תשובה רצינית
אמנון, אני חושבת שמה שחברי היקרים ניסו להגיד לך בדרכם ההומוריסטית, הוא שקצת מייגעת אותנו התעמולה האנטי-בשרית שאתה מנהל מולנו. זה בסדר לכתוב מדי פעם את עמדותיך והשקפותיך, טעמך והדברים בהם אתה מאמין, אבל הטפות המוסר המיסיונריות שלך לא נעימות לי (ואני מניחה שגם לאחרים) וגורמות לי להרגיש כאילו אתה כל הזמן בא כלפי באיזו ביקורת צדקנית הקשורה הן בהרגלי האכילה שלי, שהם ענייני הפרטי, והן ברמה המוסרית שלי. אתה רואה כמה כולם מתעצבנים על הלל כשהוא מפגין התנשאות מוסרית? אני מתעצבת בדיוק כך עליך. זה לא כיף לי. תודה, סליחה ובבקשה.