גואל מנסה לסכסך בין סער לאלירז

גואל, משמע גועל נפש + כגודל הציפיות מעומק

המילים הגבוהות, כך גודל האכזבה מהרפש הזה הקנאה בסער מעבירה אותו על דעתו
 
לטעמי זה לא קנאה

אפשר להגיד על גואל המון דברים ואני אישית בכלל לא מחבבת אותו וחושבת שהוא רכלן וצבוע מה שכן הוא כנראה מרגיש ויודע באיזה צד הפרוסה מרוחה. הוא כנראה הבין או חושב (ולפחות כרגע ממש לא טועה) שאלירז הוא הפיבוריט הוא חשב שסער הוא כזה ולכן היה צמוד אליו כשהוא הבין שכנראה זה אלירז הוא עבר אליו, הוא מנסה להדיח את כל מי שנראה לו כסכנה לחיבור שלו עם אלירז, הוא רוצה להיות קרוב לצלחת ואולי בטעות הוא זה שיתן את הביס האחרון בה. היחיד שעלה עליו זה ארז שקלט אותו ואת מה שהוא עושה. השלב הבא מבחינת גואל זה לגרום לריחוק בין אלירז לסער כי הם חברים, זה בדיוק כמו שהוא מנסה לאט לאט להרחיק את שער ואיילה כי הוא מבין שאם יהיה בניהם משהו זה יכול למשוך את כל העניין אליהם .
 
מסכים איתך לגמרי בולי.ויש לי תחושה שמחר בערב

גואל יעלה את השם של סער להדחה.אם יש מישהו בבית שהוא באמת צבוע,וסכסכן זה גואל.ולחשוב שסער באמת אהב אותו והיה קרוב אליו מאד.
 
אני מהתחלה לא סבלתי את גועל.

הוא צבוע עם מסכה מאד גדולה.ויאמר לזכותו של אביב שהוא קלט אותו מאד מהר.ואמר במפורש אחרי שיצא שגועל תחמן,שקרן,וסכסכן. אני מקווה שהוא לא ישרוד שם עוד הרבה.סער בהתחלה חיבב אותו מאד.אבל רואים על המסך שירד לו ממנו לגמרי.
 

מיק101

New member
אני מתארת לעצמי שאתה גאה, כך גם אני בחברות

שלי עם מישהו/הי...... מה שרציתי לשאול אותך, מאחר ואתה חברו, זה בקשר לחברה שיש או אין לסער..... אתה כמובן לא חייב לענות, אם אינך רוצה...אבל אשמח אם לא תשקר אלא, תאמר שאינך רוצה להגיב, במקרה כזה...
 
למעלה