ב-EBU הכריעו: שירי 2020 לא יוכלו להתחרות ב-2021

E u r o b o y

New member
ב-EBU הכריעו: שירי 2020 לא יוכלו להתחרות ב-2021


לאחר ההודעה על ביטול אירוויזיון 2020 בעקבות משבר הקורונה, איגוד השידור האירופי הכריע שהשירים שישתתפו בתחרות ב-2021 יהיו שירים חדשים. המשמעות: ״Feker Libi” שנבחר לייצג את ישראל השנה, לא יוכל להתחרות בשנה הבאה. עדן אלנה ויתר האמנים שנבחרו יוכלו להשתתף עם שירים חדשים

עוד הכריע איגוד השידור האירופי כי בחודשים הקרובים יופק מופע מיוחד להרמת המורל שיכלול בדרך כלשהי את השירים שנבחרו לאירוויזיון 2020, אך זה לא יהיה מופע תחרותי
 

babyface19

New member
לדעתי, ראוי לתת לעדן לייצגנו ב-2021 .

היא זכתה בזכות הזאת ביושר , וכשראיתי את הריאיון שלה שלשום ב"כאן", כשהודיעו שהתחרות בוטלה ואת הבכי שיצא לה מבלי שיכלה לעצור את אותו. זה כל כך כאב לי בשבילה, משום שהיא כל כך ציפתה לזה עם כל החששות של הקורונה, אפילו שהיה ברור שלא ניתן לקיים תחרות לנוכח המראות באירופה בכלל (איטליה,צרפת וספרד) והולנד בפרט.
&nbsp
אני חושב , שאפילו שהיא חתומה על חוזה עם "טדי" ,והשיתוף בין "כאן" ו"טדי" הסתיים ראוי לתת לה את הפיצוי כמובן עפ"י החוקים של EBU עם שיר אחר במסגרת קדם פרטי נוסף.
 

babyface19

New member
הרחקת לכת לטעמי - הם יערכו משדר כלשהו שמנציח את השירים לשנה

זו מבלי שיצטרכו להטיס 40 אומנים לרוטרדם. אל דאגה, הם לא עד כדי כך מטומטמים - הם מודעים לסגר ולהגבלות, שיש בלא מעט מדינות.
אני מניח שזה יהיה מעין הצגה של השירים וריאיון וידאו עם האומנים והיוצרים לדעתי כדי לכבד את השירים והכותבים, כי בזאת עם ביטול התחרות מסתיים תפקידם של 41 השירים האלה, וזאת גם הסיבה שני חושב ,שסביר שהם גם יעמדו בתכנון מראש וישחררו את האלבום הרשמי של התחרות.
אני מניח, שזה גם לא יהיה משדר חי, ולכן לא בעיה להפיק ולהקליט כזה משדר, למשל רק במעמד שלושת המנחים.
 
למעלה