בשעה טובה ומוצלחת, עלה לרשת

מצב
הנושא נעול.

Azazel

New member
בשעה טובה ומוצלחת, עלה לרשת

בשעה טובה ומוצלחת, עלה לרשת
האתר החביב והצנוע של יפה נוף, חברת התשתיות העירונית של חיפה. הדגשים: מפת ה"רכבות הקלות" ( חס וחלילה אם זה מה שיהיה בתל-אביב, ואם לאו, אז למה לקרוא לזה רכבת קלה?
) . כמו כן, התכנית העתידית הכוללת לאוטובוסי הענק הללו.
הדבר הזה מעצבן אותי כל פעם מחדש. לא לילד הזה פיללתי, אישית. הכי מגוכח זה שהם מסבירים את ההעדפה ל"מערכות ללא הזנה חשמלית מסובכת ומכוערת" (
) ע"י זה שהרכבות ( האמתיות. אלו שעוברות על פסים, אתם יודעים), לא יוכלו לעלות לכרמל ולנו"ש..... ובאותו הזמן לא מתוכננים קוים לכרמל ולנווה שאנן!!!
זה גורם לתחושה מאוד לא נעימה. לתחושה שמחפפים, ושמתכננים מערכת כדי לצאת לידי חובה. עם זאת, העלאת האתר עצמה היא סימן חיובי וחשוב, של הגדלת הפתיחות לציבור. אני הייתי רוצה לחזור על התודה שיש לי לחן, העוזר למנכ"ל "יפה-נוף", למרות זה שאני לא מסכים לעליונות ה"רכבת של המאה ה21"
.
 

Azazel

New member
קפיצה!

בשעה טובה ומוצלחת, עלה לרשת
האתר החביב והצנוע של יפה נוף, חברת התשתיות העירונית של חיפה. הדגשים: מפת ה"רכבות הקלות" ( חס וחלילה אם זה מה שיהיה בתל-אביב, ואם לאו, אז למה לקרוא לזה רכבת קלה?
) . כמו כן, התכנית העתידית הכוללת לאוטובוסי הענק הללו.
הדבר הזה מעצבן אותי כל פעם מחדש. לא לילד הזה פיללתי, אישית. הכי מגוכח זה שהם מסבירים את ההעדפה ל"מערכות ללא הזנה חשמלית מסובכת ומכוערת" (
) ע"י זה שהרכבות ( האמתיות. אלו שעוברות על פסים, אתם יודעים), לא יוכלו לעלות לכרמל ולנו"ש..... ובאותו הזמן לא מתוכננים קוים לכרמל ולנווה שאנן!!!
זה גורם לתחושה מאוד לא נעימה. לתחושה שמחפפים, ושמתכננים מערכת כדי לצאת לידי חובה. עם זאת, העלאת האתר עצמה היא סימן חיובי וחשוב, של הגדלת הפתיחות לציבור. אני הייתי רוצה לחזור על התודה שיש לי לחן, העוזר למנכ"ל "יפה-נוף", למרות זה שאני לא מסכים לעליונות ה"רכבת של המאה ה21"
.
קפיצה!
 

mucool2

New member
../images/Emo51.gif

בשעה טובה ומוצלחת, עלה לרשת
האתר החביב והצנוע של יפה נוף, חברת התשתיות העירונית של חיפה. הדגשים: מפת ה"רכבות הקלות" ( חס וחלילה אם זה מה שיהיה בתל-אביב, ואם לאו, אז למה לקרוא לזה רכבת קלה?
) . כמו כן, התכנית העתידית הכוללת לאוטובוסי הענק הללו.
הדבר הזה מעצבן אותי כל פעם מחדש. לא לילד הזה פיללתי, אישית. הכי מגוכח זה שהם מסבירים את ההעדפה ל"מערכות ללא הזנה חשמלית מסובכת ומכוערת" (
) ע"י זה שהרכבות ( האמתיות. אלו שעוברות על פסים, אתם יודעים), לא יוכלו לעלות לכרמל ולנו"ש..... ובאותו הזמן לא מתוכננים קוים לכרמל ולנווה שאנן!!!
זה גורם לתחושה מאוד לא נעימה. לתחושה שמחפפים, ושמתכננים מערכת כדי לצאת לידי חובה. עם זאת, העלאת האתר עצמה היא סימן חיובי וחשוב, של הגדלת הפתיחות לציבור. אני הייתי רוצה לחזור על התודה שיש לי לחן, העוזר למנכ"ל "יפה-נוף", למרות זה שאני לא מסכים לעליונות ה"רכבת של המאה ה21"
.

אתר מעניין (לפחות אותי, לאף אחד אחר כנראה לא אכפת....).
 

elians

New member
תודה רבה על האתר ../images/Emo45.gif

בשעה טובה ומוצלחת, עלה לרשת
האתר החביב והצנוע של יפה נוף, חברת התשתיות העירונית של חיפה. הדגשים: מפת ה"רכבות הקלות" ( חס וחלילה אם זה מה שיהיה בתל-אביב, ואם לאו, אז למה לקרוא לזה רכבת קלה?
) . כמו כן, התכנית העתידית הכוללת לאוטובוסי הענק הללו.
הדבר הזה מעצבן אותי כל פעם מחדש. לא לילד הזה פיללתי, אישית. הכי מגוכח זה שהם מסבירים את ההעדפה ל"מערכות ללא הזנה חשמלית מסובכת ומכוערת" (
) ע"י זה שהרכבות ( האמתיות. אלו שעוברות על פסים, אתם יודעים), לא יוכלו לעלות לכרמל ולנו"ש..... ובאותו הזמן לא מתוכננים קוים לכרמל ולנווה שאנן!!!
זה גורם לתחושה מאוד לא נעימה. לתחושה שמחפפים, ושמתכננים מערכת כדי לצאת לידי חובה. עם זאת, העלאת האתר עצמה היא סימן חיובי וחשוב, של הגדלת הפתיחות לציבור. אני הייתי רוצה לחזור על התודה שיש לי לחן, העוזר למנכ"ל "יפה-נוף", למרות זה שאני לא מסכים לעליונות ה"רכבת של המאה ה21"
.
תודה רבה על האתר
 

Azazel

New member
הקפצה ../images/Emo7.gif

בשעה טובה ומוצלחת, עלה לרשת
האתר החביב והצנוע של יפה נוף, חברת התשתיות העירונית של חיפה. הדגשים: מפת ה"רכבות הקלות" ( חס וחלילה אם זה מה שיהיה בתל-אביב, ואם לאו, אז למה לקרוא לזה רכבת קלה?
) . כמו כן, התכנית העתידית הכוללת לאוטובוסי הענק הללו.
הדבר הזה מעצבן אותי כל פעם מחדש. לא לילד הזה פיללתי, אישית. הכי מגוכח זה שהם מסבירים את ההעדפה ל"מערכות ללא הזנה חשמלית מסובכת ומכוערת" (
) ע"י זה שהרכבות ( האמתיות. אלו שעוברות על פסים, אתם יודעים), לא יוכלו לעלות לכרמל ולנו"ש..... ובאותו הזמן לא מתוכננים קוים לכרמל ולנווה שאנן!!!
זה גורם לתחושה מאוד לא נעימה. לתחושה שמחפפים, ושמתכננים מערכת כדי לצאת לידי חובה. עם זאת, העלאת האתר עצמה היא סימן חיובי וחשוב, של הגדלת הפתיחות לציבור. אני הייתי רוצה לחזור על התודה שיש לי לחן, העוזר למנכ"ל "יפה-נוף", למרות זה שאני לא מסכים לעליונות ה"רכבת של המאה ה21"
.
הקפצה

 

Image of me

New member
תודה רבה ../images/Emo140.gif לא הבנתי את הטענה שלך

בשעה טובה ומוצלחת, עלה לרשת
האתר החביב והצנוע של יפה נוף, חברת התשתיות העירונית של חיפה. הדגשים: מפת ה"רכבות הקלות" ( חס וחלילה אם זה מה שיהיה בתל-אביב, ואם לאו, אז למה לקרוא לזה רכבת קלה?
) . כמו כן, התכנית העתידית הכוללת לאוטובוסי הענק הללו.
הדבר הזה מעצבן אותי כל פעם מחדש. לא לילד הזה פיללתי, אישית. הכי מגוכח זה שהם מסבירים את ההעדפה ל"מערכות ללא הזנה חשמלית מסובכת ומכוערת" (
) ע"י זה שהרכבות ( האמתיות. אלו שעוברות על פסים, אתם יודעים), לא יוכלו לעלות לכרמל ולנו"ש..... ובאותו הזמן לא מתוכננים קוים לכרמל ולנווה שאנן!!!
זה גורם לתחושה מאוד לא נעימה. לתחושה שמחפפים, ושמתכננים מערכת כדי לצאת לידי חובה. עם זאת, העלאת האתר עצמה היא סימן חיובי וחשוב, של הגדלת הפתיחות לציבור. אני הייתי רוצה לחזור על התודה שיש לי לחן, העוזר למנכ"ל "יפה-נוף", למרות זה שאני לא מסכים לעליונות ה"רכבת של המאה ה21"
.
תודה רבה
לא הבנתי את הטענה שלך
לגבי כרמל ונו"ש. מה אתה מצפה שיעשו ולא עושים? אגב, במפה הזאת מופיע קו לנוה שאנן.
 

Image of me

New member
ומצדי, שיעשו משהו!

תודה רבה
לא הבנתי את הטענה שלך
לגבי כרמל ונו"ש. מה אתה מצפה שיעשו ולא עושים? אגב, במפה הזאת מופיע קו לנוה שאנן.
ומצדי, שיעשו משהו!
שיתחילו כבר לעבוד על קו מהקריות להדר, כי קו כזה חייב להיות בכל תכנית, לא משנה איזה קווים נוספים יהיו בה. ואחרי שנראה שמשהו זז, אפשר יהיה לחשוב מה הלאה ולהמשיך לתכנן.
 

Azazel

New member
יש לי חשש שזה גם הגורם/סיבה.

ומצדי, שיעשו משהו!
שיתחילו כבר לעבוד על קו מהקריות להדר, כי קו כזה חייב להיות בכל תכנית, לא משנה איזה קווים נוספים יהיו בה. ואחרי שנראה שמשהו זז, אפשר יהיה לחשוב מה הלאה ולהמשיך לתכנן.
יש לי חשש שזה גם הגורם/סיבה.
הבעיה היא שפיתרון מסילתי, בעל תאוצה גבוהה, ועקב כך מהירות הובלה גבוהה הוא כפי שהבנתי קשה להעברה סטטוטורית, ויש תחושה שהאנשים רוצים כבר משהו (= מהר, ולא משנה מה), וזה מביא לפיתרון החצי אפוי הזה. החשש שלי הוא שהפיתרון לא יהווה קפיצת מדרגה מבחינת מהירות יחסית לאוטובוסים, ועקב כך לא ימשוך נוסעים נוספים. אגב יש לשים לב לכל הקוים הסיבוביים שיש באיזור הקריות, שנראים לי טראם טהור. לגבי הקו לנווה שאנן במפה שהבאת, הוא לא מופיע יחד עם מס' קוים אחרים, ולכן אני חושב שמדובר בטעות.
 

seffic

New member
הקו לנווה שאנן צריך להיות משולב

יש לי חשש שזה גם הגורם/סיבה.
הבעיה היא שפיתרון מסילתי, בעל תאוצה גבוהה, ועקב כך מהירות הובלה גבוהה הוא כפי שהבנתי קשה להעברה סטטוטורית, ויש תחושה שהאנשים רוצים כבר משהו (= מהר, ולא משנה מה), וזה מביא לפיתרון החצי אפוי הזה. החשש שלי הוא שהפיתרון לא יהווה קפיצת מדרגה מבחינת מהירות יחסית לאוטובוסים, ועקב כך לא ימשוך נוסעים נוספים. אגב יש לשים לב לכל הקוים הסיבוביים שיש באיזור הקריות, שנראים לי טראם טהור. לגבי הקו לנווה שאנן במפה שהבאת, הוא לא מופיע יחד עם מס' קוים אחרים, ולכן אני חושב שמדובר בטעות.
הקו לנווה שאנן צריך להיות משולב
עם הרכבל המתוכנן מהצ'ק פוסט לטכניון, בצורה כלשהי. אולי אפילו לבדוק אם ניתן להקים תחנה לרכבל באיזור גדליהו. אפשרות נוספת להקים קו רק"ל (במסלול קו 28) מנווה שאנן לאורך רחוב טרומפלדור וחניתה שישתלב בקו הרכס לאורך ציר מוריה, ויגיע עד מרכז הכרמל. קו שכזה יוכל גם להזין נוסעים לכרמלית הגוועת. רעיון נוסף לרכבל: ממת"ם דרך קניון חיפה לחורב/ שד' מוריה. מה אתם אומרים?
 

Azazel

New member
אני חושב שרעיון הרכבל כולו הוא..

הקו לנווה שאנן צריך להיות משולב
עם הרכבל המתוכנן מהצ'ק פוסט לטכניון, בצורה כלשהי. אולי אפילו לבדוק אם ניתן להקים תחנה לרכבל באיזור גדליהו. אפשרות נוספת להקים קו רק"ל (במסלול קו 28) מנווה שאנן לאורך רחוב טרומפלדור וחניתה שישתלב בקו הרכס לאורך ציר מוריה, ויגיע עד מרכז הכרמל. קו שכזה יוכל גם להזין נוסעים לכרמלית הגוועת. רעיון נוסף לרכבל: ממת"ם דרך קניון חיפה לחורב/ שד' מוריה. מה אתם אומרים?
אני חושב שרעיון הרכבל כולו הוא..
אופטימי, אם להגדיר זאת באופן מנומס.
 

seffic

New member
אף אחד לא מצפה שיקימו חלק

אם לא נהיה מנומסים
אז מישהו חי כאן בסרט !!!!
אף אחד לא מצפה שיקימו חלק
מהדברים הנ"ל, אבל להעלות רעיונות שיכולים לפתור את בעיות התחבורה, תמיד טוב!
 

Azazel

New member
תמיד חשבתי שהמדיניות לעיתים נראת

אף אחד לא מצפה שיקימו חלק
מהדברים הנ"ל, אבל להעלות רעיונות שיכולים לפתור את בעיות התחבורה, תמיד טוב!
תמיד חשבתי שהמדיניות לעיתים נראת
כמו גרסת זוועה של שרשור "חלומות תחבורה"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה