ב../images/Emo23.gif ליבה של האש ולא אסוג../images/Emo66.gif
באתר הכרויות, פתחתי לי כרטיס כמה קל היה למלא אותו ולהקליד אז איזה גבר אני רוצה...אממ... בקלות זה יצא, אחד שיהיה מוכן להשטתות למען אהבה, שידע להיות חבר,שיאהב אותי גם בשנתו
גבר שמסוגל לקום אחרי לילה ארוך של צער ויגון ועדיין לעשות הכול למען ילדיו. והכי חשוב,גבר שנגע בלב הצער שלו,ולא ניסגר והתכווץ מחשש לכאב נוסף.
אז...הכרתי את הגבר... ואמא'לה,אני מתכווצת לי אני פוחדת...ואני רועדת מפחד. "את לא מתחילה להיבהל לי?! " הוא אמר... "לא מ'פתום" עניתי.(בטון של גיבורה אמיתית). אני יודעת שלא אברח לעולם מההרגשה שכל כך חיכיתי לה אבל למה? למה זה קורה?
איך מצליחים להתעלם ולהתגבר? הבטן שלי עושה גורו גורו....
אש.
באתר הכרויות, פתחתי לי כרטיס כמה קל היה למלא אותו ולהקליד אז איזה גבר אני רוצה...אממ... בקלות זה יצא, אחד שיהיה מוכן להשטתות למען אהבה, שידע להיות חבר,שיאהב אותי גם בשנתו