גולדון בועטים את סטפן ג'קסון לשארלוט

OrEl74

Well-known member
מנהל
גולדון בועטים את סטפן ג'קסון לשארלוט

ראג'ה בן ו-וולאד ראד עושים את הכיוון ההפוך. מה דעתכם? גולדן מועמדים לאליפות?
 

carmelo

New member
ככה לשכוח מאייסי לואו השלישי? P:

סתם, לא אמור בכלל לראות את אור הפרקט מאחורי פלטון, אוגוסטין ופליפ מוריי... עבור הווריורס עצם היפטרותם מג'קסון היא מהלך חיובי, עכשיו שנלי יהיה הבא בתור...הם מקצצים בפיי רול, בקיץ הבא (בל) וזה שאחריו (רדמן). בל נותן להם סווינגמן (בסיסטמה של נלי) שמסוגל גם לשמור ולא רק לזרוק שלשות. רדמן מחזק את מצבת הגבוהים ועשוי אפילו לשחק שם סנטר. אז הווריורס כאמור, יכולים רק להרוויח ממהלך זה. הבובקאטס לקחו הימור מעניין מאוד, ג'קסון רצה לעבור לקונטנדרית ולא יהיה מרוצה ממעבר לקבוצת תחתית ללא קהל תומך, עם מאמן בעל אוריינטציה של הגנה וכדורסל קבוצתי. הם גם איבדו טיפה עומק מקדימה, עכשיו אין להם בכלל 4 מחליף. גם מבחינת המכירה של הקבוצה, לקחו חוזה ארוך. אני לא אתפלא אם הבובקאטס ינסו להעביר את ג'קסון שוב, דלונטה ווסט ומון יתאימו להם יותר.
 

go lakers go

New member
בשארלוט כנראה משחקים הרבה ב Trade Machine

ומייקל ג'ורדן רוצה בכוח שליד התואר השחקן הטוב בעולם ירשמו גם הבעלים הכי גרוע בעולם..... טרייד ממש לא מובן , וזה בלשון המעטה .... ג'קסון אמר שהוא רוצה לעבור לקבוצה עם צ'אנס לטבעת או לאחת מהקבוצות שמשחקות בטקסס .לא נראה לי ששארלוט עונה על ההגדרה של אחת מהן . שארלוט שכל עונה עושה לפחות 3/4 טריידים (גרועים) ,וכולם טריידים עם אורנטציה הגנתית נותנת את ראג'ה ההגנתי תמורת ג'קסון הסרטן - לא מובן בעליל . ולכן גם אני כמו כרמלו חושב שג'קסון יעבור משארלוט בטרייד , וזה יקרה יותר מהר ממה שכולם חושבים . רק לא ברור לי אם ככה למה לא עשו מראש טרייד משולש עם קבוצה שלישית שהייתה מקבלת את ג'קסון ונותנת לשארלוט שחקן עם אורנטציה הגנתית . טרייד מוזר , אבל היי זו שארלוט וג'ורדן ....... הם כבר לקחו מהלייקרס את ראדו תמורת מוריסון ושאנון ...... ואת אוקאפור ( שיש כבר דיבורים שהוא בדרך מאורלינס לסקרמנטו ) תמורת צ'אנדלר מעניין מה עבוד יגיד ? :)
 

somone14

New member
גולדן מועמדת לאליפות?

אתה חושב שבל ורדמנוביץ' הם חיזוק לעומת SJ? GS נחלשה מאוד, הרבה שאריות, מעט יכולת. אבל אולי מונטה ומגאטי ישדרגו את היכולת שלהם, כשאין לידם צל גדול ומאיים בדמותו של סטיבן ג'קסון. הווריריוס לא היו קונטנדרים במשך כמה עשורים (או לעולם לא, תקנו אותי), ועם צורת החשיבה שם וההתנהלות, לא רואה את זה קורה בעתיד הקרוב.
 
זה היה בצחוק ../images/Emo9.gif

והאמת שגולדן סטייט אפילו לקחה אליפות פעם, אבל זה היה לפני המון זמן
 
שמחה גדולה

לא שאני חושב שזה טרייד טוב לגולדן, אני פשוט חושב שזה טרייד רע לג'קסון. ואין שמחה כמו שמחה לאיד.
 

Or Amit

New member
בלאגן בגולדן

קלנה סיים את העונה, סי.ג'יי בחוץ עם שפעת החזירים, רייט בחוץ עד סוף העונה בערך, עכשיו הם גם רוצים להוציא את בל שסובל מפגיעה בגיד (ושיחק למרות הפציעה). ועם כל זה הדיבור הוא שנלסון רוצה להשאר מאמן עד שהוא יהיה המאמן המנצח ביותר בNBA. נותרו לו עוד 21 ניצחונות להגיע לשם ובקצב הזה זה כנראה אומר עוד עונה חוץ מהנוכחית.
 

carmelo

New member
ואולי בכל זאת, טרייד טוב לבובקאטס

ג'קסון שומר לא פחות טוב מבל, אבל בניגוד אליו יתרום הרבה יותר בהתקפה. אם בראון יצליח לחבר את המוסרים המצויינים שיש לו ברוטציה - פלטון ואוגוסטין, ג'קסון ודיאו - הבובקאטס יכולים להפתיע כקבוצת פלייאוף חביבה כבר העונה.
 
למעלה