בתי חולים

ארנסטה

New member
בתי חולים

האם כאן המקום להעלות סוגיה צרכנית ממדרגה ראשונה או שיש מקום אחר לעניין?
 

ארנסטה

New member
בבית חולים בדרום בתחום מיילדות

ראשית ברצוני לציין שהצוות של כל הרופאים והאחיות שליוו את האישה הצעירה בהריון קשה ורב בעיות היו יוצאים מן הכלל בכל מקרה ועניין. להם מגיע צל"שים וזרי דפנה. הלידה הקשה הסתיימה באושר גדול ונולד פג זעיר ומקסים והעיקר בריא. הרופא המלווה כל כך התרגש שהוא יצא מזיל דימעה לבשר הבשורה המשמחת. הבעיה היא התנאים הקשים של בית חולים סורוקה עד בלתי נסבלים ונס צוות מצומצם מחוסר תקנים, אחיות מועטות בכל משמרת ועדין עושים כולם מעל ומעבר בהרגשת שליחות וזו לא מליצה! מסדרונות צרים בהם יושבים בחם הדרום המחכים לבשורת הלידה, נשים בהריון בעייתי המחכות לאוטרה סאוד ונשים מאושפזות בבגדי אישפוז ללא פרטיות כולם נדחקים ודורכים על כולם. יש ימים עמוסים במיוחד. איך יכול לתפקד כך צוות והיכן הפרטיות והכבוד לכל אחד מהשוהים בין מבקר ובין מאושפז. למי שאין קרוב המטפל בו ודואג לו הוא ממש אומלל. אין מספיק מקום לא בפגיה ולא בתינוקיה ולא בחדר שלאחר ניתוח כך שהיולדת שעברה נתוח קיסרי ועוד התערבות נתוחית נשלחה הביתה לאחר שלשה ימים במקום שבוע ואז מקום הנתוח הזדהם והיה צריך להתרוצץ וכו. מה עושה מי שאין לו כסף וגב של משפחה תומכת? וכך שולחה גם הפג לפני שהגיע ל1.900 קג קריטריון שלהם.! בפרוש נאמר שזה מחוסר מקום. ממש מלחיץ. צריך גם שק של מצלצלים לחניה יקרה לאוכל שהוא יקר מעל לכל פרופורציה הביטחון האישי והשמירה ממש הפקרות, כאשר יש חשש גם למבקרים עויינים בגלל קירבה לשטחים באין גדר ובטח שכחתי עוד משהו. היכן משרד הבריאות, האוצר ,הביטחון ,מנהל בית החולים וכו. לא ברור כלל. כולם מעוניינים בתפקידים אבל מזמן אמר סלח שבתי שבשביל כבוד צריך גם לעבד, לא? מ מ ש הרגשת זילזול בציבור. לא סופרים אותו כלל.
 
קשה לקרוא אותך..... למה לא לערוך את ההודעה כך שלעין יהיה נעים גם לקרוא ?
 

ארנסטה

New member
tאז ניסיתי ולא צלח גם תגובה עיניינית לא

קיבלתי. לא נורא. כך גם לגבי אזי פארק.לא נורא.
 

3תיתי

New member
דוקא בתחום המיילדות, יש פתרון

לא ממש טוב, אבל פתרון. מכוון שבתי החולים מרויחים המון כסף על לידות (תשלום על 4 ימי אישפוז, כאשר מדובר ביומיים בלבד, ללא תרופות) פשוט צריך להצביע ברגליים. באר שבע רחוקה כשעה ורבע מירושליים. בערך אותו זמן מתל אביב. לא סיפור. אפשר להרשם ללידה בבית חולים אחר (גם באחרים יש בעיות רבות) וללכת ללדת שם. לא לכולן יש לידות בזק, ובהחלט אפשר להגיע לבית חולים אחר. הצבעה כזו ברגליים, והופ! מחלקת היולדות בסורוקה תשתפר פלאים.
 

ארנסטה

New member
את צודקת בעיקרון!

1. אולי אני תמימה, אך כתבתי זאת בפורום שמא ואולי משהו מהנהלת סורוקה יקרא ויגיב. 2. מכירה מספר יולדות בעלות ממון שלא הגיעו לסורוקה. וגם כאלה שמצאו דרך להגיע להדסה אפילו עם בעיות הריון. 3. במקרה המצוין היולדת אושפזה ליותר מחדש לפני הלידה והייתה בסיכון כולל העובר, כך שזו לא הייתה אופציה.4. נכון שכל אזרח בעל תושייה חברים ממון או קשרים יכול לפתור ענייניו בכל מני דרכים עקיפות, אך כדאי ורצוי שהמדינה היא זו שתיקח פיקוד על אזרחיה , אחרת הכאוס והתסכול רק יגברו. פקוח ולא רק תקציבים סנקציות וכו מאד כדאיים על מוסדות מזלזלים כמו בחינוך בריאות קשישים אלימות ושאר מרעין בישין. 5. ישנה אוכלוסיה חלשה שסובלת מאד בשל כך. אנו באופן אישי אמנם התפתלנו אך מצאנו דרכנו, אם כי במאמצים, גם בסורוקה. ותודה למגיבים
 

3תיתי

New member
גם הדסה אינה פתרון פז

אך כאמור, מצב היולדות (וכן חולי הלב) טוב פי כמה וכמה מהמסכנים שזקוקים לאישפוז בפנימיות. שם באמת רואים את הזקנה מהמסדרון. ולה יש עוד מזל! אותה לא זרקו הביתה או למוסד, למות.
 

ארנסטה

New member
תתפלאי

זרקו אותה אחרי שלשה ימי ניתוח כשאמורים לשחרר במקרה הטוב אחרי שבעה. העסק הזדהם והיה לא נעים כלל.
 

3תיתי

New member
וזורקים

גם אם התינוק מאושפז, כאשר בית החולים מקבל כסף עבור ימי האישפוז. איש אינו פוצה פה ומצפצף
 

3תיתי

New member
יש אתר

של מישהי שבדקה בתי חולים ליולדות. הוא נקרא "זוהר כבר בדקה". למען האמת, מעולם לא נכנסתי לשם, כך שקשה לי לדעת אם הוא שווה. רק יודעת על קיומו. מאד תלוי מה את מחפשת. התערבות מינימאלית (את זה לא תמצאי בהדסה), אפשרות למילדות פרטיות, שת"פ עם דולה, מילדות שיודעות שיטות טיפול אלטרנטיביות, בית חולים אוניברסיטאי. בקיצור, ככה בוחרים בית חולים. ג לא הייתי בוחרת בבית חולים "זיו" בצפת, אם אני צריכה להגיע אליו מהדרום. זה לא הגיוני. אישית, אני בחרתי בית חולים, לפי הרופא שיילד אותי.
 

danadandana

New member
חבל שאת מגיבה ככה

גם אני ניסיתי לקרוא אבל עקב הצפיפות של ההודעה שלך, זה היה ממש בלתי אפשרי. מתנצלת.
 

Denzell

New member
זו מכת מדינה

בתי החולים סובלים ממחזור בתקציבים. ואכן בכל אחד צריך משכנתא בשביל לשלם חנייה ולשלם על אוכל. חבל שמנצלים את מצוקת המשפחות ולא מגיעים לאיזה הסדר במקום לתת זיכיון לכל מיני מזללות שחוגגות על הארנק שלנו.
 

ארנסטה

New member
נכון מאד

השתדלנו לפתור את הענין עי הבאת אוכל עד כמה שהתאפשר וגם לחנות די רחוק למרות החם עם איזי פרק. גם איתו היו בעיות. זאת כי האשפוז כולל ניתוח ולידה ערכו שבועות רבים. וגם נוספו הוצאות דלק לא מבוטלות.
 
למעלה