גברים, אקנה וקליניק

  • פותח הנושא along
  • פורסם בתאריך

along

New member
גברים, אקנה וקליניק

שלום לכולם, אני בן 26, יש לי עור שומני ופצעונים כמעט באופן קבוע באיזור המצח. לפעמים גם בשאר חלקי הפנים. אני לא רוצה להשתמש בראוקטן וחבריו. היום אני משתמש בסבון עץ התה ובקלין&קליר. המליצו לי על הסדרה עם המספרים של קליניק. איזה מוצרים מתוך הסדרה מומלצים ? האם צריך לקנות את כול הסידרה או להמשיך ולשטוף את הפנים עם הסבון של עץ התה, ורק לאחריו לנקות ו"לסגור את הנקבוביות" עם מי הפנים של קליניק ? איזה מספר מתאים למתחילים ?? כמה עולה בארץ ? ראיתי בסטרוברי, שכולם כאן מדברים עליו, שהקטן ( 200 מ"ל" עולה 18 דולר והגדול - 400 מ"ל עולה 27 דולר. תודה לתשובות... וחג שמח!
 

Amie

New member
שלושת השלבים של קליניק

המספרים מייצגים סוג עור. 1 לעור מאוד יבש, ו4 לעור מאוד שומני. 2 הוא עור רגיל נוטה ליבש, ו3 למעורב. באתר של קליניק יש עזר לקביעת סוג העור. אני משתמשת בכל המוצרים [סבון, מי פנים וג'ל לחות (כמו קרם, רק על בסיס מים לעור שמן)], אבל אני לא חושבת שזה הכרחי. אם יש סבון פנים שטוב לך, תמשיך איתו, למרות שהסבון של קליניק ממש טוב לי. יש מי שאומר שהוא מיבש, אבל אני מניחה שזה תלוי בסוג עור. לפני כמה חודשים הוציאו במהדורה מוגבלת תיק קטן עם שלושת המוצרים ב39.90, בהרבה מהסניפים של הסופר פארם יש את זה עדיין (יצא לי לראות באשקלון ובצמרות בהרצליה). שווה לקנות ולראות אם מתאים לך. אני לא יודעת מה המחירים בארץ, אני רק זוכרת שהסבון עולה 104 שקלים והג'ל בערך 250. אני קניתי בדיוטי ויצא לי 300 ש"ח לכל המוצרים, והם מספיקים להמון זמן.
 

tokit

New member
רק תיקון קטן..

2 מיועד לעור רגיל עד מעורב ו-3 לעור שומני
 
גם לי היתה בעית חצ'קונים

חמורה....הדבר היחיד שהציל אותי זה המוצרים של קליניק (ותאמין לי שניסיתי כמעט הכל...כולל מליון ואחת ביקורים אצל רופא העור+רואקוטן) תמיד שמעתי המלצות על המי פנים של קליניק אבל היה נראה לי קצת מוגזם להוציא 170 ש"ח על מי פנים ולכן המשכתי לסבול כמו פוסטמה עקשנית...עד שהגעתי יום אחד לעבוד בדיוטי פרי...ושם דיילת נחמדה דחפה לי בכוח את הדוגמית(יותר נכון חצי בקבוק) של המי פנים מס 3 מאז אני והמי פנים חברים טובים באמצע הדרך...אחרי כמעט חודש של שימוש בוקר וערב בסבון והמי פנים, כל חלקה רעה של אקנה הושמדה! כמובן שפה ושם באים לביקור חברים לא רצויים אבל אין בכלל מה להשוות בין איך שהפנים שלי נראות היום ואיך שהם היו פעם! עוד דבר קטנטן...הסבון של קליניק לא רע....אבל הוא מייבש את הפנים מאוד ולכן אני בוגדת בו כרגע עם סבון פנים של md forte (ותודה לטיי על הממלצה) לגבי המי פנים...אין עליהם...באמת שאין! שיהיה לך המון בהצלחה רוז
 

along

New member
אז האם מספיק...

רק לקנות את מי הפנים... - לשטוף עם סבון הפנים שיש לי היום, ולאחריו לנקות עם מי הפנים ? ויש לי עור שומני אז להתחיל עם מספר 3 ? ועוד שאלה.. מה לגבי גילוח ? האם להשתמש גם אחרי גילוח או להשתמש באפטרשייב שבדרך כלל אני משתמש בו ? תודה :)
 

tokit

New member
כן, לדעתי זה מספיק

גם אני משתמשת רק במי הפנים ובסבונים אחרים וזה אחלה. תנסה, מכסימום אם תראה שזה לא הולך תמיד אפשר להוסיף מוצרים.
 

kartisia

New member
רק שאם תחפש קצת אחורה בפורום,

תגלה שרבים עם עור שמן משתמשים במספר 2 (כולל אותי) והוא מתאים ביותר לעור שמן.
 
למעלה