שלךדגיעעךליגכלעךיכגל
New member
ג´ באלול קרב ובא ו........... ../images/Emo20.gif ../images/Emo39.gif ../images/Emo6.gif
יום פטירת מרן הראי"ה קוק זצ"ל,אבל לא לשם כך אני כותב את ההודעה הזו,אל הנושא הזה.......צריך הרבה יותר כובד ראש,אם כן מה קרה ב...ג´ באלו......אריה דרעי נכנס לכלא ורציתי להראות לכם מה שלוח לי למייל.... כן,אני חושב שהוא זכאי לגמרי ואני מעריך את האיש ופעולו ואת ההקרבה שלו למען הכלל,אני יודע על הקרבתו למען הכלל באופן אישי,אני יודע שלא כולכם מסכימים שהוא זכאי וכו.....אבל על דבר אחד אין חולק......האיש הזה עשה רבות למען עם ישראל,הרבה יותר מכל החכי"ם בכנסת....הקרבה בגופו וממונו ממש.....וכמאמר מרן הרב שך שליט"א " מה שהאיש הזה עשה השנה אחת לא עשו שאר העסקנים ב 40 שנה....",אני בא רק לתת ביטוי להקרבה שלו.....לא רוצה להכנס לנושא אם הוא זכאי או לאו.....אז....
יום פטירת מרן הראי"ה קוק זצ"ל,אבל לא לשם כך אני כותב את ההודעה הזו,אל הנושא הזה.......צריך הרבה יותר כובד ראש,אם כן מה קרה ב...ג´ באלו......אריה דרעי נכנס לכלא ורציתי להראות לכם מה שלוח לי למייל.... כן,אני חושב שהוא זכאי לגמרי ואני מעריך את האיש ופעולו ואת ההקרבה שלו למען הכלל,אני יודע על הקרבתו למען הכלל באופן אישי,אני יודע שלא כולכם מסכימים שהוא זכאי וכו.....אבל על דבר אחד אין חולק......האיש הזה עשה רבות למען עם ישראל,הרבה יותר מכל החכי"ם בכנסת....הקרבה בגופו וממונו ממש.....וכמאמר מרן הרב שך שליט"א " מה שהאיש הזה עשה השנה אחת לא עשו שאר העסקנים ב 40 שנה....",אני בא רק לתת ביטוי להקרבה שלו.....לא רוצה להכנס לנושא אם הוא זכאי או לאו.....אז....