בשקט בשקט היום היה יום היסטורי ברכבת ישראל.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
בשקט בשקט היום היה יום היסטורי ברכבת ישראל.

בשקט בשקט היום היה יום היסטורי ברכבת ישראל.
היום, לראשונה בתולדות הרכבת, נפתח קורס נהגי קטרים ישיר אשר נועד להכשיר את הדור הבא של נהגי הרכבת ישירות בחטיבת הנוסעים ללא המסלול הארוך העובר תחילה בחטיבת המטענים.
במחזור 36 חניכים, מתוכם 5 בנות.
בהצלחה לחניכים החדשים וגם לנו...
 

amit1270

New member
ומה הוועד אומר?

בשקט בשקט היום היה יום היסטורי ברכבת ישראל.
היום, לראשונה בתולדות הרכבת, נפתח קורס נהגי קטרים ישיר אשר נועד להכשיר את הדור הבא של נהגי הרכבת ישירות בחטיבת הנוסעים ללא המסלול הארוך העובר תחילה בחטיבת המטענים.
במחזור 36 חניכים, מתוכם 5 בנות.
בהצלחה לחניכים החדשים וגם לנו...
ומה הוועד אומר?
 
מדהים. התנהגות מאפיונרית טיפוסית.

הוועד בסדר.
הם קיבלו את הבונוס שלהם, חתמו על חתיכת נייר מסויימת והכל בא על מקומו בשלום.
מדהים. התנהגות מאפיונרית טיפוסית.
ואם הם לא יקבלו את הבונוס, חבל... חבל שמשהו יקרה לרכבות.
 

yairdl

New member
אני לא יודע במה אתה עובד

מדהים. התנהגות מאפיונרית טיפוסית.
ואם הם לא יקבלו את הבונוס, חבל... חבל שמשהו יקרה לרכבות.
אני לא יודע במה אתה עובד
אבל כל הכבוד לוועד, בסוף העובדים נהנים ולא נזרקים לרחוב בפנסיה ,מעניין מה אתה היית עושה במצב דומה ?.

לקרוא לכולם מאפייה זה לא לעניין ,אין פה מהות.
 

roeyil

New member
עם פנסיה כמו שלהם... לא הייתי קורא לזה להיזרק לרחוב..

אני לא יודע במה אתה עובד
אבל כל הכבוד לוועד, בסוף העובדים נהנים ולא נזרקים לרחוב בפנסיה ,מעניין מה אתה היית עושה במצב דומה ?.

לקרוא לכולם מאפייה זה לא לעניין ,אין פה מהות.
עם פנסיה כמו שלהם... לא הייתי קורא לזה להיזרק לרחוב..
אלא אם מדובר על רחוב יוקרה.
&nbsp
 
על מה הכבוד לועד?

אני לא יודע במה אתה עובד
אבל כל הכבוד לוועד, בסוף העובדים נהנים ולא נזרקים לרחוב בפנסיה ,מעניין מה אתה היית עושה במצב דומה ?.

לקרוא לכולם מאפייה זה לא לעניין ,אין פה מהות.
על מה הכבוד לועד?
לא הייתה פגיעה בתנאים או בשכר של העובדים הקיימים. הם פשוט דרשו דמי חסות כדי לאפשר מהלך ניהולי שלא קשור אליהם בכלל. בכל מקום אחר שבו עובד מציב תנאים למנהל העובד עף החוצה על טיל.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מאיפה אתה מביא את המידע הזה?

על מה הכבוד לועד?
לא הייתה פגיעה בתנאים או בשכר של העובדים הקיימים. הם פשוט דרשו דמי חסות כדי לאפשר מהלך ניהולי שלא קשור אליהם בכלל. בכל מקום אחר שבו עובד מציב תנאים למנהל העובד עף החוצה על טיל.
מאיפה אתה מביא את המידע הזה?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אז הבנת אותי לא נכון.

ממך.
איך עוד אפשר להבין את הביטוי : "הם קיבלו את הבונוס שלהם, חתמו על חתיכת נייר מסויימת והכל בא על מקומו בשלום" ?
&nbsp
אז הבנת אותי לא נכון.
בהסכם הבטיחות האחרון שעליו חתומה גילה אדרעי, ישנו סעיף שמדבר על קורס הנהגים הישיר ועפ"י ההסכם כל נהג מטענים שנכנס לרכבת עד לשנה מסויימת (לא זוכר כרגע), יכול בכל שלב לצאת לקורס נהגי נוסעים.
נהגי מטענים שהתקבלו משנה מסויימת (שוב לא זוכר אבל משהו מהשלוש השנים האחרונות), חתמו במעמד כניסתם לחברה על כך שהם לא יצאו לקורס נהגי נוסעים אלה יעודם להיות נהגים בחטיבת המטענים.

לפני שנה ההנהלה ביצעה סקר בין כל נהגי המטענים ובדקה מי מעוניין לצאת לקורס נוסעים, כמעט 100% סירבו!!!
אי לכך התקבל האישור לפתוח קורס נוסעים ישיר.
כיום, במידה ויהיו מספיק נהגי מטענים שירצו לצאת לקורס נוסעים ובמקביל תהיה דרישה לכך, יפתח כזה קורס.
 
אתה צודק. הבנתי לא נכון. איתך ועם קוראי הפורום הסליחה.

אז הבנת אותי לא נכון.
בהסכם הבטיחות האחרון שעליו חתומה גילה אדרעי, ישנו סעיף שמדבר על קורס הנהגים הישיר ועפ"י ההסכם כל נהג מטענים שנכנס לרכבת עד לשנה מסויימת (לא זוכר כרגע), יכול בכל שלב לצאת לקורס נהגי נוסעים.
נהגי מטענים שהתקבלו משנה מסויימת (שוב לא זוכר אבל משהו מהשלוש השנים האחרונות), חתמו במעמד כניסתם לחברה על כך שהם לא יצאו לקורס נהגי נוסעים אלה יעודם להיות נהגים בחטיבת המטענים.

לפני שנה ההנהלה ביצעה סקר בין כל נהגי המטענים ובדקה מי מעוניין לצאת לקורס נוסעים, כמעט 100% סירבו!!!
אי לכך התקבל האישור לפתוח קורס נוסעים ישיר.
כיום, במידה ויהיו מספיק נהגי מטענים שירצו לצאת לקורס נוסעים ובמקביל תהיה דרישה לכך, יפתח כזה קורס.
אתה צודק. הבנתי לא נכון. איתך ועם קוראי הפורום הסליחה.
 

מענדי

New member
למה שנהג יסרב לצאת לקורס נהגי נוסעים

אז הבנת אותי לא נכון.
בהסכם הבטיחות האחרון שעליו חתומה גילה אדרעי, ישנו סעיף שמדבר על קורס הנהגים הישיר ועפ"י ההסכם כל נהג מטענים שנכנס לרכבת עד לשנה מסויימת (לא זוכר כרגע), יכול בכל שלב לצאת לקורס נהגי נוסעים.
נהגי מטענים שהתקבלו משנה מסויימת (שוב לא זוכר אבל משהו מהשלוש השנים האחרונות), חתמו במעמד כניסתם לחברה על כך שהם לא יצאו לקורס נהגי נוסעים אלה יעודם להיות נהגים בחטיבת המטענים.

לפני שנה ההנהלה ביצעה סקר בין כל נהגי המטענים ובדקה מי מעוניין לצאת לקורס נוסעים, כמעט 100% סירבו!!!
אי לכך התקבל האישור לפתוח קורס נוסעים ישיר.
כיום, במידה ויהיו מספיק נהגי מטענים שירצו לצאת לקורס נוסעים ובמקביל תהיה דרישה לכך, יפתח כזה קורס.
למה שנהג יסרב לצאת לקורס נהגי נוסעים
האם במטענים מרוויחים יותר?
 
לדעתי זה משגה שיוביל לעליה במס' התאונות אבל רק הזמן

בשקט בשקט היום היה יום היסטורי ברכבת ישראל.
היום, לראשונה בתולדות הרכבת, נפתח קורס נהגי קטרים ישיר אשר נועד להכשיר את הדור הבא של נהגי הרכבת ישירות בחטיבת הנוסעים ללא המסלול הארוך העובר תחילה בחטיבת המטענים.
במחזור 36 חניכים, מתוכם 5 בנות.
בהצלחה לחניכים החדשים וגם לנו...
לדעתי זה משגה שיוביל לעליה במס' התאונות אבל רק הזמן
יראה אם צדקתי אם לאו. לא הייתי נותן אחריות כזו ל-41 חניכים מבלי שעבדו 5 שנים על רכבות משא כבדות וקיבלו פרקטיקה בשטח. לי נראה שתהיינה לא מעט תאונות עקב הרעיון הזה של קפיצה היישר לנוסעים.
הייתי מעביר את נהגי המשא העכשוויים לחטיבת הנוסעים ואילו את החניכים החדשים למשא במקומם.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הזמן יגיד את שלו.

לדעתי זה משגה שיוביל לעליה במס' התאונות אבל רק הזמן
יראה אם צדקתי אם לאו. לא הייתי נותן אחריות כזו ל-41 חניכים מבלי שעבדו 5 שנים על רכבות משא כבדות וקיבלו פרקטיקה בשטח. לי נראה שתהיינה לא מעט תאונות עקב הרעיון הזה של קפיצה היישר לנוסעים.
הייתי מעביר את נהגי המשא העכשוויים לחטיבת הנוסעים ואילו את החניכים החדשים למשא במקומם.
הזמן יגיד את שלו.
גם לי יש הסתייגויות בענין אבל זה עובד באירופה, אז נראה.
ברור לחלוטין שהנהגים הללו לא יקבלו הכשרה מקיפה ומעמיקה כמו נהגי רכבות במדינות אחרות שבשמם לא אנקוב כרגע, אבל היי - גם שם לא חסר תאונות ואף יותר.
 
אני איתך בגישה זו !

הזמן יגיד את שלו.
גם לי יש הסתייגויות בענין אבל זה עובד באירופה, אז נראה.
ברור לחלוטין שהנהגים הללו לא יקבלו הכשרה מקיפה ומעמיקה כמו נהגי רכבות במדינות אחרות שבשמם לא אנקוב כרגע, אבל היי - גם שם לא חסר תאונות ואף יותר.
אני איתך בגישה זו !
 

yblumann

New member
In the UK

לדעתי זה משגה שיוביל לעליה במס' התאונות אבל רק הזמן
יראה אם צדקתי אם לאו. לא הייתי נותן אחריות כזו ל-41 חניכים מבלי שעבדו 5 שנים על רכבות משא כבדות וקיבלו פרקטיקה בשטח. לי נראה שתהיינה לא מעט תאונות עקב הרעיון הזה של קפיצה היישר לנוסעים.
הייתי מעביר את נהגי המשא העכשוויים לחטיבת הנוסעים ואילו את החניכים החדשים למשא במקומם.
In the UK
passenger train drivers- and underground train drivers- are being trained directly as drivers, and there is no requirement to drive freight trains first.

If there are concerns re: professional competence of newly qualified drivers, maybe the answer should be more rigorous training and supervision [smile].

regards

Yoram
 
אני עדיין חושב שצריך קודם לעבוד על משא:

In the UK
passenger train drivers- and underground train drivers- are being trained directly as drivers, and there is no requirement to drive freight trains first.

If there are concerns re: professional competence of newly qualified drivers, maybe the answer should be more rigorous training and supervision [smile].

regards

Yoram
אני עדיין חושב שצריך קודם לעבוד על משא:
משא הרבה יותר קשה ומפרך. כמו שכתבתי לעמית: "קשה באימונים (משא) - קל בקרב (נוסעים)".
צריך גם לדעת לנהוג על קטרי G26 לסוגייהם למקרה שיצטרכו יום אחד קטר כזה לנוסעים (כמו בקרונות פוש-פול אלסטום) אם יהיה מחסור בקטר. בכל מקרה לדעתי חובה על כל נהג ברכבת לקבל הכשרה לכל סוגי הקטרים, כולל G12 שמהם קיימים עדיין תשעה.
 

amit1270

New member
האם נהיגה ברכבת משא דורשת פחות מיומנות?

לדעתי זה משגה שיוביל לעליה במס' התאונות אבל רק הזמן
יראה אם צדקתי אם לאו. לא הייתי נותן אחריות כזו ל-41 חניכים מבלי שעבדו 5 שנים על רכבות משא כבדות וקיבלו פרקטיקה בשטח. לי נראה שתהיינה לא מעט תאונות עקב הרעיון הזה של קפיצה היישר לנוסעים.
הייתי מעביר את נהגי המשא העכשוויים לחטיבת הנוסעים ואילו את החניכים החדשים למשא במקומם.
האם נהיגה ברכבת משא דורשת פחות מיומנות?
 
התפעול שונה

האם נהיגה ברכבת משא דורשת פחות מיומנות?
התפעול שונה
בעוד שרכבת משא ורכבת נוסעים נעות על אותה המסילה, אופן ההבנה של הרכבת מצד הנהג שונה לחלוטין בין סוגי הרכבות.לא נכון לומר או למדוד את צורת הנהיגה בכמות המיומנות אלה למדוד זאת בסוג במיומנות.רכבות משא מאופיינות במשקל גבוה ולכן צורת הנהיגה של הנהג תהיה מושפעת מגורמים שונים כגון שיפוע המסילה(עליות וירידות) וכתוצאה מכך תהיה מושפעת מהירות הנהיגה אשר נמוכה יותר. רכבות נוסעים קלות, מהירות ואינן מושפעות משינויים טופוגרפית כמו רכבות המשא. אתה יכול לנסות ולדמיין את עצמך נוסע ברכב משפחתי בעליות של סדום ולאחר מכן מבצע את אותה הנסיעה במשאית כבדה.
 
מסכים איתך 237% מתוך 100% אפשריים!


התפעול שונה
בעוד שרכבת משא ורכבת נוסעים נעות על אותה המסילה, אופן ההבנה של הרכבת מצד הנהג שונה לחלוטין בין סוגי הרכבות.לא נכון לומר או למדוד את צורת הנהיגה בכמות המיומנות אלה למדוד זאת בסוג במיומנות.רכבות משא מאופיינות במשקל גבוה ולכן צורת הנהיגה של הנהג תהיה מושפעת מגורמים שונים כגון שיפוע המסילה(עליות וירידות) וכתוצאה מכך תהיה מושפעת מהירות הנהיגה אשר נמוכה יותר. רכבות נוסעים קלות, מהירות ואינן מושפעות משינויים טופוגרפית כמו רכבות המשא. אתה יכול לנסות ולדמיין את עצמך נוסע ברכב משפחתי בעליות של סדום ולאחר מכן מבצע את אותה הנסיעה במשאית כבדה.
מסכים איתך 237% מתוך 100% אפשריים!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה