גדול הנאיביים בזה הדור,,,עד מתי יעבדו עליו

a - s -inv

New member
גדול הנאיביים בזה הדור,,,עד מתי יעבדו עליו



אפילו אחרי מאה עשרים הוא עוד יציג מועמדות בהסתמך על קהל המתים
 
הרשי לי לחלוק על דבריך: למה טרגדיה? קומדיה!!!



מסתבר שאין קץ למזוכיזם הפרסאי. אולם, מה שמטריד אותי יותר הוא גל ההכפשות שהתחיל אתמול במפלגת העבודה, ושפרס היה יוזמו. איני מזדהה כלל עם מדיניותו של אהוד ברק, אך דבריו של פרס על ברק חרגו, לדעתי, מתחום הביקורת הבונה (``הוא אדם רע. הוא רשע`` - דברי פרס). ידיעות נוספות על רפש פוליטי כחודשיים לפני הבחירות ניתן לראות כל יום בערוץ 1 (21:00, 19:30) ובערוץ 2 (20:00). הלכלוכים, ההשמצות, וההכפשות מובאים בחסותן של כל המפלגות, בלי יוצאת מן הכלל.
 

google

New member
בידור איתכם - הוא איש גדול כמו גנדי ואריק



ואתם תמשיכו לירוק לבאר של ההיסטוריה של עם ישראל. תמיד יפה לזלזל בצד השני אבל העובדות הם שונות. פרס תרם למדינה שלנו הרבה יותר מביבי או מלימור לבנת. תמיג צריך לדעת לתת כבוד לאיש הזה כמו שבשמאל נותנים כבוד לגנדי על תרומתו למדינה
 

nirkabalo

New member
נכון אבל...



פרס אמנם תרם רבות למדינה. שלא כמו גנדי, פרס הורס את מעשיו הטובים וממיר אותם בניסיון שהתברר לכו-לם (חוץ מפרס עצמו ) כנסיון שיביא על ישראל את הקץ. לאדם כמו פרס אסור להבחר משום שדרכו נכשלה כישלון חרוץ ואם מישהו יבוא ויצליח לשכנע אותי במה פרס צדק כשהביא עלינו את ההסכמים הנוראים האלו - אני מבטיח שמחר אני עומד בצמתים (ועוד בבאר שבע -כך שמצפה לי סכנת מוות) עם שלטים שתומכים בפרס.
 

jonjon8

New member
שכחת משהו



שזוהי דעתך האישית. אם זה נכון או לא ימים יגידו. בכל מקרה כיבוד הדדי לא יזיק לאחד מאתנו כמו שאתה מכבד אותי ואני מכבד אותך ואולי זו הבעיה שלנו וצריך ללמוד מהאמריקאים נלחמים אחד בשני אבל מרגע ההכרעה כולנו עומדים מאחור
 

diklai@

New member
אבל אנחנו במזרח התיכון ולא באמריקה...



ןההסכמים הנוראים שהוביל אותנו פרס גורמים להרס אצלינו במדינה )ראה את החודשים האחרונים) אין לי בעיה לכבד כל אדם ולא משנה לי דעותיו הפולטיים אבל כשאדם רואה שכל התהליך שהוא דגל בו והביא את ארצו אליו ...מתפוצץ לו בפנים והוא ממשיך לחלום את אותו חלום ....ולרצות להמשיך את הטרגדיה הזו אז, איך אפשר להעריך אדם כזה? שלא רואה את טעויותיו ממטר ? עליו אפשר לסמוך????? אני לא!!!!!
 

amor

New member
נכון. למרות שאיני תוכך שמאל לדעתי עדיף



פרס על פני ברק . נסיונו של פרס מוכח . ברק הוכח כאפס מוחלט . אם מפלגת העבודה רוצה להמשיך להתקיים , עליה לבחור פרס.
 

amor

New member
משום מה יש תחושה שהפעם ילך לו



ולכן צריך לבחור בו . בכל מקרה הוא עדיף על ברק.
 
למעלה