גברים בעידן המודרני

גברים בעידן המודרני

אוהבים את המשחק המקדים-במיטה, נפגעים כשפוגעים בהם-רגשית, עושים כלים וזורקים את הזבל ומנקים את הבית. לוקחים את הילד לגן או לבית ספר, עושים קניות. גברים בעידן המודרני יש בהם מודעות עצמית גבוהה. אך הם ילדים קטנים בנושא הסוכריה רוצים הערכה ותמורה מהאישה.
 

XUXA141

New member
נראה לי שכל אחד רוצה הערכה..

פשוט גברים חונכו לא להראות שהם רוצים. לשמחתינו היום זה משתנה וכל אדם, בלי קשר למינו, יכול להראות שהוא זקוק להערכה ותמורה מבן הזוג ובכלל.
 

אלמרה

New member
ואכן יש להם את כל הזכות להיות....

רגישים למשל - ולצפות למילה טובה ליחס חם.
ילדים קטנים בעצמם ולצפות לסוכריה מתוקה.
בוגרים אך מצפים להערכה מצופה בשוקולד אם אפשר.... אבל אני טיפה חולק עליך אביר מודרני... לצפות לכך כ"תמורה"? אני לא חושב במושגים של נתינה וציפיה לתמורה. בזוגיות וביחסים איש-אישה יש רק לתת וכשאת/ה רק נותן/ת בעצם את/ה יוצק/ה עוד חומרי הזנה לזוגיות והיא הרי משותפת, לא? התמורה נובעת מעצמה בעצם המסירות. אגב: אבירנו חגג יום הולדת לפני מספר ימים ומי שפספס את ההזדמנות לברכו מוזמן כעת: "שתזכה לשנה הבאה - עד מאה ועשרים שנה" נא להקליק על התמונה המצ"ב.
 

אש אש

New member
נשים בעידן המודרני

שיט....אני מתאפקת. ורק תדעו שקשה לי נורא להתאפק
 

אש אש

New member
מתאפקת, בוחרת בתשובה אחרת.../images/Emo8.gif

אוהבות את המשחק המקדים-במיטה, נפגעות כשפוגעים בהם-רגשית, עושות כלים וזורקות את הזבל ומנקות את הבית. לוקחות את הילד לגן או לבית ספר, עושות קניות. לי אישית בעידן המודרני יש בי מודעות עצמית גבוהה. אבל אני ילדה קטנה בנושא סוכריית הנפש שלי רוצה ואוהבת הערכה.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
להתאפק כשיש ../images/Emo93.gif זה לא בריא !

ולמסר ההמשך שלך אני יותר ממסכים.
 
../images/Emo25.gif../images/Emo140.gif של בוקר טוב

אם אין אני לי איימי לי
אש אש שורפת אייייייייייייייייייייייייייייי
 

GOLF46

New member
חשיבה מצואיסטית

לא יכול להיות שגם מודרנים וגם מצפים למשהו או שיש שיוויון או נדה וערב טוב לכל אנשים הפורום שמכירים אותי ולאלו שלא גם ערב טוב חזרתי לעיניינים
 

אלמרה

New member
ברוך שובך גולף46... תהיתי לאן נעלמת

ובאשר לשאלתך, אין שוויון יש שוויון זה לא משנה - צריך שיהיה!! בכל מקרה אני שמח שבאת בידיוק ברגע ששרונהה העלתה נושא חשוב ודעתך כגבר מודרני חשובה לי... מה אתה אומר על המאמר? מה דעתך על ההישיגים של נשים בספורט בכלל וזה הדורש כוחות ושרירים בפרט?
 
למעלה