גועל נפש של פורומים "חדשים"

evike

Active member
מנהל
../images/Emo41.gifאתם בהנהלה עונים כמעט לכל אחד

כתבתי את ההודעה לפני יותר משעה. למה אין התייחסות? ואגב, גם באקספלורר הפורום עולה לאט, לא רק בשועל.
 

עומר247

New member
איכס

אתם חייבים להשאיר אפשרות להמשיך עם המערכת הישנה! במקרה כזה, תעשו כמה שינויים שבא לכם אני דווקא מאוד אוהב עיצוב מחודש אבל עם כל הכבוד ובלי לפגוע הבר הצדדי פשוט יהרוס את האתר הזה וחבל
 
בנוסף,

ההודעות נפתחות ממש לאט לעומת עכשיו (בפיירפוקס. לא יודע לגבי אקספלורר) מכה די רצינית למתכנתים של תפוז.
 

L e e e e e

New member
העיצוב החדש

אני מניחה שיקח זמן להתרגל לעיצוב החדש, אולם מאוד מפריע שהרחבתם את השטח של "בר הניווט החדש" על חשבון השטח הנותר להודעות הפורום. כמו כן, אני מבינה את הצורך הקיומי, אבל כמות הפרסומות בדף ושטחן (1 בראש, 2 בתחתית, 4 מימין ו-1 בתוך ההודעה הנצפית) הופך את העיצוב החדש לצעקני ומעיק לא פחות מהקודם.
 
על הפנים של מערכת../images/Emo128.gif../images/Emo31.gif

כתב קטן, המוןןןןןןןןןןןןןןןןןן פרסומות (כאילו האלה שתקועות לכל בכל חור עכשיו לא היו חסרות
), איטי, עיצוב נוראי וממשק לא נוח... בקיצור כל הסיבות למה לא לסבול את המערכת החדשה
מקווה שהמערכת הקיימת תישאר כי בחדשה הנוראית הזו אין מצב שאשתמש
 

Ekuo

New member
ממש חבל לשנות משהו שאנשים התרגלו ואהבו

עד עכשיו העיצוב היה מאוד חם ונוח הן מבחינת הצבעוניות ובעיקר בגלל שהייתה תחושה שההודעות "סגורות" מתוך מסגרת וזה נוח מאוד לעין. אני מבינה שאתרים כאילה מרוויחים הרבה כסף על פרסומות אבל פרסומות בצד ימין איפה שטקסט של אנשים אמור להיות זורקות את החברים החוצה לחפש פורום אחר שיותר נעים להיות בו.
 

דוד רץ

New member
../images/Emo127.gifהמערכת החדשה נראית זוועה. הפרסומות לשמאל!

הדבר שהכי צורם לי בעיניים אלו הפרסומות בצד ימין. אני חושב שהדבר הראשון ש'תפוז' צריכים לעשות הוא להחזיר את הפרסומות לצד שמאל, אחרי זה חברי הגולשים ואנוכי נוכל לשפוט את המערכת בצורה קצת יותר שקולה ועניינית.
 

דוד רץ

New member
אה... ותוספת 'קטנה' (תרתי משמע)

בניגוד לרוב האנשים כאן שחושבים שהפונט קטן מדי- אני דווקא חושב שהוא גדול מדי. במערכת הנוכחית אני יכול להשתמש בגופנים של האקספלורר- טווח רחב למדי. במערכת החדשה נראה שאני "נעול" על גודל הגופן שתפוז הכתיבו.
 

ה צ פ ע

New member
זהוזה?! תם עידן העיצוב הייחודי?!;)

הסבר: אין יותר ת'אופציה של בחירת צבעים מיוחדים לכל פורום ע"י מנהלי הפורום?! ואין יותר עמוד פתיחה עם לוגו אישי לכל פורום ופורום?! בכל מקרה, בשיא ההצלחה עם השינוי, אך לא לשכוח להשאיר ת'אופציות הייחודיות האלו שציינתי...
 

ה צ פ ע

New member
עוד דבר שנזכרתי אחרי שליחה:

האם תהיה ליציאה הרישמית מוכנות/הכנה ל-IE8?!
 

GILADOS

New member
דווקא מוצא חן בעיני העיצוב החדש... הוא חלק ועדין יותר, לא צבעוני מדי. ממוצע כזה. ומערכת שליחת ההודעות הרבה יותר נוחה לשימוש. אהבתי.
 

GILADOS

New member
גם האפשרות לראות פרטים של משתמש בדרך קלה מבלי לעבור לחלון חדש מאד יעילה.
 

אמית2

New member
לא נראה שתפוז הולך לקראת הגולשים, אלא דוקא

להיפך!! - נראה שיותר חשוב לכם לפרסם מאשר לתת במה מכובדת לפורום - אין התייחסות לקהילה אליה שייך הפורום (במקרה שלי - אומנות בעוגות ושיוך לקהילת אוכל) יותר מדי פרסומות!!! - לא נכנסתי לפורומים אחרים, אבל כמו שזה נראה - כל הפורומים נראים אותו הדבר - מה שמרחיק, לדעתי , את הגולשים... יותר מדי פרסומות!!! - איזו סיבה יש להפריד בין ההסבר על ההודעות (נעוצה, ללא תוכן וכו'...) להודעות? יותר מדי פרסומות!!! - מדוע אין כבוד למנהלי הפורומים? צריך זכוכית מגדלת כדי למצוא מיהם... יותר מדי פרסומות!!! - ההודעות כולן בהירות מדי ודומות מדי - קשה למקד את העין על הודעה מסויימת והבדלתה מהאחרות... יותר מדי פרסומות!!! - לא רוצה לקבל מסר על כל תגובה להודעה שלי!! ואני מקבלת גם אם לא סימנתי כך. ובכלל - למה בכל פעם אני צריכה להגדיר מחדש איך אני רוצה לקבל תגובה על הודעה??? יותר מדי פרסומות!!! - דבר אחד ויחיד חיובי - הצגצ התמונות היא נוחה הרבה יותר! (בדף אקספלורר רגיל, עם אפשרות אוטומטית להתאמת גודל התמונה ודפדוף נוח בין התמונות שעלו...) יותר מדי פרסומות!!! - בקיצור - לא נוח, לא יפה, לא חדשני ובעיקר - לא מכבד!!! יותר מדי פרסומות!!!
 

orsal

New member
מצטרפת לתלונה.

חבל שתפוז עושה שינויים שאינם בדיוק לטובת הגולשים. יוחזר הפורמט הישן!
 

אמית2

New member
סליחה...טעות...גם הדבר האחד לא בסדר...

ההצגה בדף אינטרנט נוחה, אבל למה לא להכניס הכל לאותו דף??? התמונות נפתחות בדף חדש לכל תמונה...
 

shimy lev

New member
נראה כמו ברווז, הולך כמו ברוז, צועק כמו ברווז

ואם חשבתם ששינוי מערכת הפורומים יראה לנו שינוי בתפיסה- תחשבו שוב... ושוב... ושוב... כשחברה גדולה ומכובדת לא יכולה להשקיע בתאימות נכונה לשלל הדפדפנים והפלטפורמות הקיימות בשוק, ומנסים להצמד לאינטרנט איכספלורר הידוע לשמצה באיכותו- זה מראה על הרמה אליה הם שואפים, וחבל... אז לידיעתכם, אנשי תפוז היקרים. יש מערכות הפעלה חוץ מווינדוס וייזתא, ודפדפנים חוץ מאינטרנט איכספלורר. והנה דוגמה קטנטנה: ספארי או פיירפוקס למקינטוש... נכון שלא חשבתם על זה? רואים... עצוב. אבל זה רק יגרום לקבוצה איכותית של המשתמשים במק לעבור לפורומים אחרים... והם גדלים על חשבונכם... כמה עצוב... נ.ב. ד"ש למפתחים בכלי המשחק של מיקרוסופט....
 
למעלה