בתור אחד שלא אוכל

nayula

New member
בתור אחד שלא אוכל

אני חושש שאני קרוב לפגיעה בגוף שלי. אני מתאמן בחד"כ שלוש פעמים בשבוע, שעה בכל פעם. אני רזה באופן קיצוני - 59 קילו על 185 ס"מ (4.6% שומן לפי הבדיקה בזמן ההרשמה לחד"כ), ובשבילי לאכול זה טרחה - גם אחרי אימון אני שוכח לאכול, וצריך להכריח את עצמי לאכול איזה קופסת טונה או משהו. אני צריך למצוא איזושהי דרך לא לפגוע בגוף, ששורף משאבים ולא מקבל אותם בחזרה. אני לא מחפש לגדול באופן רציני או להוסיף עשרה קילו למשקל, רק להתחזק ולהתחטב קצת. אני מניח שאיזושהי אבקה יכולה לפצות על שריפת הקלוריות, רק שאני לא מכיר את התחום בכלל. אני שם לב שכל משפט עד עכשיו התחיל ב"אני". על מה הייתם ממליצים?
 

flitzer

New member
../images/Emo140.gif

 

Rossi46 ®

New member
ניולה,

אני חושש שאתה קרוב מאוד לפגיעה בגוף שלך. אני חושב שאתה צריך ללכת לטיפול רציני. א . בדיקת אחוזי השומן שעשו לך לא מדויקת, אין סיכוי שאתה מתפקד ומתאמן ביום יום על 4.6 אחוזי שומן. שכח מזה. אחוזי השומן שלך אולי נמוכים, אבל לא ברמה כזו. ב . אני רוצה להבין, יש לך אחוזי שומן נמוכים ואתה רוצה ל-ה-ת-ח-ט-ב ? חיטוב משמע ירידה באחוזי שומן, לאיפה אתה רוצה להגיע ? שהשיער שלך יתחיל לנשור ותתגעגע לפלא שנקרא "זקפה" ? לפי מה שאתה מתאר, אתה חייב לעלות במשקל, הגוף שלך זועק הצילו, תחזק אותו ותתחזק אותו באבות המזון הדרושים לו. גש לIsraelBody ותבקש מהם את האבקה לעלייה במשקל שמכילה הרבה הרבה קלוריות למנת הגשה. תתחיל מזה. אם "תשכח" לאכול אחרי אימון, תפגע אפילו יותר בגוף שלך, זה לא צחוק.
 

kola99

New member
חחח

בדיוק אני כבר חודש מתאמן ואוכל בשביל להרדת במשקל ועדיין אין תוצאות אני לא מבין למה אתה מתלונן אם קשה לך לאכול זה כי אתה לא רגיל גם אני בהתחלה לא רציתי לאכול ואכלתי בכוח עכשיו יתרגלתי ואני הרבה יותר רעב ממה שהייתי לפני שהיה לי את התפריטזה אז תתחיל לאכול ואתה תתרגל כבר:)
 

BBB13

New member
רזה אמיתי אף פעם לא מתרגל לאוכל

אני מתאמן כבר יותר מחצי שנה ועדיין לא התרגלתי לכמויות האוכל שדרושות לי להעלות במשקל . אני שונא לאכול , תמיד שנאתי ותמיד אשנא . כל היום אני על סף בחילה אבל יש כוח רצון חזק .
 

Y a n i B

New member
טיפול רציני זה לא האבקות של

ISRAELBODY. טיפול רציני זה דיאטן מוסמך. לפותח השרשור: עשה לי טובה ולך לדיאטן.
 

nayula

New member
אני אספר לך משהו

בפעם הקודמת שבאו למשרד שלנו למכור לנו מנויים להולמס פלייס, הביאו איזה מכשיר כזה, נראה כמו 8 על הצד, שאמורים לתפוס אותו בשתי הידיים והוא מציג כמה אחוזי שומן יש לך בגוף. אצל כל השאר זה באמת אמר כמה אחוזי שומן. אבל אצלי הוא ציפצף. לא הצליח למדוד. לא משנה מה עשו - כיבו והדליקו את המכשיר, ניגבו מהזיעה, ביקשו ממני לעמוד. כלום לא עזר, המכשיר לא הצליח למדוד אותי
בפעם הזאת הם השתמשו במכשיר חדש, שעומדים עליו ברגליים יחפות. לא יודע עד כמה זה מדויק ומקצועי אבל זה מה שהיה שם. כשהתוצאה 4.6 התקבלה על צג המכשיר, הבחור שמדד אותי חשב שהוא הולך להתעלף - "מה זה? אף פעם לא ראיתי דבר כזה...!" עד כאן החלק הבידורי. תודה על הדאגה, אבל אני לא חושב שאתה צריך לדאוג כל כך לגבי. אני לא בסכנת חיים או משהו. נבדקתי בעבר מספיק פעמים, וככה זה אצלי. סבא היה רזה, אבא רזה, ואני רזה. גנים כאלו, זה מה שנפל בחלקי. אמת, אני גם אוכל מעט, אבל מספיק בשביל קיום בריא. עכשיו, כשהתחלתי להתאמן, אני מרגיש שאני צריך תוספת. רצוי שהתוספת הזאת תבוא ממשהו שלא מצריך עבודת לסתות רבה מדי, כי אין לי עצבים לרדת על יוגורטים או טונות, ולטגן חביתה כל שעתיים. להתחטב לא אומר לשרוף שומנים על מנת לחשוף את השרירים מתחתיהם, אלא לעבות חלקים מסוימים בגוף. להוסיף נפח מסוים לידיים, לשרירי החזה, לחזק את הגב והכתפיים. כאלה דברים. אז מה אתם אומרים, יש איזה תוסף ספציפי שאתם ממליצים?
 

hot chilly

New member
תאמין לי, צריך להכין ממך מיצוי

או אבקה, או כל צורת מתן אוראלית או וורידית של מה שאתה עשוי ממנו, ולתת לחיילות צה"ל היקרות כחלק מהפק"ל... זה בטוח יעלה את המוטיבציה של הלוחמים והג'ובניקים גם יחד.
 

SaBaGMaN

New member
well

"להתחטב לא אומר לשרוף שומנים על מנת לחשוף את השרירים מתחתיהם, אלא לעבות חלקים מסוימים בגוף. להוסיף נפח מסוים לידיים, לשרירי החזה, לחזק את הגב והכתפיים. כאלה דברים" לזה לא קוראים חיטוב גבר,אתה צריך להיות במאזן חיובי כדיי ליגדול. לפי הנתונים שהבאת כאן אתה צריך לעלות במישקל ולאכול נכון תוסף מומלץ?.לך על גיינר,אבל רק בתור תוסף! ארוחות הם ארוחות ואתה תיצטרך קצת להשקיע ו "לרדת על יוגורטים וטונות,ולטגן חביתות" ועוד המון דברים אחרים.. השאלה כמה זה חשוב לך?.. בכל מיקרה במישקל כמו שלך..אם תמשיך להתאמן לא ישאר מימך כלום חבוב
 

nayula

New member
אפשר להתווכח על ההגדרה של חיטוב

אבל זו לא הנקודה. ההגיון שלי אומר שתוסף שעשיר בקלוריות וחלבון אמור לפצות על מה שאני מוציא באימון. אם בתקופה שלא התאמנתי אני מאוזן מבחינה "קלורית" כלומר לא עולה ולא יורד במשקל, כל מה שצריך הוא להשלים את השלוש שעות בשבוע שאני מתאמן. לא נראה לי שצריך להשתגע ולהתחיל לאכול פי שניים מכרגיל. צריך לקחת בחשבון שאני עושה את האימון באיזי, לא עושה אירובי חוץ מחימום קצר. זה בעיקר בשביל להתחזק קצת ובשביל הכיף. בכל מקרה - יש יעוץ של דיאטן בהולמס פלייס, כנראה שאני אלך לדבר איתם. תודה.
 

Ambitionz

New member
חח אתה די מצחיק, אתה בא לבקש עצות

ובתגובות שלך אתה מבטל אותם לגמרי. ארוחות חשובות כי אוכל זה אוכל והוא מכיל את המינירלים והויטימנים שהגוף שלך חייב לצרוך, יש באוכל יותר מכמות קלורית של פחמימות וחלבונים, אלו יכולים להוות תוספים אבל לא להזין כארוחות. וכדי לגדול, לעצב קצת את הגוף בשרירים ולחזק אותו, אתה צריך לאכול יותר קלוריות ממה שאתה מוציא, מה שאומר שאין מה לעשות, אתה צריך לאכול.
 

GilG4

New member
תשמע בחור עוד מעט מגיע החורף

וזה לא צחוק... עם משקל כזה אתה מסוגל לעוף ברוח חחחחחחח או שתלך לישראלבודי וגיל גרנות יכין לך תפריט לעליה עצבנית במאסה או לדיאטן שיכין לך את התפריט או רופא משפחה או להשתלת שומנים לא יודע אבל עם משקל כזה יהיה לך קשה לשרוד את החורף D:
 

albb

New member
אבל שמעתי שהחורף האל-ניניו יהיה

אלים במיוחד, אז תיערך בהתאם.
 
הצעה שלי ,כרגיל

אני כמו תקליט שבור :/ תאכל , והרבה אבקות זה טוב ויפה .. אבל אני דוקא אוהב יותר לכיוון של האוכל , תנסה לאכול עוגות דבש, זה אחלה דבר , אם אתה לא בבעיה כספית , תנסה שוקולד 5 שקל למלבן של שוקולד לבן, יש שם 550 קלוריות , המון חלבון/פחממות .. אם אין לי זמן לאכול אני מחסל חפיסה לפני אימון .. זה ממש טוב תאכל הרבה ... חבל שאתה אומר "אין לי כוח לאכול " גם לי אין כוח , אבל אני מכריח את עצמי וזה משתלם
 
למעלה