גדר ההפרדה וכביש 80

ערב רב

New member
גדר ההפרדה וכביש 80

מישהו יודע מה קורה איתם? ברור שכל עוד הכביש לא יושלם, אין שום סיכוי שגדר ההפרדה תכלול את הישוב. האם התואי הדרומי של הגדר כבר מגיע אליכם, או שהוא עדיין תקוע במעלה-אדומים? אני, אגב, סקפטי לגבי הגדר, אני מאמין שאפילו הסיכוי שהיא תכלול את מעלה-אדומים בלבד אינו גבוה מאוד. הסיכוי היחיד שאני רואה הוא במקרה והבונקר הגרעיני של ראש-הממשלה, שנאמר בתקשורת שהוא ממוקם ב"הרי ירושלים" נמצא באזורכם (אין לי מושג), אבל כך או כך, נראה שבנית הגדר תקועה, כלומר שבפועל נותרתם מחוץ לגדר בעוד שמעבר הזיתים בכניסה לירושלים הולך ונושא אופי של מעבר גבול, על כל המשתמע מכך.
 
אני לא ממש יודעת, אבל

אולי מישהו שהיה אתמול בהרצאות של המחנה האקולוגי יוכל לספר משהו. (אני הגעתי רק להרצאה האחרונה על הציפורים, אבל ראיתי שם שירטוטים של מפות, אז נראה לי שדיברו על גם הגדר). כמה שאני זוכרת התוואי של הגדר כן כולל את מעלה אדומים, ואפשר לראות את ההכנות מעל מישור אדומים. אגב, גם הבונקר הגרעיני וגם מינחת החלליות של ראש הממשלה נמצא אצלי בחצר, ככה שאנחנו בטוח מכוסים.
 

אורנהמ1

New member
אפשר להשכיר אצלך חדר??????

א.למה ומדוע את באה רק להרצאה האחרונה- את חושבת שזה מנומס? ב. כן, יש שם מפות ויש לך את דני תרזה ג. תשמרי לי חדר ליד יואב, הבייביסיטר עליי!
 

ליבנה215

New member
בונקרים

חמוטל,בכפר יש כנראה לא מעט בונקרים אטומיים וגם כמה מנחתי חלליות.מה שאצלך בחצר ,שחשבת שזה בונקר,זה מנהול של מערכת הביוב שעדיין לא פוענח.
 

minigan

New member
ערב רב - דמורליזציה?

שלום "ערב רב". מאז אוסלו, כבר שנים שמבלבלים לנו ת'מוח עם גדרות ופינויים. החיים והמעשים הרבה יותר חזקים מכל הדיבורים, "..הכלבים נובחים והשיירה..". ודרך אגב לפי מה שידוע מהתקשורת, נכון להיום הגדר עוברת מעבר לשומרוני הטוב. ראש ממשלה זה מינוי זמני...זמני מאד...רק הבונקר קבוע...ראש הממשלה הבא יכול גם להקפיא את הגדר המיותרת באזורנו. אם אתה לא מזדהה בשמך המלא תחסוך לנו בבקשה את הדמורליציה. אנחנו אנשים אופטימיים.
 

ערב רב

New member
'אתם' זה גם אריה אלדד ואורי אריאל

שבהחלט מודעים לסכנות הגירוש. בכל אופן, כבר הבנתי שהפורום הזה הוא פורום די 'מקומי' ואסקפיסטי כך שהנושא שהעליתי לא היה ברמה הלאומית אלא ברמה האישית שלכם - האם תהיו בתוך הגדר אם לאו? אלא אם טעיתי והפורום הזה הוא בכלל פורום פרסומי שנועד למשוך תושבים חדשים, ואז אני מתנצל. בכל אופן, ההערכה הכללית שלי הייתה ונותרה שהגירוש הגדול יתבצע עוד בכנסת הנוכחית על-ידי אולמרט, בהתאם להבטחה שנתן שרון לבוש ב-2005 לפיה תתבצע נסיגה מלאה מיש"ע ב-2 שלבים, עד לתום כהונתו של בוש בשנה הבאה. הראשון היה בגוש קטיף ובצפון השומרון, השני יהיה בשאר איו"ש. קבלו את עצתי, ועשו כל מה שאתם יכולים בשביל לקדם את כביש 80, כי בלי כביש 80 אפילו הכנסת ורה"מ לא יוכלו להציל אתכם, בג"ץ יפסול כל תוואי של הגדר שיכלול אתכם בטענה ל-"קטיעת הרצף הטריטוריאלי והתחברותי בין דרום הגדה לצפונה". בעניין זה אתם שותפים באופן חלקי עם מעלה אדומים, אם כי למעלה אדומים אין אינטרס לסלול לפלסטינים כביש חלופי במקום כביש מישור אדומים - חיזמה, בעוד שבעבור ישובכם זהו עניין של להיות או לחדול. כמובן, אתם יכולים לטמון את הראש בחול כמו תושבי גוש קטיף בשעתו.
 
אפרופו דמורליזציה -

צו האלוף החדש, מבית מדרשו של האיש עם השפם (לא קרצנר) מקפיא כל בניה חדשה. ולפי זה שהמועצה יוצאת במבצע הלוואות לעודד אנשים להרחיב בתים ולהשכיר, לא נראה לי שזה משהו שהולך להיפתר בקרוב.
 
זה בדיוק מה שאני אומרת

הם כנראה לא רואים איך מתקדם משהו עם הצו אלוף הזה - זאת אומרת שאין בניה חדשה. אז כדי להגדיל בכל זאת את האוכלוסיה מעודדים הרחבת בתים קיימים לצורך השכרה.
 
למעלה