גברים מדריד מאסטרס הגרלה וכו'

טוב לפחות בויקיפדיה לא ממהרים לעדכן את יתר

ההגרלה אז בינתיים אשאל שאלה את מי שיודע לגבי איזו תמונה שנתקבלתי בה במקרה. התמונה היא התמונה הזו של בוריס בקר זוכה בוימבלדון ב1985 נדמה לי והשאלה היא מה בדיוק עושה שם, כלומר מה תפקידו של האיש עם הכיסא שהרשת מוחזקת בין ברכיו?

https://www.google.co.uk/search?q=b...te-Sampras--Golden-Years-Special.html;964;667
 

kingRF

New member
לפני ימי הטכנולוגיה העדכנית

האדם או האישה חסרי המזל, היו מניחים את האצבע שלהם או מקצת מכף היד על מנת להבחין האם הכדור נגע ברשת בזמן ההגשה.

למה חסרי מזל, אם יש להם את המושב הכי טוב באצטדיון ? כי במרבית המקרים - זה היה נגמר בתקרית מביכה וכואבת, כמו זו למשל.
 

gulek1

New member
הגרלה מצוינת לנדאל. מוקש לנובאק

נדאל פותח מול מלצר או מונאקו, סיבוב שלישי האס, ברבע ברדיך או דימיטרוב ובחצי פדרר/מארי.
נובאק לעומתו עם תותחים כל הדרך: צ׳יליץ׳ בשני, גולביס/דולגופולוב/פוניני בשלישי, פרר ברבע ובחצי וואורינקה/נישיקורי/רואניץ׳. אתגר רציני.
 
כן אין למארי מה לחפש כאן

יגיע חלוד אחרי שלא שיחק חודש מאז הדיויס. הוא תמיד מתחיל טורנירים בהילוך שלישי גם ככה. אלמגרו עם כל הבטחון אחרי הנצחון על נדאל צריך לנצח די בקלות. גם אם מארי יפתיע איכשהו והוא לא, צונגה או פדרר על חימר ישלחו אותו הבייתה. יקווה להגרלה יותר קלה ברולאן ובעיקר שיגיע כבר וימבלדון. מה שכן יהיה לו יותר זמן חופשי לסגור על מאמן חדש.
 
(מצד שני,אמרו את אותו הדבר על סימון באוסטרליה

והוא ניצח אח"כ במותחן של 5 מערכות
)
 
כן, עלה לשחק רק כדי לקחת את הצ'ק היה הציטוט?

לגבי אלמגרו - נראה לי שכרגע על חימר הוא לוקח את מארי גם עם קביים. מה שכן, אם מארי באמת ישחק משחק אחד גג שניים במדריד ואולי משחק אחד או שניים ברומא ולא יותר יכול להיות שהוא צריך ללכת אחרי רומא לדיסלדורף נניח להשתפשף קצת על חימר לפני הרולאן ואולי לסגור שם איזה מעגל קטן ולנסות לקחת סוף סוף טורניר חימר או לפחות להגיע לגמר, לראשונה אי פעם בקריירה שלו. חוץ ממונאקו, מארי ביום טוב אמור לנצח שם את שאר החבר'ה (הכי גבוה זה קולשרייבר נדמה לי). אבל הוא כמובן לא יעשה את זה כדי לא לפגוע בעקרון המקודש של לא לשחק שבוע לפני סלאם למרות שבמצבו דקות משחק על חימר לא יזיקו לא. אבל טוב, ניתן לו צ'אנס אולי להראות משהו ברומא, בשאיפה להגרלה קלה יותר.
 
למעלה