גביע הטוטו= אירופה? ועוד שתי קטנות

T Tonel

New member
גביע הטוטו= אירופה? ועוד שתי קטנות

מציעים עכשיו (כמו כל שנה תכל'ס) שהזוכה בגביע הטוטו תקבל את הכרטיס השלישי של ישראל לאוופא. מה ההיגיון פה? כדי שיהיה עוד מפעל מעניין בישראל לוקחים עניין ממקום אחר?! גביע הוא לא ממש שיטה צודקת, כלומר לא תמיד הטוב יותר זוכה כי זה נוק-אאוט ותלוי יותר מליגה במזל ויום נתון... אבל זה שהזוכה בגביע המדינה מקבלת כרטיס לאוופא זה מובן לי, זהו הגביע היוקרתי יותר וחוצמזה ככה נהוג בכל העולם. אבל לשלוח עוד נציגה לאוופא על סמך גביע? מעבר לזה שזה אומר יותר נציגות ישראליות חלשות באירופה זה אומר עוד נציגה אחת שהולכת לאירופה על סמך גביע ולא על סמך ההשגים שלה לאורך העונה והרבה משחקים ולפחות פעמיים נגד כל קבוצה בליגה. חוסר היגיון מוחלט לטעמי. עוד עניין הוא שכאשר יש פלייאוף עליון בו נלחמים על האליפות ואירופה אבל בעצם יש רק אלופה אחת ושני כרטיסים לאירופה (אחד מהם לאלופה) אז 4 קבוצות לא מקבלות כלום, לא זה מה שרע אלא שייתכן מצב שהפער בין שתי הראשונות לשאר יהיה גדול ואז יותר מחצי ליגה משחקת בשביל כלום (מקומות 3-12) לאורך כל הפלייאוף. * אמרתי לכם שנבחרת גרמניה עד גיל 19 נראית מעולה? היא זכתה באליפות... * למה השעו את רוזן מאימון של הפועל פ"ת וביקשו ממנו להתנצל? כל מה שאני שמעתי היה שהוא אמר כי לדעתו הוא השחקן הטוב בקבוצה. ברור שזו שחצנות, אבל אסור לבנאדם להיות שחצן? לא מבין איפה הפועל פ"ת מצאה בו מקום להעניש/לנזוף בו...
 

בSSטון

New member
הבעיה פשוטה

הליגה המדהימה שלנו לא ברמה של הממוצע באירופה. אנחנו באמת רוצים לראות את הפועל רמת גן אוכלת עשיריה מלה קורוניה או מביירן? זה עושה לך את זה?
 
זאת החפיפניקיות הישראלית

למה אצל קשטן קבוצות בחיים לא נראו כמו סמרטוטים בגביע הטוטו?למה הוא התפרע על הקווים כמו בכל משחק רגיל? למה אוחנה אומר מפורשות אחרי משחק גרוע של הקבוצה שלו בגביע הטוטו שחייבים לעשות משהו כי המפעל הזה לא מתרומם במקום לדבר על זה שהקבוצה שלו שיחקה לא טוב?למה רוב הקבוצות והשחקנים באות להעביר את הזמן?כי זאת החפיניקיות הישראלית שקשטן ועוד כמה מעטים אינם חלק ממנה,עובדים רק כשצריך,התגמול על זכייה במפעל הוא רק מענק כספי אז לא צריך להתאמץ,אם המקום יוביל לאירופה אז הם כן יתאמצו,זה מה שמבינים חמורים. אני לא בעד שהמקום יוביל לאירופה,אני מת שהמפעל הזה יבוטל,שיהיה איזה מפעל בשם "י.ח דימרי" או משהו,שמישהו אחר יתקצב בחצי ואז הקבוצות יתחננו שהטוטו יחזור. בקשר לרוזן,אסור לשחקן להיות שחצן כי בהצהרה מטומטמת כמו שלו הוא מתסיס שחקנים ומפנה אותם נגדו,כדורגל זה משחק קבוצתי וצריך לדאוג שהשחקנים יחיו בהרמוניה עד כמה שאפשר.למשל כשקבוצה מבקיעה שער גם המחליפים שיושבים בחוץ ומבואסים שהם לא משחקים צריכים להרים ידיים לשמוח בכאילו עם המחליפים ששמחים באמת,להיות צבועים כביכול כדי לא לפזר אנרגיה שלילית (ברקוביץ' לא היה חכם מספיק כדי להבין דבר כזה),כי הקבוצה היא מעל הכול.
 
זה אמור להיות טורניר קדם עונה

לתת לו כרטיס לגביע אינטרטוטו בזמנו יכול היה להיות נחמד אבל בשום אופן לא לתת כרטיס לגביע אופ"א. הבעיה היא לא ברצינות של הקבוצות אלה בזה שהטורניר נכנס עד ינואר ולדעתי הוא צריך להגמר עוד לפני תחילת העונה בדיוק כמו בגרמניה ולהכין את הקבוצות לעונה ולא מעבר לזה.
 

T Tonel

New member
לא יודע

אולי הוא צריך להיות טורניר קדם עונה אבל אל תשכח שפה בארץ חם ככה שהמשחקים יראו רובם ככולם כמו משחקי יום שישי בצהריים של הלאומית.. עוד משהו הליגה חלשה מדי בשביל קבוצות שרוצות באמת להיות ברמה גבוהה ולא יהווה הכנה מספיק קבועה. זה יכול להיות סתם נטל על בית"ר של היום ואולי בעתיד גם על מכבי ת"א, נתניה וכו'.. לגבי יוסי רוזן, זה שזה אתית לא בסדר זה ברור, אבל אם הוא חושב שהוא הכי טוב בקבוצה לדעתי זכותו להגיד את זה.
 
אפשר לרכז את הטורניר לשלושה שבועות

שקבוצות ישחקו בו בשלישי ושבת בשעות הערב (8-9) ואפילו בלי שידור אם זה מריע לטלויזיה.
 
למעלה