בת 3 מאשדוד נחנקה מאכילת ענב

Dimaya

New member
בת 3 מאשדוד נחנקה מאכילת ענב

מאושפזת בט"נ בקפלן, מצבה קשה. (כתבה פורסמה ב-Ynet). תשמרו על הילדים שלכם. בבקשה.
 
נו ברורררררררר../images/Emo67.gif

כאילו דהההה את כבר מכירה אותי מספיק כדי לדעת שזאת הכוונה שלי לא?
 
אז אל תכעסי עלי../images/Emo140.gif

אבל זאת טעות... לתת לילד בגיל כזה לאכול ענב בלי לחתוך אותו ואפילו אם הוא נראה לך קטנטן זאת טעות... יש לי חבר...מנהל מיון טראומה ברמבם והסיפורים המסמרי שיער שהוא מספר לי כל פעם רק כדי להסביר לי כמה צריך להשמר הם מזעזעים!!!
 
האמת שגם אני מוכרחה להתוודות

שבנושא הזה מגיע לי מכות. גל לא מוכנה בשום אופן לאכול אותם חצויים וכנ"ל לגבי כל פרי אחר. מה שאני עושה זה שני דברים, או שאני מחזיקה את זה ביד והיא נוגסת ואז אני משחררת, וכך הענב חצוי, או שאני עם הראש כמעט בפה שלה וכל ענב שהיא מכניסה לפה אני אומרת לה ללעוס ללעוס ולא מפסיקה להשגיח עד שהיא נוגס ואני בטוחה שהענב לא שלם בפה.
 
תראי אני בהיסטריה בעניין כי הוא

מלחיץ אותי...לקח אותי למשרד שלו והראה לי כל מיני מיקרים שילדים נחנקו וכל מיני חפצים מוזרים שהוציאו להם מהקיבה...חלק מהמיקרים לצערי לא נגמרו בטוב
אז מרוב שהוא מלחיץ אותי אני חושבת על כל מה שאני נותנת לה...אומנם לירי כבר אוכלת אוכל חתוך ולא מרוסק אבל הוא חתוך לקטנטנים...לוקח לי איזה רבע שעה רק לחתוך לה את האוכל...
 

האוהבות

New member
דרך אגב, אותו הדין גם לגבי נקנקיות

אנשים נותנים לתינוקות להחזיק נקנקיה ביד ולאכול ממנה. מתוך מחשבה שהיא רכה וזה מסוכן כמו ענבים. צריך לחתוך לאורך ואז לחתיכות.
 
זה נכון. אישית אני לא נותנת

נקניקיות בכלל, תמיד אמרו לי שזה הכי גרוע במוצרי הבשר. כאם צמחונית לילדה קניבלית, לפחות את זה אנ לא מכניסה הביתה.
 

ענתש

New member
אני לא כל כך מבינ את זה...

ענבים זה לא משהו שאי אפשר בלעדיו. לא רוצה חצוי ? אז אין ענבים. לא שווה את הסיכון בכלל. כל כמה ימים שומעים על ילד שנחנק מענבים או נקניקיה או פיצוחים או שאר שטויות. אז כן, רוב הסיכויים שזה יאכל והכל יהיה בסדר, אבל למה לקחת אפילו את הסיכון הקלוש ביותר ? זה החיים של הילדים שלנו ! לא סתם אומרים עד גיל 5 לא לתת. כמו שאומרים בצה"ל - אלו נהלים שנכתבו בדם.
 
בלי קשר לשרשור

תקני אותי אם אני טועה אבל טרם ראיתי תמונות של יורש עצר???..... גם לא ענית לי לטלפון שלי אבל זה כבר שטויות נו.....
 
זה לא רק לגבי ענבים. כל פרי היא לא

רוצה חתוך. אני לא אוציא פירות מהתפריט שלה (היא אוהבת רק תפוח, ענבים ואבטיח גם ככה)הנגיסה בענב בתוך הפה היא בשנייה שהענב נכנס פנימה והיא יודעת שהיא חייבת לנגוס בו. את אולי לא מבינה את זה, אבל זאת הבחירה שלי, מה לעשות לא תמיד מסתדר עם תפיסת העולם שלך.
 

ענתש

New member
כן, אבל תפוח ואבטיח זה לא קטן

ועגול ובדיוק בגודל לחסום את קנה הנשימה. אני כמובן לא מתווכחת איתך, זו הילדה שלך, החיים שלך (ושלה) והסיכונים שאת בוחרת לקחת. אני רק אומרת שלתפיסת עולמי - מזל רע יכול לקרות לכל אחד. הייתי רק רוצה להיות בטוחה שאם חס וחלילה משהו רע יקרה לילדים שלי זה לא יקרה כי עיגלתי פינות. שאני לא אשב ואבכה כל החיים על זה שיכולתי למנוע במינימום מאמץ ולא מנעתי - מספיק לחיות עם העצב, לא צריך להוסיף לזה גם רגשות אשמה. וזה לא רק לעניין הענבים אלא לכל פרט שקשור בבטיחות - בבית ומחוצה לו. ורק שכולם יהיו בריאים
 

טלי 234

New member
דווקא היה איזה סיפור עם תפוח

שאפשר להחנק ממנו. היה על זה פעם שרשור פה - אני לא זוכרת את הפרטים, אבל המסקנה היתה שתפוח דווקא מסוכן. מישהי זוכרת על מה דובר אז?
 
ראיתי אתמול את התוכנית על הסכנות

לילדים... ומה שהדהים אותי זה שיש לי חברה שכל סכנה שפורטה שם יכלה פשוט להיות מצולמת אצלה בבית
יש לה ילד בן 3 (ועוד שתי בנות גדולות יותר) הוא ישן במיטת קומותיים בקומה העליונה... היא נוסעת איתו בכסא בטיחות לא חגור... יש לה גינה עם מלא ג'אנק בגינה ובטוח שלא חסר שם נחשים... הוא אוכל כל מה שבא לו כולל ענבים ונקניקיות היא הציעה לי פעם לשמור על לירי...והיא חברה מקסימה שאני באמת מאוד אוהבת...אבל לשמור על לירי היא לא תשמור בחיים!!!
 
לא כועסת

למה לי לכעוס עליך? אני מכירה את הבת שלי מיקה מעולם לא הכניסה לפה שום דבר שלא נועד לאכילה היא לא הכניסה לפה כלום כל הזמן שהיתה על הרצפה במצב שכיבה ישיבה או וואט אוור מיקה כזו חוץ מזה שאני יושבת לידה ובאמת דואגת שהיא תהיה במצב לעיסה ולא דיבור במקביל אני כן חוצה את הגדולים ומסבירה לה שעושים סלט כי זה גדול
 
למעלה