוני? 3 ניחושים
 

StrengthHonor

New member
עניתי יפה לטענה

שזאת טענה של שמאלאן PC יאדה יאדה , והיא מנותקת מהמציאות בצורה כזאת שניתן לחשוב שהיא אמיתית רק על ידי הסנפת נודים של THC מחידקים מהונדסים גנטית בפי הטבעת. אין לי כוח עכשיו להתחיל להתייחס בנפרד ל10% מהערבים ול90% מהם .
 

אשרת

New member
לא , זה לא.

משתמשים פה יותר מדי במילה 'גזענות' שלא בפירושה המקומי ודי חבל. מדובר בהכללה מטופשת אני שונאת את הפלסטינים לא בגלל שהם ערבים אלא משום שהם מעוניינים להשמידני. זאת סיבה מפסיק טובה לא לאהוב אותם?
 

InDaHouse

New member
גזענות על פי האומות המאוחדות

According to UN International Conventions, "the term "racial discrimination" shall mean any distinction, exclusion, restriction or preference based on race, color, descent, or national or ethnic origin which has the purpose or effect of nullifying or impairing the recognition, enjoyment or exercise, on an equal footing, of human rights and fundamental freedoms in the political, economic, social, cultural or any other field of public life." [1] This definition does not make any difference between prosecutions based on ethnicity and race, in part because the distinction between the ethnicity and race remains debatable among anthropologists [2] According to British law, racial group means "any group of people who are defined by reference to their race, colour, nationality (including citizenship) or ethnic or national origin".[3] האם אינך נופלת להגדרה זו? אם לא מדוע?
 

אשרת

New member
תסביר אתה.

תסביר אותה כיצד השנאה שלי לפלסטינים נופלת על ההגדרה הזאת. הרי בנינו זה לא ממש משנה לי אם הם היו ערבים , נוצרים, בודהיזם או יהודים אשר החליטו להשמיד את המדינה, הם היו מוגדרים כאויב בגלל המטרה שלהם ולא בגלל צבע העור שלהם, הדת שלהם או מה שזה לא יהיה. ממתי התייחסות למטרה היא גזענות???
 

InDaHouse

New member
עצם זה שאת מגדירה קבוצת אנשים ממוצא מסויים

כאויב שלך - זו גזענות. משום שהאויב שלך הוא רק אותו אדם הנלחם בך ולא שאר האנשים מהלאום שלו אשר אינם נלחמים בך.
 
למעלה