ב
ליבה של האש ולא אסוג

אש אש

New member
ב../images/Emo23.gif ליבה של האש ולא אסוג../images/Emo66.gif

באתר הכרויות, פתחתי לי כרטיס כמה קל היה למלא אותו ולהקליד אז איזה גבר אני רוצה...אממ... בקלות זה יצא, אחד שיהיה מוכן להשטתות למען אהבה, שידע להיות חבר,שיאהב אותי גם בשנתו:) גבר שמסוגל לקום אחרי לילה ארוך של צער ויגון ועדיין לעשות הכול למען ילדיו. והכי חשוב,גבר שנגע בלב הצער שלו,ולא ניסגר והתכווץ מחשש לכאב נוסף.
אז...הכרתי את הגבר... ואמא'לה,אני מתכווצת לי אני פוחדת...ואני רועדת מפחד. "את לא מתחילה להיבהל לי?! " הוא אמר... "לא מ'פתום" עניתי.(בטון של גיבורה אמיתית). אני יודעת שלא אברח לעולם מההרגשה שכל כך חיכיתי לה אבל למה? למה זה קורה?
איך מצליחים להתעלם ולהתגבר? הבטן שלי עושה גורו גורו....
אש.
 

מצוטטת

New member
../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

......"והכי חשוב,גבר שנגע בלב הצער שלו,ולא ניסגר והתכווץ מחשש "... נו ככה אני, <מצוטטת
> וזו השורה שלכדה את עיניי...
 

אש אש

New member
קראתי את זה איפשהו...../images/Emo22.gif

וזה כל כך מתאים לתחושותיי לכל אותם פחדנים וגם לידידים שלי שמודים ומסבירים מדוע כשזה נוגע בהם בורחים אף פעם לא הבנתי את זה.... ואני חושבת שעכשיו אני מקבלת טיפת מושג...
 

רות 2

New member
זה שאמר שהלב שלו עושה גורו גורו....

עלמנת להרגיע את עצמו שם כוסברה בראש
ולא הפסיק לנסות להעז.... אז גם את אם הלב והבטן עושים "גורו גורו" כמו בסרט הההוא.. "אלכס חולה אהבה"... אל תפסיקי לנסות....... ואת הכוסברה שימרי לקדירת דגים מרוקאית וחריפה אם איי פעם יצא להזמין את בר המזל לארוחה...
 

אש אש

New member
מצחיקולה ../images/Emo132.gif

אני רק זוכרת שזאב רווח באיזה סרט אומר את זה לא? את המשך הנענע הפטרוזליה והכוסברה לא זכרתי
 

אש אש

New member
מגרד לי פה, מגרד לי שם.../images/Emo8.gif

מכיר את השיר? עשית אותי ממומחית גורדי בוא ואגלה לך יש שיפור, בהשגים של קשרים וטיבם ,תהליך ריפוי מכאב או רק אכזבה...אבל תמיד תמיד זה פשוט מ ה ת ח ל ה ! אז אל תחבק אותיי ואל תשלח לי איזה אייקון עם חיוך דביל שמנשק אבל כן, חייזוק כזה שלא ארפה, יעשה לי טוב שם ב-
אוףףףףףףףףף זה קשה.
 
הנה במקביל לשיחתנו הטלפונית

אעשה לך קצת טוב:
אם זה מה שישמח אותך אז בכיפ. רק כדאי לפעמים גם לחשוב קצת מעבר לחיבוקים ...
 

אש אש

New member
ווואוווו גורדי שלי../images/Emo25.gif

זה עשה לי פשוט ........ איך שומרים את זה?
 

antigone

New member
אש , אם את מתכווצת , רועדת ....

ופרפרים בבטן .....סימן שהכל תקין אצלך... להיבהל מזה? למה?? את יודעת כמה אנשים משתוקקים וחיילים לתחושות אלה, ולו לפעם אחת בחיים??!! זה כיף, זה ממריץ , זה מחייה ! תהני לך מכל רגע ילדה !! ד"א נפגשתם כבר?? בהצלחה!
 
היא יודעת, היא יודעת ולא רק זאת

היא הרי יכולה ללמד את כולכם כאן על הדינאמיקה הזו. אך משום מה חרף התמחותה בתחום, היא ממשיכה לשחק את המשחק התמים של ה"לא מנוסה" כביכול. ולכן אני שואל את השאלה הלא פופולרית וה"לא נחמדה" ולא בון-טונית: לשם מה ? על איזה צורך זה עונה ? הלנצח תשחק בקקה ?
 

אש אש

New member
דייט ראשון היה 12 שעות של וואוווו

ולא לא עשיתי "בלאגנים"
אוףףף עד שיגיע הערב אם אשחק עם מחוגי השעון זה יעבור מהר יותר? דמט! הוא הזכיר לי הרגשות טובות
 

maof

New member
יפה לך ../images/Emo39.gif

תלכי עם ההרגשה
פרפרים באוויר מבשרים בדרך כלל על האביב ופריחה
מעוף
 
קמתי הבקר עם צורך לכבות שרפות ../images/Emo13.gif

ואני רוצה להתייחס לריישא של הפוסט שלך ולאו דווקא לתוצאות כי הן עדין לא עמדו במבחן הזמן ובעניין הזה אני כמובן מאחלת לך בעושר ובאושר עד קץ הימים
אני רוצה ברשותך להתייחס לקלות הבלתי נסבלת בה אנשים ממלאים כרטיסים באינטרנט באתרי הכרויות (אני מתמחה בקטע הזה עד שאבין ממש הכל וזה יקח בטח עוד חופן זמן ענקי) את יודעת אש, כמעט כל גבר שנוצר איתו הקשר האינטימי הראשון דהיינו המשלוח הרה הגורל של התמונה שאל אותי בדקה השניה או בעשירית תלוי ביכולת דחית הסיפוקים האם זו אני ומתי צולמה התמונה ואני תמיד רוצה לענות מתי הצטלמו המשפטים המפולאים שטרחת בהם למי הם שייכים ומה מקורות ההשראה נורא ברור חוסר הטעם עיגול הפינות של הצילום עיגול הפינות של הטקסט ממש לא נחשב המופע בבית הקפה והמרחק של התמונה מהמציאות ממש נחשב המופע הוורבאלי בבית הקפה והמרחק האישיותי שלו מהאישיות במציאות נשכחת ועכשיו אני רוצה לשאול אותך ידידיתי יש לך מושג למה?
 
שום דבר לא יוצא לי כמו שצריך ../images/Emo13.gif

במקום לאפות עוגות אני שורפת אותן במקום לכתוב את מה שאני צריכה אני מבלה באינטרנט מה יהיה ?
 

אש אש

New member
מה יהיה ?../images/Emo92.gif../images/Emo101.gif

"מה זה קורה לך? טוב לך או רע לך?" תגידי..........
 
למעלה