ג'ויה סניף הארבעה - מפתיעים לרעה

ג'ויה סניף הארבעה - מפתיעים לרעה

קבלו דיווח של חברה - מישהי שהיא באמת לא מהמתלוננים, אבל יצאה ממש מבואסת מארוחה אצלם:

הלכנו זוג לעסקית צהריים. הוזמנה עסקית שכללה מרק מינסטרונה למנה ראשונה (היה טעים מאוד) ולמנה עיקרית פוקצ'ה עוף. התיאור בתפריט נשמע מצוין, אבל הביצוע ממש לא: הפוקצ'ה הייתה יבשה וקשה - נראה ששכחו להוציא אותה מהתנור במועד ובחרו להגיש אותה בכל זאת. היה קשה לאכול את המנה לא רק בגלל שלא הייתה טעימה אלא כי המרקם הוביל לכאבים בשיניים!

המלצרית עברה פעם אחת במהלך האחרונה והתעניינה איך האוכל. הסבר שהמנה לא הייתה אכילה + העובדה שהיא נשארה בצלחת כמעט בשלמותה לא הוביל לתגובה מצידה. המלצרית פינתה את הכלים ולא הציעה שום חלופה וגם לא פיצוי. כשהגיע החשבון גילינו לא רק חיוב מלא על המנה שלא נאכלה אלא חיוב נוסף על השתייה שהייתה אמורה להיות כלולה במסגרת העסקית, טעות שתוקנה לאחר הערה שלנו.

סברנו שבג'ויה נזכה לארוחה איכותית ולשירות טוב, והופתענו מאוד. במחיר ששילמנו היינו מצפים גם לאוכל ברמה גבוהה יותר וגם להתייחסות מהמלצרית - למה לשאול אם הכל בסדר בזמן שתשובה שלילית מזכה בהתעלמות? ומדוע מנה שחוזרת למטבח כמעט בשלמותה לא מעוררת תהיות בקרב עובדי המקום? אישית, הייתי מצפה ממנהלי מסעדה שלא יקבלו מצב בו לקוח יוצא מהמקום רעב.
 

החתולית

New member
חבל שהמנה היתה לא אכילה

אם המסעד לא הציעה, היו צריכים לבקש באופן מפורש להחליף אותה.

הזוג אכל בעצם רק צלחת מרק שחלקו ביניהם ?
 
הוזמנה עוד מנה

מרק וסלט לעיקרית. את הסלט הם לא הצליחו להרוס... לא ראיתי סיבה לציין את זה בנוסף
 
למעלה