גור קטן מתחת לבית שלי

Kosha 4ka

New member
גור קטן מתחת לבית שלי

מאתמול איכשהו הגיעה לגינה של השכנים גורה קטנה לבנה, כמובן שהם לא הסכימו לשמור עליה או לטפל בה. היא עכשיו נימצאת בגינה של הבניין. יושבת לה בצל. ממש חמודה, ניראת בריאה. נובחת ומשחקת. הורדתי לה אוכל ומים, היא שתתה כמעט בקבוק מים שלם. אני לצערי אחרי המקרה האחרון לא אוכל לקחת אותה אלי... אני מוכנה לחפש לה בית, להשתתף בהוצאות רפואיות, לקחת לויטרינר, הכל. רק שמישהו ישמור עליה...
 

LeeKo

New member
אוי היא מדהימה!

תראו איזה עיניים... יחטפו אותה בSOS...קלישאה,אבל נכון!
 

Kosha 4ka

New member
הלוואי והיה לי איך להגיע לשם

אני מב"ש ואין מצב שההורים שלי יסכימו לנסוע עד לת"א בגלל כלב...
 

Zoharrr

New member
איזו בובה מדהימה!

ונראה לי שהיא תגדל להיות ממש ממש גדולה,כפות הרגלים שלה ענקיות!
 

zooom360

New member
דווקא לא נראה ככה

תראי אותה ליד נעל בית היא קטנה לידן, והיא נראת כבר כבת שלושה-ארבע חודשים...
 

goolo123

New member
גם מתוקה וגם מסירה!!היא בבאר שבע?

תפרסמי בכל הלוחות באינטרנט...
 

Kosha 4ka

New member
כן היא בב"ש

אני אפרסם בלוחות, הבעיה שאין הרבה אנשים שיסכימו לקחת סתם כלב מהרחוב, וזה גם לוקח זמן עד שאנשים מתעניינים ומתקשרים וברגע שהם ישמעו שהיא כרגע כלבת רחוב אני בספק אם הם יסכימו לקחת, ואני לא יודעת כמה זמן היא עוד תהיה מתחת לבית שלי...
 

goolo123

New member
את לא צריכה להגיד שהיא כלבת רחוב

ושברגע זה היא ברחוב....פשוט תגידי שזו כלבה שמצאת ואת מחפשת לה בית....וכו'.. אולי אפילו לתלות מודעות לבקשת בית אומן עם תמונה של הכלבה באוניברסיטה?אולי מישהו מהסטודנטים?אולי גם לתלות במרפאות וטרינריות? אוף....אין לזה סוף!!
 

Kosha 4ka

New member
טוב אני ננסה

אבל הלוואי ומישהו יוכל לשמש לה בית אומן. היא גורה מתוקה, מקלחת טובה ואם היא קצת תשמין היא תחטף במהירות...
 

goolo123

New member
אני חובת לעשות כמה טלפונים בעניין,אם יימצא

במרכז בית אומן, תוכלי להביא אותה לכאן?
 

Kosha 4ka

New member
מקפיצה

אנשים זה ממש חשוב. חזרתי עכשיו מהעיר והכלבה ניראת פחות טוב מי מה שהיא ניראתה בבוקר. היא כל היום שוכבת מתחת לעצים, המסכנה, מנסה להסתתר מהחום הכבד. היא לא תישרוד הרבה זמן בחוץ. בבקשה תעזרו!!! אני מוכנה לשלם על ההוצאות עד כמה שאני אוכל, ולפרסם מודעות העיקר שמישהו ישמש לה בית אומן!!!!!! כמה ימים של טיפול והיא תימצא בית במהירות. אם לא הכלבה שלי וכל הסיפור שהיה עם הגור הקודם היא כבר מיזמן הייתה אצלי.
 

goolo123

New member
../images/Emo124.gifמי יכול לעזור לגורה הזו?

זקוקה לבית אומן!!
 

Kosha 4ka

New member
אנשים אני חייבת את העזרה שלכם

הגורה המסכנה הזאת נמצאת בחום הכבד הזה לבד. אני מנסה להשגיח עליה כמה שאני יכולה, אבל מסתובבים פה הרבה אנשים ברחוב שיכולים להרע לה. היא גורה יפה ותמצא בית במהירות, אם תקבל טיפול ביתי. חוץ מהאנשים פה בפורום אין לי למי עוד לפנות... אם עכשיו היא לא תמצא פיתרון, היא תגדל ואז כבר אף אחד לא ירצה לקחת אותה, כמו כן היא תמליט עוד גורים... בבקשה אין מישהו אחד שיכול לשמש לגורה בריאה בית אומן? אם לאנג'י (למי שזוכר) נמצא פיתרון, ולגורים מהבסיס בדרום נמצאו בתים, איך יכול להיות שלגורה אחת קטנה וחמודה אי אפשר למצוא בית אומן אחד??
 
למעלה