בשעה טובה הנסיכה שלי הולכת!!!!
כן, זה הגיע...איזו התרגשות
הנסיכה שלי התחילה לצעוד בבטחון ביום שבת, הליכה ברווזתית קצת, עם ידיים בצדדים. היא פוסעת כמה צדדים עושה פרסה חוזרת ומתיישבת וגם זוחלת שש. גם שרה לה בדרך ואנחנו מריעים לה והיא מאושרת!!!
אז היא היפוטונית ואני כאמא מודאגת רצתי לפיזי' שבסוף אמרה שכבר אין מה לעשות וזה רק תלוי בה (אז למה הלכתי??? מוזר קצת...) והיום בגיל 1.7 היא התחילה ללכת. מאמינה שתוך שבוע- שבועיים היא תרוץ ואני (בעלי) נרוץ אחריה חחחח רציתי לשאול: בזמנו כשהיא נולדה וןהיינו אצל אורטופד הוא אמרה שנגיע אליו כשהיא תתחיל ללכת, האם צריך עכשיו ללכת? עד כמה זה חיוני? תודה רבה האם הנרגשת
כן, זה הגיע...איזו התרגשות