בתי ספר גבוהים לעיצוב

N i m o

New member
בתי ספר גבוהים לעיצוב

שלום אנשים, אני מעוניין להתחיל ללמוד תקשורת חזותית בשנה הבאה ומאד מתלבט לגבי בית הספר. אודה לכן מאד אם תוכלו להמליץ על אחד המוסדות ולנמק מדוע .... בתודה מראש, נמרוד
 

TiborK

New member
סליחה???

מתנצל על ההתפרצות, אני חדש כאן יחסית - אבל בכל זאת. בצלאל? וזה כי...? התערוכות המזעזעות שלהם בשנים האחרונות? השם שאין מאחוריו אלא היסטוריה רחוקה? בעיון מעמיק לאחור בפורום הזה ובפורום גרפיקה ודפוס, גיליתי שרוב העבודות של בוגרי ותלמידי בצלאל נופלות משאר העבודות כאן (באופן כללי, סליחה אם חטאתי למישהו ספציפי). אינני רוצה להכנס לעבודות ספציפיות, אבל מספר הודעות לאחור תוכלו למצוא בדיוק למה אני מתכוון. ענבלוש, סליחה, אבל גם עבודותיך לא ממש שיכנעו אותי ש"רק בצלאל". לילה טוב לכולם!
 

alexUK

New member
אני בכלל היתי ממליץ לא ללמוד בארץ

למי שיש אפשרות לכך.
 

סֵג

New member
טוב, אם קלמן אמר... !

האמת, שלמרות שדעתי לא נחרצת כשלך, אני מסכים איתך. כנראה שלעולם לא אלמד במוסד. אבל אם כן, לא אעשה זאת בארץ. אני יותר מרוצה מעבודות בוגרי מוסדות אחרים ואני יותר שואף למה שהגיעו אליו בחו"ל.
 

enbalush

New member
"אינני רוצה להכנס לעבודות ספציפיות"

למה לקחת את זה לכיוון אישי (ענבלוש, סליחה, אבל גם עבודותיך לא ממש שיכנעו אותי ש"רק בצלאל")??? כשאני רוצה תגובות אישיות, אני פותחת שרשור מכוון, ממש מיותרת ההתייחסות האישית כלפי! האם הכנוי טיבור קלמן, מייצג אותך כי אתה מוכשר בטירוף, או כי מעולם לא למדת? שיהיה לך רק טוב
 

TiborK

New member
כי אני מוכשר בטירוף.

וממש לא הייתה לי כוונה לפתוח דיון אישי, והערתי לא כוונה כדי לפגוע. היא באה ממקום מקצועי לחלוטין, ללא קשר לשם כזה או אחר. בהצלחה!
 

alexUK

New member
תציג עבודות שלך כאן

מעניין אותי לראות מה עושה טיבור קלמן (מס' 2)
 

TiborK

New member
בקרוב

אסיים את אתר האינטרנט שלי, עליו אני עמל מזה זמן רב - ואז אעלה לכאן את הקישור ותוכל להתרשם. ואנא, את הציניות השאירו לאחר כך...
 

סֵג

New member
רק שניה, למתי להשאיר את הציניות?

אתה חושב שביזבזתי אותה עכשיו? שיט, זה תמיד קורה לי :)
 

graphics

New member
הדיון חוזר על עצמו

ברוך בואך לפורום, אך בטרם תפזר שאלות, דפדף קצת לאחור - התקיים כאן יותר מדיון אחד בנושא. כך גם תמנע מעצמך תגובות חסרות בסיס כגון "אם כבר אז רק בצלאל".
 

N i m o

New member
קראתי את העצות למתלבטים ועליי...

לציין שהוא התחיל מאד מעניין וענייני והסתיים בטיעונים טעונים והמון אימוציות שבכנות לא מובילים לשום מקום. מה שלא ראית בעצות הוא המלצה על מוסדות גבוהים לעיצוב ומדוע. אז למי שיש עצה טובה מוזמן בחום רב לחלוק אותה עם השאר. שיהיה לילה טוב לכולם.... נמרוד
 

jethro1

New member
Go and investigate

I suggest you go and investigate a little. Make a research! Go to the different places and ask students and see for yourself. Look at the teachers list to see if there are any "big" names, see the facilities and of course, the location. Find out if the college credits you with a B.A or just a designer diploma. As for the different schools around, I must say that as a recent graduate from holon, I see major differences between schools. Every school has its own agenda and you must find the one that fits your own aspirations. Holon is regarded as a good school- the standarts are high, the competition between students is strong, and its agenda is less artistic and much more practical. You can find the same standarts in Vitso Haifa. It is a very good school. As to Bezalel, it is still regarded as the best academy around, and its name is not only familiar in Israel but also abroad. Bezalel's agenda is very artistic and intelectual, some say very 'hot air'. I tend to agree with the critics on that, but I also admit that Bezalel's standarts are much higher than any school around, including my beloved holon, and it is a class on its own. Mind you, the competition and ego involved in Bezalel are much worse than anywhere else, so if a fiercly competative enviroment is not your idea for a good time, dont go there. As to Ascola-Meimad and Shenkar-Vital, it is generally accepted that their standarts are lower than holon, vitso and bezalel, but their agenda is industry-minded and their graduates portfolios carry a larger number of branding, packaging and advertising works than any other graduate. Good luck!
 

alexUK

New member
אם בצלאל כל כך מוכר בחו"ל

למה אף אחד לא שם לב לזה ברזומה שלי?
 

alexUK

New member
מה הקשר?

עשיתי שנה א' ושנה ב' עם ציון 85 ובמוסדות אקדמיים שבהם הייתי בריאיונות לגבי המשך לימודיי, אף אחד לא אמר מילה בסגנון "ואלה בצלאל" או בכלל התעניין לגבי כך שלמדתי שנתיים במוסד עם "פרסטיג'ה" שכזאת.
 

SCaToPHaG

New member
כי...

כשמוסד רואה שלא סיימת במוסד אחר, מיד עולים חשדות. לא משנה מה באמת קרה, עדיין יש חשדות שהעיפו אותך, שלא הסתדרת, וכו'. בכלל כשאתה בא למקום ומציג בקשה חריגה של להתחיל ללמוד מהאמצע, הם תמיד מלאי חששות, ובצדק.
 
למעלה