ב- waiting list לעלות לשידור בגל"צ

rak dan

New member
ב- waiting list לעלות לשידור בגל"צ


"מה בוער" - מתי עדיף לעלות לשידור להתראין בגל"צ על הרעש בהרקדות, אצל רזי ברקאי ביום ראשון או רינו צרור ביום חמישי. יאללה רק דן, אפשר לחשוב שהבחירה נתונה בידך. הערב פעם רביעית בשבועיים שחלפו, התקשרה אלי שוב "יוד" החביבה מגל"צ. והתחייבתי לעמוד מוכן לעלות לשידור למחר בבוקר. החיילות מהתחנה הצהלית, סוגרות איתך יום מראש, להיות שפוט שלהם להתחייב ללא תנאי לעמוד במצב הכן לעלות לשידור. אלא שתמיד "המה שבוער" הוא משהו אחר בתוכנית שלהם: פעם זה הפליטים בדרום תלאביב , פעם זו שולה זקן שפותחת את הפה, ופעם אלה 5 בתים בהעתקה בבית אל.

אבל מה לא עושים למען נושא "הרעש" בהרקדות ובדיסקוטקים, אפילו שבגל"צ שישימו אותי ברשימת המתנה בקבע. ממילא כבר 4 שנים תמצאו אותי עוסק בנושא ללא הפסקה, ובהמתנה בלתי מתפשרת למהלך יזום עקרוני. למרות נשמות צדקניות שניסו להכשיל אותו.

במידה ויבוטל גם מחר 10.6.12. בבוקר בין 11 - 10 , קבלו התנצלותי מה בוער.
 
אולי תנסה תוכניות שפחות עוסקות בחדשות?

אני למשל אוהבת להאזין לסדר יום עם קרן נויבך בבקרים ותוכניתה עוסקת בסדר יום שהוא לא המדיני והפוליטי ברוב המקרים, ויש עוד תוכניות כאלה
 
הדור הצעיר והרעש

השתתפתי לא מזמן בניסוי על עוצמת הרעש.
זה היה בהופעה של מדונה.
עוצמת הרעש היתה כה גבוהה עד שלקראת הסוף זה
היה עינוי ממש.
תאמינו לי לא שניתן להצדיק רמות רעש בהרקדות מסוימות,
אבל הרמה שם היא אפס,לא מבין למה
במקומות מועדים לפורענות אין פיקוח
 

EK55

New member
פולני.יש הבדל גדול בין הופעת זמר לריקודי עם

הופעת זמר היא פעם אחת בתקופה ארוכה.
לריקודי העם האוזן שלנו חשופה כל שבוע כמה פעמים.
ככל שהחשיפה ארוכה יותר,כך גם הירידה בשמיעה יורדת יותר.
למשל בכל ערב הרקדה אצל גדי ביטון,האוזן מאבדת למשל כ-100 תאים קטנים באוזן הפנימית.
אם באוזן בריאה יש כ-10,000 תאים ,אז תעשה חשבון כמה תאים מתים באוזן במשך 10 שנים.
איבוד תאי השמיעה מקביל לירידה באחוזי השמיעה.
אני מאמין שכל הרוקדים הקבועים של גדי,כולל גדי עצמו,איבדו מהשמיעה שלהם כ-30% ירידה בדציבל
בכל אחת משתי באוזניים.
 
למעלה