בשעה טובה יפתח מסוף רכבת אונ' ת"א

מצב
הנושא נעול.
בשעה טובה יפתח מסוף רכבת אונ' ת"א

בשעה טובה יפתח מסוף רכבת אונ' ת"א
מחרתיים, ביום שלישי ה-16.08.2005 יפתח מסוף האוטובוסים המערבי, שליד תחנת הרכבת ת"א - האוניברסיטה-מרכז הירידים. קישור להודעה באתר דן. השינויים בקצרה: קו 27 אחרי היציאה מרמא"ג ימשיך ישר בלבנון, דרך ביה"ס להנדסאים, יפנה שמאלה, וירד בכיכר עד המסוף החדש. קווים 7 ו-45 יפנו שמאלה מאינשטיין ללבנון (במקום ימינה כיום) ויקיפו את האוניברסיטה במסלול הפוך: מלבנון ימינה לקלצ'קין, ימינה לקלאוזנר, המשך בג'ורג' וייז ויורדים למסוף המערבי. קו 49 ימשיך במסלול הרגיל עד כיכר ג'ורג' וייז ויפנה ימינה ישירות לירידה לכיוון המסוף, ולא יקיף יותר את האוניברסיטה. למיטב הבנתי קווים 25, 112 ו-113 נשארים כסדרם.
 

hai001

New member
איפה המסוף בכלל נמצא?

בשעה טובה יפתח מסוף רכבת אונ' ת"א
מחרתיים, ביום שלישי ה-16.08.2005 יפתח מסוף האוטובוסים המערבי, שליד תחנת הרכבת ת"א - האוניברסיטה-מרכז הירידים. קישור להודעה באתר דן. השינויים בקצרה: קו 27 אחרי היציאה מרמא"ג ימשיך ישר בלבנון, דרך ביה"ס להנדסאים, יפנה שמאלה, וירד בכיכר עד המסוף החדש. קווים 7 ו-45 יפנו שמאלה מאינשטיין ללבנון (במקום ימינה כיום) ויקיפו את האוניברסיטה במסלול הפוך: מלבנון ימינה לקלצ'קין, ימינה לקלאוזנר, המשך בג'ורג' וייז ויורדים למסוף המערבי. קו 49 ימשיך במסלול הרגיל עד כיכר ג'ורג' וייז ויפנה ימינה ישירות לירידה לכיוון המסוף, ולא יקיף יותר את האוניברסיטה. למיטב הבנתי קווים 25, 112 ו-113 נשארים כסדרם.
איפה המסוף בכלל נמצא?
 
בצד השני של תחנת הרכבת, ליד הצומת

איפה המסוף בכלל נמצא?
בצד השני של תחנת הרכבת, ליד הצומת
שמחבר בין העליה לרמת אביב והכניסה לאיילון דרום. איפה שחנו עד היום מכונות פרטיות ואיפה שמתחיל גרם המדרגות למעלה הגבעה.
 

תוכון1

New member
זה מסוף ממש יפה, אבל אנדי, לדעתך

בצד השני של תחנת הרכבת, ליד הצומת
שמחבר בין העליה לרמת אביב והכניסה לאיילון דרום. איפה שחנו עד היום מכונות פרטיות ואיפה שמתחיל גרם המדרגות למעלה הגבעה.
זה מסוף ממש יפה, אבל אנדי, לדעתך
הוא יכול לאכלס כ-4 קווי אוטובוסים? הוא נראה קטן יותר מקלצ'קין.. חוץ מזה, למה משמשות שם הקופות במסוף?
 

OMER G17

New member
מסוף תמיד נשמע לי כמו משהו גדול....

זה מסוף ממש יפה, אבל אנדי, לדעתך
הוא יכול לאכלס כ-4 קווי אוטובוסים? הוא נראה קטן יותר מקלצ'קין.. חוץ מזה, למה משמשות שם הקופות במסוף?
מסוף תמיד נשמע לי כמו משהו גדול....
מישהו יכול להביא תמונות?
 
לא מדובר בקווים עם יציאות רבות

זה מסוף ממש יפה, אבל אנדי, לדעתך
הוא יכול לאכלס כ-4 קווי אוטובוסים? הוא נראה קטן יותר מקלצ'קין.. חוץ מזה, למה משמשות שם הקופות במסוף?
לא מדובר בקווים עם יציאות רבות
כמו 18, 25 או 5, אלא בקווים שניתן להגדירם בינוניים. איני מאמין שיווצר עומס במסוף זה. כדאי גם שאציין שלא ראיתי אותו עדיין בפעולה, ולכן קשה לי להעריך את הקיבולת, אבל צריך לזכור שהמסוף המזרחי קטן ממנו והספיק לשני קווים בינוניים. אין לי מושג למה משמשות הקופות - אולי זו תהיה עמדת הסדרן...
 

oshri5917

New member
האם יבוטלו תחנות לקו 45

לא מדובר בקווים עם יציאות רבות
כמו 18, 25 או 5, אלא בקווים שניתן להגדירם בינוניים. איני מאמין שיווצר עומס במסוף זה. כדאי גם שאציין שלא ראיתי אותו עדיין בפעולה, ולכן קשה לי להעריך את הקיבולת, אבל צריך לזכור שהמסוף המזרחי קטן ממנו והספיק לשני קווים בינוניים. אין לי מושג למה משמשות הקופות - אולי זו תהיה עמדת הסדרן...
האם יבוטלו תחנות לקו 45
 

amitasafzabida

New member
חח ל67 יש רציף ארוך מאוד באיילון.

לא מדובר בקווים עם יציאות רבות
כמו 18, 25 או 5, אלא בקווים שניתן להגדירם בינוניים. איני מאמין שיווצר עומס במסוף זה. כדאי גם שאציין שלא ראיתי אותו עדיין בפעולה, ולכן קשה לי להעריך את הקיבולת, אבל צריך לזכור שהמסוף המזרחי קטן ממנו והספיק לשני קווים בינוניים. אין לי מושג למה משמשות הקופות - אולי זו תהיה עמדת הסדרן...
חח ל67 יש רציף ארוך מאוד באיילון.
ואממ כל הקווים שיוצרים בתדירות גבוהה, 2 במסוף + 1 יוצא, לא?
 

תוכון1

New member
המסוף המזרחי אמנם הספיק ל-3 קווים

לא מדובר בקווים עם יציאות רבות
כמו 18, 25 או 5, אלא בקווים שניתן להגדירם בינוניים. איני מאמין שיווצר עומס במסוף זה. כדאי גם שאציין שלא ראיתי אותו עדיין בפעולה, ולכן קשה לי להעריך את הקיבולת, אבל צריך לזכור שהמסוף המזרחי קטן ממנו והספיק לשני קווים בינוניים. אין לי מושג למה משמשות הקופות - אולי זו תהיה עמדת הסדרן...
המסוף המזרחי אמנם הספיק ל-3 קווים
אך 2 מהם פועלים בתדירות של 25 דקות-חצי שעה. במסוף החדש יהיה גם קו 27, ועוד 3 קווים בעלי תדירות גבוהה יותר, וגם אוטובוסים גדולים יותר [כי קווים 112 ו-113 הם ספירינטרים]. ממה שאני שם לב המסוף החדש יחסית קטן..
 
לפי הנחיות מש' התחבורה:

המסוף המזרחי אמנם הספיק ל-3 קווים
אך 2 מהם פועלים בתדירות של 25 דקות-חצי שעה. במסוף החדש יהיה גם קו 27, ועוד 3 קווים בעלי תדירות גבוהה יותר, וגם אוטובוסים גדולים יותר [כי קווים 112 ו-113 הם ספירינטרים]. ממה שאני שם לב המסוף החדש יחסית קטן..
לפי הנחיות מש' התחבורה:
עמדת קליטה לקו עירוני מסוגלת לטפל ב-10 יציאות בשעה עמדת הורדה עירונית מסוגלת לטפל ב-20 כניסות בשעה על-פי לוחות הזמנים של הקווים בשעות שיא אפשר לחשב כמה עמדות צריך במסוף. (אין לי זמן לעשות את החישוב בעצמי)
 

nubi

New member
מזל טוב!

בשעה טובה יפתח מסוף רכבת אונ' ת"א
מחרתיים, ביום שלישי ה-16.08.2005 יפתח מסוף האוטובוסים המערבי, שליד תחנת הרכבת ת"א - האוניברסיטה-מרכז הירידים. קישור להודעה באתר דן. השינויים בקצרה: קו 27 אחרי היציאה מרמא"ג ימשיך ישר בלבנון, דרך ביה"ס להנדסאים, יפנה שמאלה, וירד בכיכר עד המסוף החדש. קווים 7 ו-45 יפנו שמאלה מאינשטיין ללבנון (במקום ימינה כיום) ויקיפו את האוניברסיטה במסלול הפוך: מלבנון ימינה לקלצ'קין, ימינה לקלאוזנר, המשך בג'ורג' וייז ויורדים למסוף המערבי. קו 49 ימשיך במסלול הרגיל עד כיכר ג'ורג' וייז ויפנה ימינה ישירות לירידה לכיוון המסוף, ולא יקיף יותר את האוניברסיטה. למיטב הבנתי קווים 25, 112 ו-113 נשארים כסדרם.
מזל טוב!
באמת הגיע הזמן!
 

mucool2

New member
בשעה טובה

בשעה טובה יפתח מסוף רכבת אונ' ת"א
מחרתיים, ביום שלישי ה-16.08.2005 יפתח מסוף האוטובוסים המערבי, שליד תחנת הרכבת ת"א - האוניברסיטה-מרכז הירידים. קישור להודעה באתר דן. השינויים בקצרה: קו 27 אחרי היציאה מרמא"ג ימשיך ישר בלבנון, דרך ביה"ס להנדסאים, יפנה שמאלה, וירד בכיכר עד המסוף החדש. קווים 7 ו-45 יפנו שמאלה מאינשטיין ללבנון (במקום ימינה כיום) ויקיפו את האוניברסיטה במסלול הפוך: מלבנון ימינה לקלצ'קין, ימינה לקלאוזנר, המשך בג'ורג' וייז ויורדים למסוף המערבי. קו 49 ימשיך במסלול הרגיל עד כיכר ג'ורג' וייז ויפנה ימינה ישירות לירידה לכיוון המסוף, ולא יקיף יותר את האוניברסיטה. למיטב הבנתי קווים 25, 112 ו-113 נשארים כסדרם.
בשעה טובה
באמת הגיע הזמן!
 

hai001

New member
קו 112 זו מין הסעה לסטודנטים

ואם חושבים על זה-למה בעצם לא מבטלים
את קו 112-או לפחות עושים לו נסיעה מהכיוון ההפוך?
קו 112 זו מין הסעה לסטודנטים
שבאים ברכבת ממקום רחוק לרכבת האוניברסיטה משם הם לוקחים קו 112 שמגיע לאיפה שהם צריכים. אולי בשעות הבוקר הוא אוסף הרבה נוסעים , בדרך כלל בשעות הצהריים הקו כנראה לא עמוס בנוסעים אולי גם ריק מאדם,לפני כמה חודשים הקו היה עובד עד 20:25 כל 12 דקות היתה לו גם חלופה לקרית חינוך בשעות הבוקר בלבד, מכיוון קרית חינוך לרכבת האוניברסיטה בשעה 17:20, החלופה בוטלה כנראה שלא היה נוסעים לקרית חינוך מהרכבת או חזרה. אז הקו נשאר לעבוד במתכונת רגילה, וכיום הקו בשעות הצהרים יוצא כל 30 דקות עד 19:30.
 

hai001

New member
אז מי שנשאר במסוף של הרכבת

קו 112 זו מין הסעה לסטודנטים
שבאים ברכבת ממקום רחוק לרכבת האוניברסיטה משם הם לוקחים קו 112 שמגיע לאיפה שהם צריכים. אולי בשעות הבוקר הוא אוסף הרבה נוסעים , בדרך כלל בשעות הצהריים הקו כנראה לא עמוס בנוסעים אולי גם ריק מאדם,לפני כמה חודשים הקו היה עובד עד 20:25 כל 12 דקות היתה לו גם חלופה לקרית חינוך בשעות הבוקר בלבד, מכיוון קרית חינוך לרכבת האוניברסיטה בשעה 17:20, החלופה בוטלה כנראה שלא היה נוסעים לקרית חינוך מהרכבת או חזרה. אז הקו נשאר לעבוד במתכונת רגילה, וכיום הקו בשעות הצהרים יוצא כל 30 דקות עד 19:30.
אז מי שנשאר במסוף של הרכבת
האוניברסיטה קו 113, קו 112.
 
או הרגליים ../images/Emo60.gif

אז מי שנשאר במסוף של הרכבת
האוניברסיטה קו 113, קו 112.
או הרגליים
 

oshri5917

New member
שנסעתי לאיזור שם המסוף הישן

מה יקרה עם קווי אגד שמגיעים עד
המסוף ברחוב קלצ'קין ? האם גם הם יוארכו עד מסוף הרכבת המערבי ?
שנסעתי לאיזור שם המסוף הישן
נראה לי שהוא נמצא בכלל בצד הצפוני ולא בצד המזרחי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה