גורים

zoe1111

New member
גורים

יש לנו בגג גורי חתולים (אנחנו גרים בקומה אחרונה ויש גג רעפים, הם נמצאים ממש בקצה שלו בתוך צינור כזה מעץ) הם נשמעים לי ממש קטנים וגם המקום הוא קטן, הם מייללים שם כל היום, אין לנו מושג אם יש להם אמא, לא ראינו/שמענו אותה, ניסינו להגיע כדי לחלץ אותם אבל זה נראה לנו מסוכן מדי, ניסינו לפתוח קצת את צינור העץ הזה מלמטה ולשים להם אוכל רטוב אבל הם לא מתקרבים ואין אפשרות לתפוס אותם משם. מה אפשר לעשות? אולי לשים אוכל אחר במקום הרטוב או להזמין מחלץ? ולגבי מחלץ- יש מישהו בירושלים? כמה זה צריך לעלות?
 

Noaal

New member
בירושלים יש את צביקה (סבלנות)

אבל הייתי מחכה כמה ימים ועוקבת לוודא שאין אמא. אם אתם לא שומעים בכי, רוב הסיכויים שיש אמא אשר דואגת להם לאוכל ומקום מוגן ולכן רצוי וכדאי לעזוב אותם לנפשם.
 

zoe1111

New member
הם מייללים כל היום

שמענו אותם פעם ראשונה היום בבוקר וגם עכשיו עדיין מייללים. אולי נחכה למחר ונראה אם זה ימשיך.
 

zoe1111

New member
../images/Emo208.gif מה עושים?

מסבתר שהם נמצאים בתוך הקיר מעל החלון, הצלחנו לפתוח טיפה ולראות רגל קטנה מציצה אבל לא מצליחים להוציא אותם ואין לנו מושג אם הם לבד או עם אמא שלהם, אבל הם עדיין מייללים כל הזמן.
 

zoe1111

New member
אולי יש משהו שאפשר לשים להם

כדי שיתקרבו אלינו?
 
ניסיתם לשים להם אוכל?

יש את אבי קוזי שהוא מחלץ חתולים. יש מספר טלפון שלו בפורום
 

zoe1111

New member
נראה לי ששמעתי את האמא חתולה

שמעתי רעש מהקירות ונראה לי שהיא הזיזה את הגורים כי שמעה אותנו - אני כבר לא רואה את הרגל האפורה הקטנה
אז כנראה שהם סתם ייללו ואמא בסה"כ הלכה לחפש אוכל או משהו. ניסינו אתמול כבר לתת להם אוכל אבל כנראה שהם קטנים מאוד. נבהלתי מזה שהם ייללו כל הזמן ומזה שלא שמעתי את החתולה אפילו כשניסינו להוציא אותם- תארתי לעצמי שאם האמא איתם אשמע נשיפות ופחדתי שהם ימותו שם. אז אני מקווה שהם יהיו בסדר, אני אנסה לשים לב אם יש באמת חתולה שנכנסת גג ולשים לה שם אוכל. תודה!
 
למעלה