ב נ נ ו ת !!!!!

צופיה**

New member
ב נ נ ו ת !!!!! ../images/Emo94.gif../images/Emo94.gif../images/Emo94.gif

היי לכם, רציתי לשאול מה ניתן לעשות עם בננות???? ניתקעתי עם 7 בננות בשלות כבר ואם אחכה עוד יומיים הם יהיו בפח........ אני כבר לא יכולה לאכול בננות ככה סתם - נימאס. ואם אוכל 7 בננות ככה סתם - עצירות מובטחת + כאבי בטן..... מה עושים איתם????
 

פנדורה4

New member
הי צופיה, הכי פשוט: מילקשייק

הקפיאי אותן, הוסיפי כ - 3 כוסות חלב + סוכר(לא חייב) והכל לבלנדר מומלץ להוסיף גם תמרים ללא הגלעינים
 

שירי ל

New member
כמה רעיונות

לחם בננות לביבות בננה וחמאה (אנחנו עדיין בחנוכה!) בננה בגריל עם סוכר וקינמון וגלידת וניל לטגן בננות עם חמאה, סוכר וברנדי במחבת ולהגיש עם גלידה (יאמי!)
 

ron-g

New member
עוגת בננות - פשוטה מאוד

נתתי את המתכון לפני כמה חודשים
 

צופיה**

New member
האם ניתן להחליף / להוריד את השמנת

מהמתכון שנתת? אני רוצה אותה פרווה..........
 

תוכי

New member
עוגת בננות ותפוזים של אורן גירון

משהו שאורן נתן לפני כמה חודשים חומרים: 440 גר` קמח 250 גר` חמה קליפה ומיץ מתפוז אחד 400 גר` סוכר 1 כפית מלח 1 כפית אבקת אפייה 450 גר` בננות בשלות מעוכות 114 גר` דבש 4 ביצים 1 כפית תמצית וניל משובחת אופן ההכנה: מקציפים את המחאה והסוכר עם גליפת ומיץ התפוז ותמצית הוניל, בערך 5 דקות עד קבלת קציפה בהירה. לנפות את כל החומרים היבשים לערבב ביצים, דבש ולהוסיף בהדרגה ולהוסיף בהדרגה לתערובת החמאה להעביר לקערה גדולה יותר ולקפל פנימה בעדינות את כל החומרים היבשים, והבננות. לחמם את התנור לחום של 170 מעלות צלסיוס, לשמן ולקמח 2 תבניות אינגליש קייק ולצקת את התערובת עד 2/3 מגובהן. לאפות 45-60 דקות. לצנן לפני ההגשה. בתאבון תתאמנה בננות שהבשילו והשחירו ולא נראות משהו
 

שושkה

New member
לפני שבוע נתתי מתכון של ../images/Emo94.gif

גיל חובב, ללחם בננות. מומלץ ביותר!!!
 

arielaa

New member
בננות קפואות מצופות שוקולד...

החומרים הדרושים: 60 גר´ חמאה או מרגרינה 200 גר´ שוקולד מריר 3 כפות חלב 6-7 בננות שיפודי עץ אגוזים כתושים דק, או קוקוס, או סוכריות לקישוט עוגות. ההכנה: ממיסים בסיר הנתון בתוך סיר מים את החמאה/מרגרינה והשוקולד. מוסיפים את החלב ובוחשים היטב. מקלפים את הבננות ונועצים שיפוד עץ בקצה כל בננה טובלים את הבננה בתערובת השוקולד החמה. לפני התקררות השוקולד אפשר לטבול את הבננה באגוזים/קוקוס/סוכריות. מניחים על מגש מכוסה בנייר אפיה, ומקפיאים. לאחר שהשוקולד התקשה ניתן לכסות את הבננות כשהן עטופות בנייר אלומיניום . יש להוציא את הבננות מהמקפיא כ- 10 דקות לפני ההגשה. בתאבון. לקוח מתוך הספר: ספר השוקולד.
 

ooopsi

New member
אם הבננות ממש בשלות - מוס ../images/Emo94.gif

את מקלפת את הבננות ושמה אותן בתוך שקית ניילון שהולכת לפריזר עד שהבננות ממש קפואות. מוציאה אותן מהפריזר ושמה במג´ימיקס, מוסיפה דבש (בדר"כ לא צריך הרבה כי הבננות גם ככה מתוקות), קצת תמצית וניל (לא חייב) ואבקת קינמון, מפעילה את המג´ימיקס עד שהבננות טחונות לגמרי, שמה בכוסות יפות והרי לך מוס בננה (טוב את יכולה לקרוא לזה גם גלידה רכה
)
 

שושkה

New member
והנה קישור למתכון נוסף

שניתן ע"י 3 אחים אופים (ליאור אדרי) ב-YNET
 
למעלה