ג'וני קיבל חדר חדש איזה כיף

אי אפשר לעקר עכשיו...

ככה הוטרינר אמר בבדיקה האחרונה כי עד לא מזמן היא עדיין הייתה בהריון מדומה ובזמן הריון מדומה אסור לעקר,אז הוא אמר שאחרי שהיא תוריד את משקל העודף היא תעבור עיקור... זה יהיה בקרוב... תודה רבה רבה לך... אוף אני דואגת לה,ואת הצלחת קצת להרגיע אותי...
 

The Reuty

New member
היא מתוקה../images/Emo99.gif

אם היא סיימה את ההריון המדומה, למה אי אפשר לעקר? אני חושבת שכדאי שתתיעצי עם עוד וטרינרים (אפילו רק בטלפון) ותראי מה הם אומרים. לא תמיד מה שהוטרינר אומר הוא נכון.. אני לא רוצה להדאיג אותך או משהו כזה, אבל מה יקרה חלילה אם שוב היא תתיחם ויהיה לה הריון מדומה? או שהיא באמת תכנס להריון? מה תעשי עם הגורים? מה יהיה איתה? תתיעצי עם עוד וטרינרים ותשאלי לדעתם ואז תחליטי מה הכי עדיף לעשות (לטובתה של הכלבה).
בהצלחה!
 

Sweet Fantasy

New member
למה שהיא תכנס להריון אם שומרים

עליה, למה לא לסמוך על הוטרינר שלך? כנראה שיש סיבה אם הוא אמר לה להרזות לפעמים שומן מפריע לניתוח, אל תשכחי שזה ניתוח פולשני לא כמו סירוס למשל כשבעיקור מפספסים חתיכה קטנה זה כאילו לא עשו ניתוח בכלל, עדיף להיות בטוחים מאשר סתם לנתח.. כלבה מתייחמת פעמיים בשנה בערך אני בטוחה שהיא תעבור את העיקור לפני ייחום שני.
 

The Reuty

New member
אל תהיי כל כך בטוחה.

כלבה יכולה להתייחם יותר מפעמיים בשנה.. זה תלוי בגנים ובעוד דברים. למה לא לסמוך על וטרינר? אני לא אמרתי לא לסמוך עליו, פשוט אמרתי שלא תקח את מה שהוא אומר בתור תורה מסיני. לפעמים גם וטרינרים טועים (כמה שאני יודעת שזה נכון
) וגם אלו עם הניסיון הרב שלהם. יותר כדאי לשאול עוד וטרינרים ולקבל את דעתם, ולאחר מכן להחליט מה טוב יותר בשביל הכלבה.
 

Sweet Fantasy

New member
מסוכן

הוא עלול לבלוע חלקים מהגומי של המגב וזה עלול לגרום לסתימה, לא מומלץ.
 

Sweet Fantasy

New member
רואים, תרפרשי את הדף..

יש בעיה קצת בצפייה בתמונות בתפוז.. את צריכה לרפרש כמה פעמים עד שאת רואה אבל תמיד רואים בסוף, אין צורך לעלות למשל תמונה פעמיים כי זה בעיה אישית ולא כולם לא רואים. (למי שמעלה תמונות)
 
למעלה