גולדן קבוצה כל כך כיפית לצפיה

OrEl74

Well-known member
מנהל
עם סטף או בלי סטף וגם כשהם מפסידים, פשוט כיף לראות אותם משחקים.
סבלנות בהתקפה, הרבה מסירות, חדירות לסל.

כיף לראות קבוצה כזאת... בניגוד לוושינגטון שכבר חמש התקפות רצוף רק שחקן אחד זורק.
 

Krit123

Well-known member
נצל"ש - השלמנו דאבל לא פשוט על הספרס בבית. עלינו בפלוס 10 לרבע השני, בו הגדלנו את ההפרש כמעט ל-20, אך לא הצלחנו לייאש אותם. נשארו ברקע עד לסיום, עם הזדמנות לגנוב את המשחק (או לפחות לשלוח אותו להארכה).
מאוד הופתעתי שלא לקחו טיימאאוט, הרבה מזל במהלך הזה.

בכל אופן, איבדנו המון כדורים החל מהרבע השני (18 בכללי), הפכו לנקודות קלות שמנעו מאתנו לחבר עצירות בצירוף עם העובדה שההגנה ממש נחלשה במחצית השנייה. עדיין היינו יעילים כל עוד הצלחנו להרים זריקה, אך כאמור העובדה שלא שמרנו על הכדור הובילה לכך שהפער הלך והצטמצם, על כל סל שלנו הם קלעו אחד בהתקפה עומדת והוסיפו אחד במתפרצת. צריך לציין את דרוזן (24-12) שהיה מעולה, ניצל את המחסור בשומר פרימיטר, ואת היכולת של דריק וויט, גיי וקלדון ג'ונסון ברבע האחרון.

מקגי שהיה ממש טוב במחצית הראשונה התחיל לעשות שטויות וביצע עבירות מיותרות, היה הרכב מסוים שממש התקשה בהתקפה. הוביל להמון דקות של ג'וקר ו-MPJ, ממש מפחיד שאין להם הזדמנות לקבל מנוחה. פורטר סיים עם 22-10, ג'וקר עם 26-13-14 (אך גם 6 איבודים, הספרס הלכו על דאבל די אגרסיבי שידע עליות ומורדות). כן הייתי רוצה לראות את פורטר מנסה להוריד קצת כדור לרצפה ומשחק פיקאנדרול מסורתי יותר עם יוקיץ', בעיקר עכשיו כשמורי נח. דוזייר חוזר להיות טוב מהספסל והפעם מוריס היה פשוט תותח, 21 נקודות (8-9 מהשדה, 5-5 לשלוש יבויה) ומהלכים גדולים גם בסיום.

הספרס בסלאמפ, עכשיו קיבלו את לוני ווקר חזרה, הצעירים לא יציבים מספיק מה שמוביל את פופ לתת קרדיט מוגזם לוטרנים. אני מאוד מקווה שלפחות יסיימו בפלייאין, הרוויחו את זה.
אני מאמין שרצף הניצחונות ייעצר מול בוסטון, הם יודעים איך לתפקד מול ג'וקר שנופל מהרגליים. אגב גורדון טיפה פחות טוב בשתיים-שלוש האחרונים, עדיין לא בטוח מתי ומאיפה לתקוף מהכדרור, יהיה מעניין מאוד המפגש מול הסלטיקס.
 
למעלה