ג´ים מוריסון גנב לי 160 שקל!

Grimble Grumble

New member
ג´ים מוריסון גנב לי 160 שקל!

טוב, לא בדיוק הוא... אבל... אהה... אפילו קשה לי לכתוב את זה... היום חזרתי הביתה, וגיליתי להפתעתי ושמחתי הרבה די וי די חדש ויפה... בלי לחשוב יותר מדי רצתי לטאוור רקורדס לקנות איזו הופעה או 2 ולהינות מ"חוויה מוסיקלית-קולנועית אמיתית" בסופו של דבר קניתי 2 דברים... השני (שעליו אני לא ארחיב) הופעה מעולה של בלאק סבאת, באמת נהניתי מכל שניה עם אוזי וטוני... הראשון, הרגשתי מחוייבות, וחובה שהדי וי די הראשון שלי יהיה של הגדולים מכולם ולשמחתי מצאתי הופעה של הדורס מ68... הגעתי הביתה, והאכזבה פשוט לא תיאמן... לאחר הקדמה של 10 דקות, שכוללת (סליחה על הביטוי) רק זיוני שכל חסרי כל תועלת של גרייס סליק ופול קנטנר (שניהם מלהקת ג´פרסון איירפליין שהיו באותו סבב הופעות עם הדורס) הגיעה ההופעה עצמה... לא מספיק שהכל בשחור לבן לעזאזל! (לא יכלו למצוא הופעה שהוקלטה בצבע? מה אין הופעות של הביטלס והנדריקס מאותה תקופה בצבע לעזאזל? לא יכלו לפחות לכתוב על העטיפה "שחור לבן"???) אלא האיכות של ההקלטה מזכירה לי יותר הקלטה בטייפ של ילדים בני 5 בגן חובה מאשר הקלטה של הלהקה הגדולה בכל הזמנים... פשוט מבחיל ומגעיל... אני מקווה מאד שלמרות שכבר פתחתי את העטיפה טאוור יסכימו לקבל בחזרה את ההופעה ויזכו אותי במקום זה במשהו שאני גם אוכל לצפות בו... באמת קשה לי להבין איך חברה כמו טאוור רקורדס שהיא לא בדיוק קיוסק שכונתי מרשה לעצמה למכור כזה זבל ועוד במחיר מופקע (את הבלאק סבאת קניתי ב120) אפילו אם זה היה קלטת וידאו האיכות של הסאונד והתמונה פשוט מביישים... יש לי הרגשה שאפילו רימסטר לסאונד לא עשו... בכל מקרה... אם אתם רואים קלטת בשם "The Doors - Live In Europe 1968" אל תתפתו לקנות...
 

matanbu

New member
ניצלו"ש לא אופטופיק לגמרי :)

קניתי היום את התקליט הראשון שלי
יותר נכון, קניתי אותו מתנה לחברה שלי שבדרך אליי עכשיו
ואני ממש נרגשת. כבר כתבתי הקדשה והכל
זה לא תקליט היסטרי לא דורס ולא ביטלס - אבל ערך רגשי חשוב
גבירותיי ורבותיי משינה.
 
לא נותנים כסף לשיכור ../images/Emo13.gif

לא מכיר את ה DVD הזה, אבל כבר יצא לי להתקל ב"הוצאות מיוחדות", שכאלו, שנראים כאילו נרקחו במיטב המעבדות של התחנה המרכזית הישנה, בהשקעה כספית של חמישה שקלים ישנים. אין ממש מה לעשות נגד זה, יש מספר מסויים של אלבומי דלתות, ביטלס, ג´ימי הנדריקס, ג´ניס ג´ופלין, פינק פלוייד... ובשלב מסויים של חייך אתה משיג את כולם, ואז מתחיל המרוץ אחר פרטי אספנים והוצאות מיוחדות, לפעמים אתה נתקל בדברים מדהימים שמחדשים לך על הלהקה/יותר שאתה אוהב, ולפעמים גונבים לך 160 ש"ח, אישית הפסקתי לקנות דברים כאלו, שלא עוזרים לאף מוסיקאי, ורק גורמים לחברות התקליטים, שממילא מנצלים את הכסף שלהם לעודד עוד כריסטינה אגילרה, להיות יותר עשירים ופחות מתחשבים בצרכנים. מעצבן
 

Grimble Grumble

New member
זה לא למטרת אספנות

למעט מספר דיסקים של קווין שקניתי כשהייתי הרבה יותר צעיר וטיפש אני לא קונה דברים "בשביל האוסף"... אני לא אקנה עוד אלבומי דורס חוץ מאלה שכבר יש לי (יש לי את 6 אלבומי הסטודיו, האלבום הופעה חיה, האוסף, הפסקול ואמריקן פרייר) כי אני יודע שזה לא שווה את הכסף... רק שהפעם זה לא היה דיסק, זה היה די וי די במטרה שיהיה לי די וי די של הלהקה שמבחינתי היא הגדולה בכל הזמנים לא אוסף ולא כלום, פשוט שאני אוכל לשבת בסלון ולהנות מהמוסיקה...
 
אני ראיתי את ההופעה הזו בדי וי די.

רק שאני שכרתי אותה בספריית וידאו\די וי די. ות´אמת? גם אני התאכזבתי מאוד, ואפילו השתעממתי קצת מההופעה. הצלחתי להשיג קטעי וידאו טובים יותר באינטרנט!
 

Grimble Grumble

New member
ג´ים מוריסון החזיר לי 160 שקל!

הלכתי היום לטאוור, והם התנצלו ונתנו לי זיכוי על הדוד... אז במקום זה לקחתי את ההופעה של המי באי וייט... (The Who liveat the Isle of Wight)...
 
הופעה של "המי"??

מאיזו שנה? יחד עם קית´ מון?.... אפשר להשיג את זה גם בספריות וידאו\די וי די??
 

haimgl

New member
יש לי גם את ההופעה הזאת

רק שאני קניתי אותה ב20 שקל במבצע בתחת דלק ולא ב160 שקל בטאוור רקורדס. בכל מקרה, כתוב על האריזה שזו הופעה משנת 1970, רק שבפועל זו בעצם הופעה מהשנים האחרונות (אבל לפני שג´ון אנטלוויז הבאיסיט נפטר)
 

Grimble Grumble

New member
אז אין לך את אותה הופעה

כי זאת שיש לי היא ההיא שבאמת מהאי וייט ולא מהשנים האחרונות...
 

LadyG

New member
ההופעה המופלאה היא משנת 70

אני רכשתי את ה- DVD בארץ באחת החנויות שמשכירות סרטי DVD וכן כמובן קית מון על התופים. הרבה מאוד קטעים מטומי. יופי של DVD.
 

LadyG

New member
וכמו שכתוב על החלק האחורי של

העטיפה: In 1970 600,000 people came to the Isle Of Wight to attend a music festival 2AM August 30th...the Who appeared and gave one of the most memorable performances of their career
 

Grimble Grumble

New member
זאת הופעה מעולה

משנת 1970 מהפסטיבל המפורסם בIsle Of Wight... זה פסטיבל שנחשב לטוב לא פחות ואולי אפילו יותר טוב מוודסטוק... (3 ימים, עשרות להקות, כולל The Who, The Doors, Hendrix, Jethro Tull Donovan ועוד רבים וטובים...) המופע הספציפי הזה שקניתי זה המופע של להקת המי, והוא כולל חצי של השירים הטובים והקלאסיים שלהם (My Generation, I can´t explain וכו) והחצי השני זה ביצוע של טומי בהופעה חיה... דומה מאד להופעה בלידס (הפרמיום אדישן בדיסק כפול למי שיש..)
 

barakbk

New member
טוב נו...

טוב נו לפחות החזירו לך בסופו של דבר העיקר שקיבלת את המי בסוף
 

weird dust

New member
יש דיסיקים של הופעות חיות בדלק

ואני קניתי במבצא הזה את ההופעה של deep purple למרות שהיא מהזמן הזה ההופעה עדיין מאוד טובה והיא באיכות נפלאה וזה עלה רק 20 שקל ותידלוק שגם ככה צריך לעשות איפה שהוא אני ממליץ לאלו שאוהבים את הלהקה ללכת ליקנות גם
 

haimgl

New member
גם אני רציתי את דיפ פרפל!!!

אבל לא היה להם, וזה אפילו לא היה בקטלוג!
 

weird dust

New member
עכשיו יש להם חדשים

אני את הדיסק קניתי ליפני 4 ימים שזה בדיוק הגיע וזה היה בתחנה באזור המפרץ (מפרץ חיפה) וזה דיסק ממש טוב רק שוב חבל שהוא מעכשיו ולא קצת יותר ישן יש דברים שהישתנו מעט
 
דווקא ממש לא..

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני פשוט לא יכול לסבול את הקול של גילאן כיום. בתחילת שנות ה 70 הוא היה מדהים! יותר טוב מפלאנט. אבל מאז פרפקט סטריינג´רס יש לו קול כזה.. צעקני מדי.. יותר מתאים למטאל (אני מניח בגלל שינוי הסגנון מדיפ לבלק סבאת´). היום, לא זה ולא זה, פשוט קול לא יפה, ואפילו מעיק... הביצוע שם ל hush (מבחינה ווקאלית) פשוט מגעיל!! הוא לא יודע לעשות נה נה נה..
 
למעלה