גורל...

EastGirl83

New member
גורל...

האם יש גורל משמיים שאומר שבן מסויים צריך להיות עם בת מסויימת?
 
שאלה טובה:)

אז קודם התשובה לשאלתך היא כן,ומדוע היא כן? אז ככה: רבי יהודה אמר ,ארבעים יום קודם יצירת הולד בת קול יוצאת ואומרת בת פלוני לפלוני..(מסכת סוטה) כלומר עוד לפני שהאדם נולד כבר בשמיים מכריזים שהאדם הזה צריך להיות עם פלונית. אבל לא כל אחד זוכה לכך,כי יש לפעמים והאדם לא עושה מעשים טובים ולכן הוא "מפספס" את זיווגו,יש מדרש בבראשית שאומר שמאז שהקב"ה סיים את מלאכת הבריאה הוא יושב ומזווג זיווגים כלומר העניין הזה הוא מאוד לא פשוט:) בהצלחה.
 

EastGirl83

New member
אבל...

מה קורה אם אותו אדם לא יהודי? אני יודעת שזה אסור והדבר האחרון שארצה לעשות זה לפגוע במשפחה שלי, אבל קשה לי להתנתק ממנו... מה לעשות?
 

asaf2000

New member
תשובה

כשכתוב שארבעים יום קודם יצירת הולד הקבע מי זיווגו של האדם ברור שלא הכוונה שהזיווג יהיה עם גוי כי זה איסור להתחתן עם גוי! לגבי היחסים שלך עם גוי מומלץ לקרוא כאן.
 

EastGirl83

New member
סליחה על הבורות...

אבל מוסלמי זה גוי? ושוב פעם.. סליחה על הבורות!
 

EastGirl83

New member
ובנוסף...

אני יודעת שאני בחיים לא אשכח את המהות האמיתית שלי וההיסטוריה של העם שלי ואדרבה... כולם יודעים שאני יהודיה גאה שאוהבת ללמד ולדבר על זה. אז אולי המטרה שלי בפורום הזה הוא להתייעץ איך לשכוח אותו ולהמשיך הלאה.. ואל תגידו לי פשוט להתנתק... כי זה בלתי אפשרי...
 

אופירA

New member
מנהל
גוי גמור, עם קבלות

ועם מנטליות משפחתית מאד מאד מסויימת. ושבא מעם ששונא ישראל, אז גם אם הוא לא - קרובי המשפחה שלו כן... תני לי להבין: אם את רוצה לשכוח אותו, למה את לא רוצה להתנתק? זה לא הגיוני שאת רוצה להישאר בחברתו, וגם לשכוח אותו... תנסי להסביר בדיוק את עצמך: איפה הבעיה, מה בלתי אפשרי, מה הרצון שלך ומה קשה לך.
 

EastGirl83

New member
קשה להתנתק

ואני חושבת שבגלל המציאות אני מודעת לכך שלא אוכל להיות איתו וכמובן שלא ארצה שהילדים שלי יהיו מוסלמים, חס וחלילה! מעדיפה אני לא להביא בכלל ילדים לעולם אם כך יהיה המקרה... אבל בו זמנית, אני כאילו מאוהבת בו... אבל אני יודעת שצריך לחשוב מהגיון ולא מהלב, אבל זה קשה... ואני פשוט צריכה עזרה... ואני לא יכולה לדבר על זה עם אף אחד שמכיר אותי כי חס וחלילה אם הם ידעו... מה עושים?
 
יקירתי

עשי חשבון נפש עם עצמך,האם הוא בעל לב טוב, האם, מהיכרותך עימו, הוא אדם טוב. האם את מוכנה, מאהבתך אותו, לעמוד בקשיים שיעמדו בדרכך, מצד משפחתך ומצד משפחתו. אם יש רצון יש דרך. ועוד דבר, אל נא תיקחי את דברי הסובבים אותך, אפילו באי הפורום המכובדים, שאין לי כוונה לזלזל בהם, כדברי אלוהים חיים. סך הכל, כולנו בני אדם, ואין איש בימינו שרצון האל גלוי לפניו בבהירות. בהצלחה לך, ומי יתן שכל בחירה שתעשי תהיה לטובה.
 

EastGirl83

New member
אני כן יכולה להגיד

לטובתו שמאז שהוא הכיר אותי הוא השתנה לטובה, כלומר היו לו כוונות רעות בתחילת הדרך אבל הוא השתנה ואני פשוט רואה את זה ומרגישה את זה ואני הולכת לפי התחושות שלי במיוחד לאור החלומות שהיו לי.. אבל מה שכן, למרות הבלבול... אני יודעת שאני זאת שצריכה להחליט בסופו של דבר, אני אתן לחיים לכוון אותי בשלב הזה... ותודה על התגובות... זה עושה טוב לדבר על זה.... אני פשוט לא רוצה שיהיה רע לסובבים אותי.
 

אופירA

New member
מנהל
ילדה נבונה -

בואי תחשבי בהיגיון: בהתחלה היו לו כוונות רעות, ואח"כ, לאחר שהכיר אותך, הוא השתנה. אם תישארי איתו - הוא עשוי להמשיך להשתנות - לטובה, לרעה, לכל מיני כיוונים. תחושות זה דבר מצויין, אבל הם חייבות להיות מבוססות על עובדות. את העובדות באתר יד לאחים קראת? שוחחת עם הבנות שעברו את זה על תחושותיהן לפני שנישאו? הדברים יותר חמורים ממה שאת מדמיינת לעצמך, ולמרות שגילך בוגר, הוא חסר ניסיון חיים עשיר, ואינו מספיק כדי להכיר מגוון מציאויות חיים שאינן מוכרות לך. בגלל זה לומדים היסטוריה! עוד לא קרה פעם אחת בתבל, שיהודייה שנישאה לערבי לא ספגה ממנו חיים מרים וקשים. עוד לא קרה פעם אחת בהיסטוריה, שערבי שנשא לאשה יהודייה, לא השתנה לאחר הנישואים לרעה. לרעה מאד! עכשיו בואי נראה, איך מנטרלים את תחושת האהבה שמשתלטת על הנפש ועל השכל, וגורמת לחוסר יכולת להחליט עפ"י הדעות, בגלל הרגשות העזים. זה קשה כמובן, זה תהליך ארוך, אבל בסופו של דבר יש ברכה מרובה. קודם כל, צריך לקבל החלטה ברורה: אינני רוצה לקשור את חיי עם ערבי! דוני עם עצמך ועם חברים - הרבה ככל שתוכלי - בהחלטה זו, שתהיה ברורה לך היטב. כעת, יש להתנהג עפ"י ההחלטה, ולכוון את הרגשות ע"י מחשבות נוגדות. אם אינך מסוגלת להתנתק - עשי זאת בשלבים, תתחילי להסתייג ולהתרחק קצת, ובוודאי למנוע התקדמות של הקשר! לאט לאט תתרחקי ותסתייגי יותר, אף שליבך לא יהיה שלם עם כך. ההמשך יהיה קל יותר. כשרגשות התשוקה ישתלטו עלייך, זכרי את החלטתך, והתווכחי במחשבתך עם הרגשות: שנני לעצמך את התכונות השליליות של הגבר הזה, והתמקדי במחשבה על השלילי שבו. חשבי על הדברים שאינך רוצה בקשר איתו (הצער של המשפחה וכו'), והעמיקי חשוב על כך עוד ועוד. הזכירי לעצמך את כל הרגעים הלא נעימים שחווית איתו, ונסי להבין את סיבתם לעומק. לעומת זאת, כשתחשבי על התחושות הנעימות שחווית איתו, עממי אותן במחשבתך, שווי להן אור ורוד פחות, צרפי להן תחושות שלילה, והרחיקי אותן ממחשבתך בעקשנות ובעקביות. זכרי תמיד את החלטתך. תוך תקופה קצרה רגשותייך יירגעו, ולא יבלבלו אותך עוד. הפרידה לא תכאיב לך יותר.
 

asaf2000

New member
רק תיקון טעות אחד קטן פיצפון

לא כולנו "בני אדם". כתוב בתורה "אתם קרוים אדם ואין אומות העולם קרוים אדם".
 

asaf2000

New member
את תשכחי ומהר יותר ממה שאת חושבת

כמובן שלא תשכחי מרצונך אלא בעל כורחך. מוסלמי שמתחתן עם יהודיה מתעלל בה וילדיו גדלים כמוסלמים שונאי ישראל כמוהו. משפחתו לא מקבלת את היהודיה לחיק המשפחה והמוסלמי עצמו עד כמה שהוא נראה אוהב ומלטף לפני החתונה בד"כ אח"כ הופך לבעל שתלטן ומכה. לא...אני לא עושה הכללות ולא בא להפחיד, זאת המציאות המרה ומדובר על עשרות מקרים כאלה שחוזרים על עצמם כל פעם מחדש. תוכלי לקורא על כך בהרחבה באתר של יד לאחים - המחלקה למאבק בטמיעה.
 

אופירA

New member
מנהל
אפשר להיות גם אידיוט, כדי להבין

מה שהבורא כתב מפורשות בתורתו: ליהודי אסור להינשא לגוי. לא צריך להיות חכם, לא טיפש, לא חוזה בכוכבים ולא תמהוני. אסור! כתוב!
 
למעלה