גורת כלבים

post

New member
תגובה לגבי אילוף

מכות או צעקות לא תמיד עוזרות יש מקרים שכן ויש שלא יש לי שיטה שעובדת ברוב המקרים והיא לקחת ספריי אוויר בלחץ לניקוי מקלדות בספריי יש רק אוייר בלחץ ללא שום חומר כימי ופשוט ברגע שהכלב נושך לרסס עליו או לידו הרעש מפחיד אותם אבל אתה (הבעלים) לא וככה גם לא נוצרת על ידי הכלב קונוטציה שלילית לגבי הצעקה של הבעלים הם לא יפחדו ממך ואחרי שלוש או ארבע פעמים הנשיכות מפסיקות אפשר להשתמש באותה שיטה כנגד בעיות התנהגות אחרות כמו כן ראיתי שאצל וטרינרים ניתן לרכוש ספריי כזה. אומנם זה מגוכך לקנות אוויר אבל ברוב המקרים זה עובד תנסו ותראו בהצלחה ודרך אגב מי שמרביץ לכלב גם עם הוא וטרינר הוא סתם זבל מי שאוהב בעלי חיים לא מכה אותה !!!
 

gaia20

New member
אני חייבת לציין

שאת ממש בחורה מאופקת... אם היתי קולטת מישהו מרים יד על הכלבה שלי, אפילו וטרינר לצורך הדגמה, היתי ממש משתוללת.... פשוט מעצבן אותי לראות הרמות יד מיותרות על בעלי חיים...
 

kasa

New member
תחליפי מהר וטרינר !

גם אני נתקלתי פעם בוטרינר כזה. שתפס את הכלב שלי (שהיה אז גור בן 5 שבועות !!!), בחוזקה, והכאיב לו עד שהגור יילל בכאב.... מובן שלא העזתי לחזור לוטרינר הזה, ולשמחתי - מצאתי כבר 3 וטרינרים אחרים, שפוסלים על הסף אלימות כלשהיא כנגד הכלב. הרמת קול בהחלט מספיקה !!! אז - תחליפי וטרינר.
 

Boojie

New member
יש הבדל עצום

בין אלימות לבין "לא נעים". תחושה של חוסר נעימות קלה זה לא כזה ביג דיל, זה לא ממש משהו שגורם לבעלי חיים טראומה לכל החיים, וזה בטח לא אלימות. כשגור נושך גור אחר, הגור השני נושך בחזרה. זה צוין פה כבר כמה פעמים. ככה לומדים הגורים לווסת את עוצמת הנשיכות שלהם, מתוך הבנה שיש גבול, ושנשיכה זה דבר כואב ולא נעים. אין שום סיבה לא להשתמש במנגנון הטבעי הזה, כדי למנוע התפתחות הרגל של נשיכות. אי נעימות קלה, שקל לבעל החיים להימנע ממנה (הוא פשוט צריך לא לעשות את הדבר שמנסים ללמד אותו לא לעשות, במקרה זה נשיכה), לא תגרום לו שום נזק מצטבר, ורק תעזור לו ללמוד לרסן את עצמו מהר יותר, מה שבטווח הארוך דווקא יהיה טוב יותר בשבילו. או שנדמה לך שכלב שנוזפים בו שוב ושוב במשך חודשים, בגלל שהוא ממשיך לנשוך, מרגיש טוב יותר מכלב שגורמים לו אי נעימות קלה במשך תקופה קצרה, ומפסיק? מה שכן, אני מסכימה שחייבים לזכור את הגבולות. אי נעימות קלה שקל לכלב להימנע ממנה, זה בסדר (כמו הרעיון עם לחיצת הלחיים אל תוך הפה, שבו הכאב למעשה נגרם על ידי הכלב עצמו, או דחיקת היד הננשכת אל תוך הפה), אבל להרביץ לכלב זה דבר שגורם לו תחושת חוסר אונים, מעבר לעובדה שזה מעשה מאד מפחיד ותוקפני.
 

galitm

New member
למה לא שווה להסביר ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

דווקא את ההסבר של Y@IR הבנתי !! (אנחנו לא טיפשים, אתה יודע...) תודה לשניכם בכל אופן !
 

קרןPUNCH

New member
מי שלא הבין את השיטה של דוג מסטר

אז הנה , תנסו פשוט על עצמכם: תלחצו על הלחיים עם היד, תפתחו את הפה כך שהלחיים יכנסו כוויכל לפה ותסגרו אותו (את הפה), כואב נכון? ככה לעשות גם עם הכלב, ביי ביי
 

Dog Master

New member
פשששש קרן כל הכבוד !!!!!!!!!!!!!

כמו שאמרת, להכניס את הלחיים לתוך הפה, זאת אומרת שצריך לדחוף את הלחיים לחלק הפנימי של הפה, מכיוון ששם הטוחנות נמצאות.
 
למעלה