גורלו של הפורום

גורלו של הפורום ../images/Emo4.gif

לצערנו הפורום יסגר בימים הקרובים בגלל חוסר פעילות, בדיוק כשאנחנו חוגגים לו שנה
הפורום יפתח שוב כשהשבט יחזרו לפעילות שוטפת, נקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר. עד אז, שיהיה להם המון בהצלחה יחד ובנפרד. אם יהיו עדכונים אני מאמינה שאדם יכתוב אותם בפורום מוזיקה שחורה. בכל אופן, תודה לכולכם שביליתם פה ושניסיתם להחזיק את הפורום. מיכל ועידו
 

The Rattlesnake

New member
היתה לי הרגשה שזה יקרה

כמה שזה מבאס השבט פשוט נמחקו מתעשיית המוזיקה :( נקווה לטוב. תודה למיכל ועידו שעשו עבודה מעולה בניהול הפורם! בהצלחה בהמשך הדרך:)
 
../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif יום שחור

לא חבל?! הרכב כל כך טוב! הולך לו ככה לחינם, בכל מקרה, אדם, טונה, מתוקה, אוז... אני מקווה שזה לא הסוף.. כי דבר כזה יהיה אבידה גדולה למוזיקה הישראלית! מקווה לשמוע חדשות טובות במהרה!
 

moshe alfasi

New member
שיהיה בהצלחה להרכב הזה.

כ"כ חבל לי, במיוחד שהם גורמים לעניין לקרות, לשחרר וורס ועוד איזה רימיקס בשנה, זו לא עבודה. בהצלחה חברים! תודה לעידו ולמיכל! BLESS!!!
 

שאקית

New member
:(

יאללללללה אוף ממש עצוב איך בא לי לעזור =[ שיהיה בהצלחה לכולנו...
 
אנו מודים למנהלי הפורום

Hypnotic Poi§on ו-Funky Giraffe על הקמת הפורום וניהולו עד כה ומאחלים להם בהצלחה בהמשך דרכם בתפוז
בשלב זה, עקב חוסר פעילות, הפורום נסגר. אנו מזמינים את הגולשים לגלוש ביתר הפורומים בתפוז
אנשים
 

טונה 360

New member
תודה שהייתם

איזו דרמטיות... חבר'ה היה כיף גדול. תודה למיכל ועידו, אתם אלופים, תודה לתפוז, ותודה לכל מי שקרא\כתב\החייה\ניסה להחיות\נכשל בלהחיות\או סתם הרגיש בעסה שהפורום לא גועש, אתם חשובים... ו...זהו, אין מה לומר יותר בינתיים, אנחנו...נהיה בקשר, זו הבטחה. :) keep the faith... (or i'll break ya neck, טונה.
 

Funky Giraffe

New member
i'll break ya neck???

אצלנו אומרים "אני אפתח'ך ת'תח'ת"...
וואללק אתההההההה
 

baduist

New member
יו

היה כיף. אנחנו נפגשים בפורום מוסיקה שחורה בינתיים (ולמי מכם שמתעניין - גם פורום סאונד והפקה פה בתפוז). כשיחזור הטעם לפורום הוא עוד ישוב ובגרסא מחוזקת ומשופרת. תודה לתפוז - על התמיכה בפורום, ומעבר לו, וספציפית לרינת, עידו ומיכל. ולכולכם. אוהבים את כולכם, וחושבים עליכם הרבה!! מיטל ואדם
 
למעלה