ב"ס ארתור מאריי - האם מישהו לומד או

galya13

New member
ב"ס ארתור מאריי - האם מישהו לומד או

למד שם, בסניף של רעננה. איך הבית הספר הזה? האם אפשר אחרי לימוד שם לעבוד בזב, הכוונה להופיע בכל מיני מקומות? ומה המחירים בערך, כי לפי האתר שלהם הם לא ממש מסבירים, כותבים שזה תלוי איזה מסלול, אבל לפחות בערך אולי מישהו יודע מה המחירים? האם אפשר לבוא ללמוד בהתחלה רק בימי שיש למשל? האם זה מספיק? ומה עוד אתם יודעים על בית הספר הזה? אשמח לשמוע.
 

galya13

New member
וגם על בית הספר בנרה אותם השאלות

 

XUXA141

New member
../images/Emo32.gifבסרט "ריקוד מושחת"

ג'וני מסביר לבייבי איך הוא התחיל לרקוד. הוא מספר ש"יום אחד ישבנו לנו ופתאום הגיע בחור ואמר שמבית הספר "ארתור מורי" מחפשים חבר'ה שיבואו ללמוד לרקוד". מה שנחמד הוא שהשחקן עצמו - פטריד סוויזי, למד לרקוד ב"ארתור מורי".
 

galya13

New member
וואי, זה סרט הכי אהוב אלי. ראיתי

אותו אולי 6 פעמים אם לא יותר. ומעניין לדעת שהשחקן הראשי למד בארתור מאריי.
 

XUXA141

New member
ראיתי את זה כ30 פעם.

והמסקנות שלי - 1.זה כיף לדעת את הטקסטים בעל פה ולדקלם אותם יחד עם הסרט 2. יש המון "פספוסים" בסרט 3. אם מאיטים את הסרט לפריים פריים רואים שבסצינה שפטריק סווזי יוצא מהמיטה הוא אכן לא לובש שום דבר. 4. סרט ההמשך היה גרוע. (וזה היה פתאטי מצד סווזי להופיע בו, במיוחד כשהוא נראה מבוגר יותר, אבל עלילת הסרט השני מתרחשת כעשר שנים לפני הסרט הראשון).
 

galya13

New member
../images/Emo13.gif כן הסרט השני ממש ממש רחוק

מלהיות כמו הסרט הראשון. חבל. ממש התאכזבתי לראות אותו.
 

shiran7878

New member
אני לומדת ב"ארתור מארי"

בסנוף רעננה... המחירים גבוהים יחסית, אבל זה נחשב למקום הכי איכותי ללימוד ריקודים סלונים ולטינים. לרשת יש כ-300 סניפים ברחבי העולם וכ-4 מהם בישראל. הסניף ברעננה גדול מקום ומפואר, מדובר בתוכנית לימודים שמרכיבה שיעורים פרטיים, שיעורי קבוצה ומסיבות תרגול לפי הרמה וההתקדמות האישית שלך. המורים מאוד מאוד מקצועים ומנוסים בהדרכה, וכל תלמיד עובד לפי הרמה שלו והתוכנית שלו... בית-הספר מתמחה בכל הסגנונות הקלאסים (טנגו, וולאס, קוויקסטפ, פוקסטרוט, סווינג...) והלטינים (צ'ה-צ'ה, רומבה, סלסה, סמבה, מרנגה, ממבו, האסל...) אם אתה מעוניין בעוד פרטים אתה מוזמן לפנות אליי במייל: [email protected]
 
למעלה