בת 4 חודשים

irisgh

New member
בת 4 חודשים

כנראה שכחתי איך פועלים תינוקות בגיל הזה .. או שהיא שונה? הקטנה ילדה בהחלט טובה נוחה ונעימה ובעלת הרגלים 'טובים'. למה הכוונה? לרוב נרדמת במיטתה או בעגלה שלה (ולא תוך כדי הנקה או על הידיים). אינה סובלת במיוחד מכאבי בטן. כשהיא בוכה, אפשר לרוב להבין למה: רעב, עייפות, קקי. היא גם שובת לב: חייכנית בטרוף, מתקשרת נון סטוף, מלאת חן, מקסימה כל עובר ושב, ועושה עיניים לשכנים במעלית. אבל מה, בזמן האחרון היא פיתחה איזה משהו שלא נוח לאמא: היא כל הזמן רוצה חברה
. להיות על הידיים זה טוב, אבל לפעמים לא מספיק - אל לה לאמא לכתוב במחשב למשל.. כשהיא עם שני פראי האדם שנקראים אחיה - היא שקטה יחסית. הם תכופות ששים לשחק איתה, לדבר איתה, לבדר אותה. גם להיות על טרמפולינה בצד כשיש אקשן בחדר, זה מספיק טוב עבורה. אבל בשעות הארוכות שהיא רק עם אמא בבית, או להיות בחדר אחר (שמשל על השטח עם אוניברסיטה או צעצועים אחרים כשהם בחדר או באמבטיה) זה כבר סיפור אחר. נגה רוצה שישירו לה, שידברו אליה, שישחקו איתה, ולא שיהיו עסוקים במשהו אחר. אני כבר לא זוכרת - זה ככה עם כל בני הארבעה חודשים?
 

irisgh

New member
נשברתי

אני מנסה לשים לה קלטת וידאו. נראה אם זה יעבוד..
 

לאה_מ

New member
../images/Emo6.gif

נו, עבד? אני חושבת שאין הרבה דברים שהם "ככה עם כל בני ה...". תמיד יש מכל מיני סוגים. בן ה-7 חודשים שלי יודע "להעסיק את עצמו" פרק זמן משתנה (מיום ליום
), ובהחלט יש ימים שהוא יותר זקוק לקרבה ולנוכחות שלי. מנפלאות הילד השלישי ומעלה - הגדולים יודעים לשעשע אותו נהדר, וזה לפחות פותר את מרבית הבעיה בשעות אחרה"צ (שהן בד"כ השעות הפחות טובות אצלנו), ובבוקר - אני מתייחסת לזה כאל הזמן היחיד שיש לנו יחד. נכון שזה גם הזמן היחיד שיש לי לבד, וגם הזמן היחיד שיש לי לעבוד קצת או לבשל או לעשות דברים אחרים... אבל זה גם זמן האיכות שלי ושל הגור.
 

lulyK

New member
זה ככה עם חלקם (אצלי זה היה עם 50% מהם...)

אם לא עבד עם הקלטת, נסי להשכיב אותה על שמיכה בגינה (ואם יש לך זמן וכוח - קחי אותה לדיאדה/מיקאדו או כל משחקיה אחרת בסביבה).
 

Shellylove

New member
../images/Emo49.gif לא ידעתי שילדת

אולי בגלל שיש לה שני אחים היא רגילה לאקשן. יש בני 4 חודשים שהם כאלה. פיתרון: מינשא
 

mummy

New member
אצלנו זה היה ככה לגמרי

עם הגדול אחד לאחד, אם היו 5 דקות שבהן הוא הצליח "להעסיק את עצמו" זה היה נחשב ליום טוב יחסית. עם הקטנה גם, אבל נדמה לי שפחות, או שזה באמת בגלל שהיה עוד מישהו שהעסיק אותה שזה לא אני, כלומר אח שלה. אני זוכרת שמה שאני עשיתי זה באמת לדבר אליו כלומר אל עצמי בזמן הזה. בהתחלה זה מוזר, אחכ מתרגלים. אפילו להקריא לה את העיתון שניסיתי לקרוא או משהו כזה... וכן, מנשא כמו שהציעו לך כאן. לא פעם וגם לא פעמיים גלשתי במחשב כשהוא/היא היו עלי במנשא ואני יושבת/מתנועעת על כדור פיזיו במקום על כסא.... אם תרצי דרך אגב, יש לי אחד כזה להשאיל לך
 

ליאת +

New member
אז קודם כל ברוכה הבאה לנגה

עם שאלת הפורום הראשונה לגביה (ולחיי האחרות שעוד יבוא)
והתשובה- כן. ככה זה. זה הגיל שבו הם מתחילים לתבוע תשומת לב. צאו לטיל בקניון (כי אחר כך גם את זה לא תוכלו).
 

irisgh

New member
תודה לכן (-:

וכן, זו הפעם הראשונה שנגה מבקרת.. האמת שהבכור היה אחד שבאמת לא ידע להעסיק את עצמו. השני כן, וכבר פיתחתי תאוריה שלבכור היה פשוט משעמם להיות לבד עם שני מבוגרים בבית, ופשוט ילדים נועדו להיוולד לתוך בית שיש בו עוד ילדים, וזה פותר הכל. והנה הגיעה השלישית ומגלה לי שתאוריות לא שורדות יותר מילד אחד..
ואגב - כן, הקלטת עזרה לרבע שעה, וגם זה משהו. אח"כ, כמו שהצעתן, ירדתי לדשא למטה, אבל זה זה עזר לרבע שעה.. לא הספקתי לקרוא הרבה מהמאמר שהייתי אמורה לקרוא, אבל מה 'לעשות. בטח בפעם הבאה אגיע ישר לקניון בלי שום כוונה לקרוא וזהו..
 
למעלה