גבר שלא מעוניין בסקס

ilanitbi

New member
גבר שלא מעוניין בסקס

חבר שלי לא מעוניין בסקס הוא כל הזמן דוחה את זה מכל מיני סיבות. אני אוהבת אותו ולא רוצה לעזוב אותו כי הכל בינינו נהדר חוץ מזה. אמרתי לו שאולי זה החשק המיני שלו אבל הוא אומר שהוא לא יודע מה קרה לו. האמת שבהרבה פעמים הוא ניסה ולא הצליח לגמור ,אז אולי הוא מפחד.......... מה עושים???????????? אני לא יכולה לסבול יותר שהגבר שאני אוהבת לא נוגע בי. האם לעזוב או שיש מה לעשות? תודה מהמיואשת.
 
יש מה לעשות

מה שאת מתארת מעיד על בעיה, כמובן שיש מה לעשות אך צריך לרצות לעשות. מציע לך ליזום שיחה פתוחה עם החבר שלך, להצהיר בפנין על אהבתך אליו, לומר לו בכנות שהחוסר במיניות מפריע לך, לומר שאת מוכנה להיות לצידו ולתמוך ככל יכולתך בתהליך של הטיפול בעניין ולשאול מה דעתו? אם יגיד לך מוכן לגשת לטיפול, אחלה. אם יגיד לך לא מוכן לגשת לטיפול, כאן תיצטרכי להחליט מה יותר חשוב לך. אם אני הייתי במצבך אז במידה והייתה הסכמה לטיפול הייתי נשאר ובמידה שלא הייתי עוזב, אני חושב שאני זכאי לחיי מין איכותיים, תחליטי את מה מתאים לך. שלומלום
 
ואת יכולה גם להוסיף אולטימטום

"אם לא תיגש לטיפול תוך כך וכך זמן, אז אני אעזוב אותך". גם אני חושב כמו שלומלום, ולדעתי איום ולחץ במצב הזה זה רעיון מצוין. את חייבת להבהיר לו שאם לא ישנה את דרכיו באמצעות טיפול, ולדעתי כדאי להוסיף גם תוך פרק זמן קצוב, אז את לא תהיי בת זוג שלו. זה אולי המקום להזכיר, שבכל הפעמים שמייעצים כאן לנהוג בסבלנות בבנות הזוג, בלי לחץ, "מתי שיתאים לך", "נעשה מין בלי חדירה", וכו' וכו', הכוונה היא כמובן שהכל טוב ויפה אבל בתנאי שנקבל בסוף את מבוקשנו. היה אולי כדאי לנסח כך את הדברים: אני מוכן להתאפק קצת עכשיו, אבל בתנאי שתפצי אותי אח"כ. ואם לא אז שלום עכשיו ולא להתראות.
 

ilanitbi

New member
בהמשך לשאלתי לעיל

תודה על התגובות. יש לכם אולי המלצות לאן בדיוק לשלוח אותו לטפל בבעיה?
 

חופ שיה

New member
אולי

הוא פשוט לא חושק בך יותר ? סליחה שאני ככה ישירה אבל חוסר חשק מיני לא בהכרח מעיד על בעיה שמצריכה טיפול אצל המומחים, זו דעתי לפחות. בדק בית גם נחוץ במצב הזה וזה לפני שמגיעים להנחות שיש לו בעיה כזאת או אחרת שמצריכה טיפול,שוב זו רק דעתי את לא חייבת לקבל אותה.
 
למעלה