ב"ב: החייאה מתבצעת על אדם שטבע במקווה

ב"ב: החייאה מתבצעת על אדם שטבע במקווה

צוותי מד"א וכונני "הצלה ישראל, והצלה גוש דן מבצעים החייאה על אדם שהוצא מהמים במקווה ברחוב אברמסקי כשהוא מחוסר הכרה, הנ"ל ככל הנראה טבע במקום,דיווח בהמשך.
 
עדכון:

מדובר בהחייאה מוצלחת שביצעו כונני "הצלה ישראל" והצלה גוש דן על צעיר שהתחשמל בעת שטבל במקווה,מפונה במצב קשה אך יציב לבית החולים תל השומר.
 

דוד5

New member
חלילה לא תנאי קבלה לכתיבה

אך תנאי די בסיסי לניהול פורום שכזה...
 
לא חושב... כי אחרי הכל הפורום לא מיועד רק ל.

... לחבר'ה ממד"א- הצלה ולשאר זרועות הביטחון, אלא לכלל הציבור המתעניינים בנעשה בארץ(בעיקר). יום נעים ושקט!
 

חדשות 24

New member
עדכון:

מדובר באדם שהתחשמל ולא טבע, מתנדבי "הצלה ישראל" ביצעו בו החייאה מוצלחת והוא יפונה כעת לביה"ח כשהוא במצב קשה, מונשם ומורדם אנא התפללו: אלימלך בן נחמה. לרפו"ש
 

חiשב

New member
מזעזע ומפחיד!!!

איך מתחשמלים במקוה? האם המערכת שמסננת את המים אינה מוגנת ומבודדת? האם חימום המים נעשה במערכת חשמלית? האם היו באמצע שאיבת המים מהבור במשאבה חשמלית פיראטית? איך רבונו של עולם מתחשמלים בתוך הבור? אפרופו מקוה ברח` אברמסקי, זה פתוח בשעות כאלה? או אולי זה בכלל איזה פועל/חשמלאי? מאוד מעניין איך ומה באמת קרה שם.
 

חדשות 24

New member
'המקווה המחשמל': גוף חימום של אקווריום

דובר 'הצלה גוש דן' סיפר ל'בחדרי חרדים': "מדובר בקבוצת חסידי ברסלב שבנתה מקווה מאולתר, המכיל פיילה מפלסטיק, ואביזרים של אקווריום". המקום, כך מתברר, עדיין פועל כאילו כלום לא קרה שמעון מירוני, כתב 'בחדרי חרדים' אירוע ההתחשמלות במקווה בבני ברק: ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר במבנה מאולתר, וטבילה במקום מהווה סכנת נפשות של ממש, דובר 'הצלה גוש דן', עמו שוחחנו הבוקר (ה), נסער מאד. "מדובר במן מקווה מאולתר, הנמצא בתוך קראוון המשמש כישיבה של פלג מחסידי ברסלב", מספר הדובר "הם הביאו למקום 'פיילה' מפלסטיק בגודל מטר ובעומק מטר. את הפיילה מילאו במים, והכניסו לשם מסנן של אקווריום, לא פחות, על מנת לשמור על נקיון המים". המקום עדיין פועל, תמונה מהבוקר. צילום: דוברות הצלה גוש דן לדבריו, גם גוף החימום שהוכנס למים הוא גוף חימום של אקווריום. "מעבר לפיראטיות ולחוסר הבטיחות הבסיסי, הקבוצה שבנתה את המקווה משכה כבלי חשמל באופן מסוכן ביותר, ונוצר מצב שגוף חשמל חשוף עמד בדיוק מעל המים. בעת שהנפגע נכנס לטבול, נפלה כל 'מערכת החשמל' אל תוך המים, והאיש התחשמל במקום, איבד את ההכרה, ונפל לתוך המים". המקרה אירע ביום שלישי האחרון, במקווה המאולתר ברח' הצבי פינת אברמסקי בבני ברק, אחד מבני הישיבה שנכנס לטבול במים, התחשמל ונפגע באורח קשה, רק לאחר החייאה ממושכת שכללה מתן מכות חשמל לנפגע, הצליחו להחיותו והוא פונה במצב קשה מאד לבית החולים. מבדיקת 'בחדרי חרדים' עולה, כי המקווה עדיין פועל כסדרו (נכון לשעת כתיבת השורות), ואף גורם לא התערב בכדי למנוע את הטרגדיה הבאה. הציבור מתבקש להוסיף ולהתפלל עבור רפאל אלימלך בן נחמה לרפואה שלימה.
 
למעלה