גולשים משתפים ומתייעצים

ללי 10

New member
דובי דבש ../images/Emo45.gif תודה על הסיפור!

מאד מחזק. בקשר לספינינג- הייתי מכורה במשך שנה לפני כשנתיים. הייתי עושה לפעמים שני שיעורים רצוף. עד היום אני מתגעגעת לזה. הפסקתי כי זה פגע לי בשמיעה. התחלתי להרגיש שאני לא שומעת טוב וכל הזמן אומרת לאנשים מה? מה?. עשיתי בדיקת שמיעה והתברר שיש טווח צלילים גבוה שאני לא שומעת בכלל (למשל- כשהתנור מצלצל אני לא שומעת). ניסיתי ללכת עם צמר גפן באוזניים וזה לא עזר. אז הפסקתי. לך זה לא הפריע?
 
השמיעה שלי...

נדפקה יותר כשניגנתי תופים פעם, ואני חושב שלאו דווקא מהווליומים המטורפים בחדר הספינינג.. אם כי חשוב לציין שב85 דציבל למשך שעה נגרם נזק לשמיעה וכדאי לבקש מהמדריכים להחליש מעט...
 

ללי 10

New member
לא חשבתי לגשת לבקש....

חוץ מזה, התביישתי לגשת למדריך או המדריכה הקוליים ולבקש שיחלישו...
לא רציתי לצאת חנונית.
 
לא!

אתה לא תרד 20-30 קילו בשלושה ארבעה חודשים כי אתה תגרום לעצמיך נזק בריאותי ומפח נפש גדול... אל תמהר... מה קרה? מישו רודף אחריך? החילזון הוא מן השפן!! תן לעצמיך יותר זמן... תן לעצמיך 10 חודשים ולגבי אילו מכשירים בחדר הכושר...כולם!!! לך אל המדריך, שיבנה לך תכנית אימונים 3 תרגילים לכל קבוצת שרירים 3 סטים עם בין ה15 ל12 חזרות לכל שריר אל "תתנפל" על כל חדר הכושר וזכור שגוף צריך גם מנוחה.. לא כל יום להתאמן אימוני כוח.. הכי חשוב אפילו יותר ממשקולות ומכשירי כח בחדר הכושר זה...
 
אירובי אירובי אירובי!!!!

יום עצים ויום מנוחה או יום עצים בינוני ואחריו יום בעצימות קלה.. לדוגמא: יום אחד שיעור ספינינג בדופק של עד 80% מדופק מקס' ויום לאחר מכן הליכה מהירה של שעה שעה ורבע.. הליכון במכון זה נחמד אבל הליכה בחוץ מהנה יותר וגם שורפת יותר קלוריות.. ועוד עצה קטנה אם כי יקרה ואתה לא ממש חייב (למרות שיכולה לעזור) הצטייד בשעון דופק כלשהו, אפילו הזול והפשוט ביותר... זה יעזור לך להבין איך הגוף עובד ואיך להוציא יותר ולהגדיל את הגירעון הקלורי. ועוד דבר והוא החשוב מכולם... עם תזונאי.. כבר התיעצת? חובה חובה חובה ללכת להתיעץ עם תזונאי מוסמך(אפשר בקופת חולים) וזכור שעוד לפני האימון הכל נמצא בתזונה. שתבין עד כמה זה חשוב.. אפילו ארנולד שוורצנייגר לא הגיע להיות מר עולם ללא ליווי של תזונאי כי גם אם תרצה להפוך לשרירן, החלק של המשקולות בכל הסיפור הור רק 10% מכל העסק.. והתזונה מהוה כמעט את כל היתר(85%) והיתר... משמעת. שיהיה בהצלחה.
 

adigaline

New member
ספינינג אחיי!!!

זה מוריד וחזק! ואם יש מצב לקיקבוקס אירובי לך על זה!! אני הורדתי תוך 8 חודש 56 קילו ... וכן אתה יכול תוך 3 חודשים 20-30 קילו ! ובלי דיאטת כסח! כושר,כושר,כושר!! החיים נראים אחרת אני אומר לך ! לך על זה ושיהיה המון המון המון בהצלחה!
 
תגיד..

56 קילו ב8 חודשים... לא נקרא אצלך דיאטת כאסח?
זו לא דיאטת כאסח זו דיאטת אחושילינג כאסח רצח בעיניים ובלי להשאיר אפילו מעט ברק בלבן של העיניים... לא מומלץ!! רק לצורך ידיעה, דיאטות שהוכיחו את עצמן דווקא היו אלו שבהן יורדים בסביבות ה2-4 ק"ג בחודש.. ככל שמתון יותר וככל שמכניסים את ערך התזונה הנבונה והספורט ברמה המתאימה, כך אורח החיים יכול להסתגל ביתר קלות לאורח החים החדש, וע"י כך להצליח לשמור על תוצאות לאורך שנים ארוכות מאוד. ולא שאני המצאתי את זה.... את זה מלמדים בכל שיעור תזונה נבונה בסיסי.
 

ענבל83

New member
אתה לא כל כך בעניינים כי...

מי שיש לו 50 קילו להוריד לא מוריד 2-3 בחודש. אם הוא עושה דיאטה נכונה וספורט הוא יוריד 1-3 בשבוע!!!! זה פשוט יקרה לו לפחות ב-30 הראשונים.
 
יש רצוי, יש מצוי ויש מומלץ.

אני יכול העביר לך הלאה מנסיוני האישי שעליו את יכולה לקרוא פה... אני מניח שיש לי מעט נסיון בעניין... ולגבי המלצות ירידה במשקל שוב... המומלץ הוא ממוצא שבין חצי קילו לשבוע. יש אנשים שמסוגלים יותר יש כאלו שפחות... את לדעתי מחטיאה מטרה חשובה וקוראים לה הסתגלות לאורח חים חדש. מה שאולי את לא מבינה שאני כבר מזמן נטשתי את המושג" לשמור על התוצאה". אני לא מאמין אפילו למושג הזה, כי כל מי שאני מכיר שניסה"לשמור על התוצאה", פשוט נכשל ולא הצליח לשמור ולאומת זו אלו שרכשו אורח חים חדש ונכון הכולל תזונה מאוזנת ופעילות גופנית הם אלו שירדו לאט ונשארו במשקלם החדש והתקין לאורך שנים ארוכות. את יכולה להתווכח איתי מצידי עד קץ כל הימים אני מניח שתקבלי את התשובה הזו מכל תזונאי/פזיולוג/רופא/מאמן כושר וכיו"ב. שיהיה לך שבוע טוב ובהצלחה.
 

ליבי3617

New member
אם את מאושרת אז למה לא?

האנשים בתכנית ממש לא מאושרים ורצו לעשות מהפך. אם טלי לא מוצאת זוגיות ומרגישה שהיא צריכה להתפשר ורע לה עם זה, או אם אשתו של ברי איימה לעזוב אותו והוא מרגיש שהוא צריך לעשות מהפך זה לא קשור אלייך. אם את מאושרת מהגודל, מאושרת בחיים ויש לך את כל מה שאת רוצה - עלי והצליחי. הבעיה העיקרית היא לא כל כך האסתטיקה, אם כי זה מה שדוחף את רוב הצעירים השמנים להשקיע ולו רק מעט, אלא גם הבריאות. מניסיון,זה לא רק נחלתם של האנשים המבוגרים יותר. שנים אני אומרת לאבא שלי שהוא בגילו עלול לקבל התקף לב ואצלי זה רק אסתטיקה... עד שנודע לי שיש לי סכרת גבולית. ואצלנו יש כמה סכרתיים במשפחה וסכרת גבולית הופכת מהר מאד לסכרת ממש. אם אין לך בעיות בריאות ואת לא בהגדרה רפואית של OBESE - תרגישי טוב עם עצמך ותאהבי את עצמך. הלוואי על כולם - שמנים ורזים.
 

lizush

New member
נו, אולי דיי....

הנושא הבריאותי כבר באמת נמאס... תשנו נושא... גם עישנתי בעבר וגם גרתי באמצע זיהומי ת"א... אז דיי, באמת... אני בעד שכולם ירגישו טוב עם עצמם - יפים ומאושרים, זה לא צריך להיות קשור למספר הקילוגרמים שאדם שוקל.. התוכנית מציגה את ההפך וחבל.
 
בריאות נמאס? ויופי לא נמאס? ואושר?

מותר לך להיות בעד יפה ומאושר, כשאת מגדירה "יפה" כמו ש*את* רואה את זה. מותר לך לא להתייחס לפן הבריאותי, בין אם כי זה נמאס לך ובין כי אם זה לא נוח לך להתמודד עם זה ולפתור בעיה שהתעוררה/מתעוררת/תתעורר, אבל תניחי לאחרים, שאכפת להם מהבריאות, להמשיך להאמין באמת שלהם. איש לא כופה עלייך להיות "ירוקה" ושוחרת בריאות, אבל אל תשללי אנשים שמאמינים בהיבט אחר מזה שלך. התוכנית נועדה להקנות אורח חיים בריא לכל המשתתפים בה. כל מי שנפלט/מודח מהתוכנית, מגיע לתוכנית הלא טלויזיונית שנערכת במכון וינגייט כבר שנים רבות, בפיקוח רפואי עם טובי המאמנים והדיאטנים. כל אחד שהגיע לתכנית יצא נשכר ממנה. ואם המחיר הוא רייטינג, תניחי להם לעשות את החשבון שלהם לחשיפה. גם תכנית הדוגמניות בע"מ רמסה כבודן של המשתתפות בכל הזדמנות, בעד הרייטינג. אבל הבנות שהגיעו לשם ידעו למה הן מגיעות, והיו מוכנות לזה, ונלחמו למרות כל הנאחס שאכלו שם, בשביל לקבל את פינת הפרסום שלהן. מותר להן, זכותן המלאה. את לא חייבת להיות כמוהן, אבל תניחי להן לא להיות כמוך...
 
חמודה אמא שלך דואגת לך

אפשר להבין אותה היא רוצה את הטוב ביותר בשבילך למה את מאשימה את התוכנית במה שרע לך???
 
עוד המשכון קטנטן... אם יש לך כח...

..כי לי יש המון מרץ היום... המשקל הנוכחי שלי נשמר כבר כמעט שנה שלמה.. 86-5 ק"ג.. מידת מכנס 42 מידת חולצה L למרות שלפעמים מתפתה לXL כי אוהב חולצות גדולות ולא צמודות מידי. זכיתי בזוגיות נפלאה שלצערי הסתיימה לה לפני כחודשיים, אבל בניגוד לעבר, אני מוצא את עצמי מחוזר למדי בזמן האחרון כך ש...
אני מרגיש נפלא!! קיבלתי חים חדשים ונהדרים, כל כך טוב לי... אני בפירוש אדם מאושר! ולגבי ההתמכרויות החדשות שלי... אופניים המון אופניים גם שטח וגם כביש אבל הכי הכי..... |תחילת הדגשה|ספינינג!! ספינינג!ספינינג!|סיום הדגשה| ככה זה כשאתה יורד 54 ק"ג... אתה נהייה הגורו של כל השמנמודים בסביבה הקרובה וכל אדם שרוצה לרדת איזה קילו וחצי מצחיקים ישר בא אלי ושואל... נהייתי מדריך ספינינג כי זה בפירוש הספורט האהוב לי, קשה לי לרוץ, הברך הימנית שלי ספגה פגיעה בתקופת ההשמנה, כאדם איטר ימיני כל מדרגה שעולים או יורדים מתחילים ברגל ימין והסחוסים של ברך ימין מעט פגועים, ספינינג פשוט פחות מזיק לברכיים(בתנאי שרוכבים בטכניקה נקייה ונכונה). מאחר וחוק הספורט ל מאפש למדריך ספינינג הסמכה ללא תעודת מדריך חדר כושר, עשיתי גם קורס מדריכי חדר כושר והיום אני מדריך את שניהם(ואם מישהו יתעניין איפה אספר על כך במסר אישי).. בעתיד אני מתכון ללכת וללמוד תזודה בפקולטה למדעי הטבע והאדם שברחובות, ומתכוון להרחיב את ידיעתי המקצועית בתחום אימון הכושר הגופני... השינוי מתחיל בי.. הוא המשיך בי, וימשיך בי לעולם ועד! עד הסוף, עד שאלוה יחליט שהגיע הזמן להיאסף אל בית אבותי שיבדו לחיים ארוכים ובריאים! לא אוותר על תחושת הטוב הזו שיש בי היום לעד. ותזונה שקולה וברורה וספורט הפכו לדרך חיים מבורכת מבחינתי. אני מאחל לכולם שבוע טוב ובהצלחה למתמודדים בתכנית! אני, אולי מכל אחד אחר , שכבר היה שם ועדיין שם מבין בדיוק מה עובר עליכם. עלו והצליחו!
 

efratcn

New member
וואו איזה סיפור../images/Emo13.gif

כל הכבוד על הרצון, הנחישות וההתמדה. שיהיה לך המון בהצלחה בלימודים. למדתי שם ונהניתי מכל רגע
.
 
סבבה להיות איתך בפריים....

מדהים לקרוא את הסיפור שלך. עשית את זה בענק ועכשיו תורך לעשות את זה גם לאחרים...מצווה גדולה... מה שמעניין אותי (בתור בחור רזה) זה הכיצד נותנים השמנים לעצמם להגיע למצב כזה למרות שהם מבינים שזו טעות פאטלית. מה עומד מאחורי איבוד השליטה הזה על עצמך?
 
מייקי ... התשובה נוראית אך פשוטה ..

... גודלים לזה.. אתה לא נכנס יום בהיר אחד למטבח, מסתכל על המקרר ואומר: עכשיו?! אני פותח ת'דלת וטורף הכל, אני רוצה להיות "דאב"... אצלי למשל זה התחיל בערך בגיל 12, פשוט הייתי דחוי , הילד הכי לא מקובל בחברה , אני יודע שזה נשמע לך מוזר עוד במיוחד מתוך ההיכרות האישית בנינו, אני מוכר בתור אדם חברותי מאוד תקשורתי בצורה יוצאת דופן וחברותי במיוחד, אבל בגיל 12 הייתי בכיתה של 40 ילדים ולבד, בגיל 13 אני זוכר את עצמי כבר נפוח... את הצבא סיימתי במשקל של 96 ק"ג בערך ומיד הצטרפתי לחברת "דן". כאשר אתה עובד מידי יום 14 שעות בנהיגה, וככה פעם עבדו נהגים צעירים ומתחילים ללא ותק, אתה מבין שכל קשר עם ניהול סדר יום תקין פשוט אינו קיים, והצורך הכלכלי והשכר הנמוך של נהגים שכירים באותה תקופה דוחף אותך לעשות עוד שעות ועוד משמרת.. עד שקיבלתי קביעות , שנתיים מהיום שהתחלתי לעבוד שם כבר קלתי 20 קילו יותר.. למי יש זמן לפעילות גופנית או תזונה נבונה בצורת חיים שכזו?! כל פעם שנשקלתי אמרתי לעצמי די, נו... אני לא רוצה להיות ככה אבל נורא קשה למצוא את האיזון ואתה לא מצליח לעצור אתה ממשיך להתדרדר, וגם לאחר יום עבודה קשה פשוט אין כח לכלום אתה רק רוצה ש-ק-ט.. תנסה לחיות מידי יום עם תזונה דפוקה, חוסר הזמן לאכול ולחטוף מידי יום פיתה עם שניצל חומוסצ'יפססלט אין תזונה מאוזנת, יש עודף קלורי והפעילות הגופנית היחידה היא הלמטהלמעלה של הכיסא של האוטובוס...היום המצב הוא כזה שלמשל אני לא מעז לצאת מהבית מבלי שאכלתי משהו גם אם זה סתם תפוח.. ולמשמרת שאני יודע שאין סיכוי להגיע לאוכל בצורה נאותה אני לוקח איתי ציידנית קטנה מלאה כל טוב ירקות כריכי לחם קל ופסטרמה דלת שומן, ופרי. הלך החשיבה היה לקוי אז, והיום הלך החשיבה מאוד מובנה ומחושב.
 
למעלה