Grimble Grumble
New member
ג´ים מוריסון גנב לי 160 שקל!
טוב, לא בדיוק הוא... אבל... אהה... אפילו קשה לי לכתוב את זה... היום חזרתי הביתה, וגיליתי להפתעתי ושמחתי הרבה די וי די חדש ויפה... בלי לחשוב יותר מדי רצתי לטאוור רקורדס לקנות איזו הופעה או 2 ולהינות מ"חוויה מוסיקלית-קולנועית אמיתית" בסופו של דבר קניתי 2 דברים... השני (שעליו אני לא ארחיב) הופעה מעולה של בלאק סבאת, באמת נהניתי מכל שניה עם אוזי וטוני... הראשון, הרגשתי מחוייבות, וחובה שהדי וי די הראשון שלי יהיה של הגדולים מכולם ולשמחתי מצאתי הופעה של הדורס מ68... הגעתי הביתה, והאכזבה פשוט לא תיאמן... לאחר הקדמה של 10 דקות, שכוללת (סליחה על הביטוי) רק זיוני שכל חסרי כל תועלת של גרייס סליק ופול קנטנר (שניהם מלהקת ג´פרסון איירפליין שהיו באותו סבב הופעות עם הדורס) הגיעה ההופעה עצמה... לא מספיק שהכל בשחור לבן לעזאזל! (לא יכלו למצוא הופעה שהוקלטה בצבע? מה אין הופעות של הביטלס והנדריקס מאותה תקופה בצבע לעזאזל? לא יכלו לפחות לכתוב על העטיפה "שחור לבן"???) אלא האיכות של ההקלטה מזכירה לי יותר הקלטה בטייפ של ילדים בני 5 בגן חובה מאשר הקלטה של הלהקה הגדולה בכל הזמנים... פשוט מבחיל ומגעיל... אני מקווה מאד שלמרות שכבר פתחתי את העטיפה טאוור יסכימו לקבל בחזרה את ההופעה ויזכו אותי במקום זה במשהו שאני גם אוכל לצפות בו... באמת קשה לי להבין איך חברה כמו טאוור רקורדס שהיא לא בדיוק קיוסק שכונתי מרשה לעצמה למכור כזה זבל ועוד במחיר מופקע (את הבלאק סבאת קניתי ב120) אפילו אם זה היה קלטת וידאו האיכות של הסאונד והתמונה פשוט מביישים... יש לי הרגשה שאפילו רימסטר לסאונד לא עשו... בכל מקרה... אם אתם רואים קלטת בשם "The Doors - Live In Europe 1968" אל תתפתו לקנות...
טוב, לא בדיוק הוא... אבל... אהה... אפילו קשה לי לכתוב את זה... היום חזרתי הביתה, וגיליתי להפתעתי ושמחתי הרבה די וי די חדש ויפה... בלי לחשוב יותר מדי רצתי לטאוור רקורדס לקנות איזו הופעה או 2 ולהינות מ"חוויה מוסיקלית-קולנועית אמיתית" בסופו של דבר קניתי 2 דברים... השני (שעליו אני לא ארחיב) הופעה מעולה של בלאק סבאת, באמת נהניתי מכל שניה עם אוזי וטוני... הראשון, הרגשתי מחוייבות, וחובה שהדי וי די הראשון שלי יהיה של הגדולים מכולם ולשמחתי מצאתי הופעה של הדורס מ68... הגעתי הביתה, והאכזבה פשוט לא תיאמן... לאחר הקדמה של 10 דקות, שכוללת (סליחה על הביטוי) רק זיוני שכל חסרי כל תועלת של גרייס סליק ופול קנטנר (שניהם מלהקת ג´פרסון איירפליין שהיו באותו סבב הופעות עם הדורס) הגיעה ההופעה עצמה... לא מספיק שהכל בשחור לבן לעזאזל! (לא יכלו למצוא הופעה שהוקלטה בצבע? מה אין הופעות של הביטלס והנדריקס מאותה תקופה בצבע לעזאזל? לא יכלו לפחות לכתוב על העטיפה "שחור לבן"???) אלא האיכות של ההקלטה מזכירה לי יותר הקלטה בטייפ של ילדים בני 5 בגן חובה מאשר הקלטה של הלהקה הגדולה בכל הזמנים... פשוט מבחיל ומגעיל... אני מקווה מאד שלמרות שכבר פתחתי את העטיפה טאוור יסכימו לקבל בחזרה את ההופעה ויזכו אותי במקום זה במשהו שאני גם אוכל לצפות בו... באמת קשה לי להבין איך חברה כמו טאוור רקורדס שהיא לא בדיוק קיוסק שכונתי מרשה לעצמה למכור כזה זבל ועוד במחיר מופקע (את הבלאק סבאת קניתי ב120) אפילו אם זה היה קלטת וידאו האיכות של הסאונד והתמונה פשוט מביישים... יש לי הרגשה שאפילו רימסטר לסאונד לא עשו... בכל מקרה... אם אתם רואים קלטת בשם "The Doors - Live In Europe 1968" אל תתפתו לקנות...