גבעת חלפון 2 - בעד או נגד?

Benkok

New member
גבעת חלפון 2 - בעד או נגד?

בעקבות הקריאה הראשונית של סצינת הפתיחה אני מסתובב כבר 6 דקות עם רגשות מעורבים... מצד אחד - גבעת חלפון הוא אחד הסרטים המצחיקים ביותר שיצאו בישראל. הוא היה נכון לתקופתו. אני לא בטוח אם הוא היה מצחיק אם היה יוצא היום. נראה לי שהוא מהסרטים שיותר מצחיקים אח"כ, כשמריצים אותו עם החבר'ה מאשר בראייה הפיזית שלו. (כמו מבצע סבתא ואהבה קולומביאנית למשל, שאמנם הצחיקו אותי מאוד כשראיתי אותם אבל ממשיכים להצחיק אותו כשהחבר'ה משחזרים אותו) מצד שני - אחרי הקריאה הראשונה של הסצינה הראשונה זה נראה שאסי דיין מנסה בכוח להחזיר אותנו לימים החשוכים של סרטי הבורקס. האם מל ברוקס (להבדיל אלף אלפי הבדלות) יעשה היום את "טיסה נעימה"? האם סרטים של חבורת "מונטי פייטון" יצליח היום? האם יש מקום היום להומור כזה?
 

sirpad

New member
גם אני ברגשות מעורבים

כשקראתי את הכתבה, אמרתי לא, אין מצב שהוא עושה סרט המשך שהוא לא גרוע... ואז קראתי את הקטע מהסרט, ואני חייב לציין שזה עשה לי חשק לראות את זה. אולי יש מצב לעשות סרט נוסף, אבל חשוב שהוא יהיה סרט בפני עצמו מבחינת התוכן, ושרק ידברו חלפונית. כל כך הרבה אי סדרים יש בחברה שלנו, שיש מספיק חומר לסרט שיעשה על זה סאטירה. לכן אני בעד, כל עוד זה לא מנסה לשחזר את הסרט הקודם, אלא פשוט סרט אחר שמדבר חלפונית.
 

Vdrums

New member
אולי יש מקום להומור

אבל הבעיה היא לא בסיגנון אלא בלנסות לרכב עח ההצלחה של הסרט המקורי ולדעתי זה לא יעבוד. אין סיכוי שזה יהיה מוצלח ויהפך לקלאסיקה. זה יהיה גימיק בהתחלה ותו לא.
 
למעלה