בשורה לתושבי שדרות והסביבה - נסיעת חינם ברכבת

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
בשורה לתושבי שדרות והסביבה - נסיעת חינם ברכבת

בשורה לתושבי שדרות והסביבה - נסיעת חינם ברכבת
על פי הנחיית שר התחבורה, ישראל כץ, בשלושת חודשי ההפעלה הראשונים של הקו לשדרות יזכו תושבים משדרות ויישובי הסביבה לשימוש חופשי ברכבת לכל היעדים בארץ. הטבה זו תקפה גם לגבי סטודנטים ממכללת ספיר.
עדיין לא ברור מנגנון קבלת ההטבה, אך כעיקרון מדובר בתעודה מיוחדת שתונפק לתושבי האיזור.
לראש עיריית שדרות יש סיבה נוספת לחגוג את נצחונו בבחירות...
 

olli3

New member
מנהל
כתבה בנושא מתוך וואללה רכב

בשורה לתושבי שדרות והסביבה - נסיעת חינם ברכבת
על פי הנחיית שר התחבורה, ישראל כץ, בשלושת חודשי ההפעלה הראשונים של הקו לשדרות יזכו תושבים משדרות ויישובי הסביבה לשימוש חופשי ברכבת לכל היעדים בארץ. הטבה זו תקפה גם לגבי סטודנטים ממכללת ספיר.
עדיין לא ברור מנגנון קבלת ההטבה, אך כעיקרון מדובר בתעודה מיוחדת שתונפק לתושבי האיזור.
לראש עיריית שדרות יש סיבה נוספת לחגוג את נצחונו בבחירות...
כתבה בנושא מתוך וואללה רכב
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2704041
 

benshap2

New member
יש להנפיק רב קו בשדרות

כתבה בנושא מתוך וואללה רכב
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2704041
יש להנפיק רב קו בשדרות
אבל כל תושבי האזור יוכלו להשתמש בו, לדעתי יהיה להם קשה לבצע סינון ופשוט ינפיקו לכל מי שיגיע לשם.
"שר התחבורה ישראל כץ הכריז היום (שלישי) כי החל מיום רביעי הבא יוכלו תושבי הדרום בעיר שדרות, אופקים, נתיבות והסביבה הקרובה, לנסוע ברכבת ללא תשלום למשך תקופה מוגבלת של שלושה חודשים"

במקרה כזה, תושבי אשקלון\אשדוד\יבנה אכלו אותה פעמיים, כאמור - ישלמו ביוקר עעל נסיעה בעמידה שחבריהם משדרות יקבלו בחינם במושבים הראשונים...
 

benshap2

New member
זהו לא פחות מיום אבל לכל יתר המשתמשים בקו

בשורה לתושבי שדרות והסביבה - נסיעת חינם ברכבת
על פי הנחיית שר התחבורה, ישראל כץ, בשלושת חודשי ההפעלה הראשונים של הקו לשדרות יזכו תושבים משדרות ויישובי הסביבה לשימוש חופשי ברכבת לכל היעדים בארץ. הטבה זו תקפה גם לגבי סטודנטים ממכללת ספיר.
עדיין לא ברור מנגנון קבלת ההטבה, אך כעיקרון מדובר בתעודה מיוחדת שתונפק לתושבי האיזור.
לראש עיריית שדרות יש סיבה נוספת לחגוג את נצחונו בבחירות...
זהו לא פחות מיום אבל לכל יתר המשתמשים בקו
גם ככה הקו המערבי של אשקלון - הוד השרון (בעיקר במקטע של עד/מ תל אביב) הינו עמוס בצורה בלתי רגילה, אפילו ביחס לסטנדרט של רכבת ישראל, בשעות השיא.
מדובר על אחד הקווים אשר סובל מכמויות הקרונות הקטנים ביותר בכל מערך רכבתי. כבר מיבנה כמעט ואין לך סיכוי למצוא מקום ישיבה ברוב ימות השבוע, עד תל אביב.

ועכשיו, מספיק ש10-20% נוספים יעלו על הקו, וכבר מאשדוד יעמדו.
אם הנסיעה בחינם, אולי אפילו מאשקלון.

תושבי שדרות נתיבות אופקים וכו' - זה המון אנשים. המון.

השר כץ דוחף את תושבי הפריפריה הקרובה לכלי הרכב הפרטיים בצעדי ענק.
 

benshap2

New member
דרך אגב, שימו לב למצב האירוני שנוצר

זהו לא פחות מיום אבל לכל יתר המשתמשים בקו
גם ככה הקו המערבי של אשקלון - הוד השרון (בעיקר במקטע של עד/מ תל אביב) הינו עמוס בצורה בלתי רגילה, אפילו ביחס לסטנדרט של רכבת ישראל, בשעות השיא.
מדובר על אחד הקווים אשר סובל מכמויות הקרונות הקטנים ביותר בכל מערך רכבתי. כבר מיבנה כמעט ואין לך סיכוי למצוא מקום ישיבה ברוב ימות השבוע, עד תל אביב.

ועכשיו, מספיק ש10-20% נוספים יעלו על הקו, וכבר מאשדוד יעמדו.
אם הנסיעה בחינם, אולי אפילו מאשקלון.

תושבי שדרות נתיבות אופקים וכו' - זה המון אנשים. המון.

השר כץ דוחף את תושבי הפריפריה הקרובה לכלי הרכב הפרטיים בצעדי ענק.
דרך אגב, שימו לב למצב האירוני שנוצר
מי שנוסע בחינם - ישב.
מי שמשלם ממיטב כספו - יעמוד כל הנסיעה מחוץ כמו סרדין.
 
ואם תוסיףך לזה שביטלו כרגע את הקו השני שיוצא

זהו לא פחות מיום אבל לכל יתר המשתמשים בקו
גם ככה הקו המערבי של אשקלון - הוד השרון (בעיקר במקטע של עד/מ תל אביב) הינו עמוס בצורה בלתי רגילה, אפילו ביחס לסטנדרט של רכבת ישראל, בשעות השיא.
מדובר על אחד הקווים אשר סובל מכמויות הקרונות הקטנים ביותר בכל מערך רכבתי. כבר מיבנה כמעט ואין לך סיכוי למצוא מקום ישיבה ברוב ימות השבוע, עד תל אביב.

ועכשיו, מספיק ש10-20% נוספים יעלו על הקו, וכבר מאשדוד יעמדו.
אם הנסיעה בחינם, אולי אפילו מאשקלון.

תושבי שדרות נתיבות אופקים וכו' - זה המון אנשים. המון.

השר כץ דוחף את תושבי הפריפריה הקרובה לכלי הרכב הפרטיים בצעדי ענק.
ואם תוסיףך לזה שביטלו כרגע את הקו השני שיוצא
מאשקלון, אז התותצאה היא קטסטרטופה דחיפות וסרדינים לרוב. בקיצור עוד טימטום במערך התחבורה הציבורית,
 
הביטול אינו קבוע

ואם תוסיףך לזה שביטלו כרגע את הקו השני שיוצא
מאשקלון, אז התותצאה היא קטסטרטופה דחיפות וסרדינים לרוב. בקיצור עוד טימטום במערך התחבורה הציבורית,
הביטול אינו קבוע
וסביר להניח שעד שיתחיל ההסדר החדש הקו כבר יחזור לפעול.
 
ועדין אם לא יאריכו את הקרונות זה יהיה צפוף

הביטול אינו קבוע
וסביר להניח שעד שיתחיל ההסדר החדש הקו כבר יחזור לפעול.
ועדין אם לא יאריכו את הקרונות זה יהיה צפוף
מאוד ויכול להיותש בשעותה שיא הרכבת תצתרך לדלג על תחנותה ביינים, שדרות והאזור זה גם מלא בסיסים באזור שזה לדעתי אחת הנקודות שיהו בה הרבה חיילם. שלא לדבר על מכללסת ספיר שלא רחוקה מהאזור, הדבר יביא כמו שבן אמר לפני שאלה שמשלמים מטיב כספם יתצתרכו לעמוד, וחוץ מזה למ 3 חודשים חינם? למה לא 10 ימים ?
 

cwen

New member
אבל הגיעו קרונות חדשים

ועדין אם לא יאריכו את הקרונות זה יהיה צפוף
מאוד ויכול להיותש בשעותה שיא הרכבת תצתרך לדלג על תחנותה ביינים, שדרות והאזור זה גם מלא בסיסים באזור שזה לדעתי אחת הנקודות שיהו בה הרבה חיילם. שלא לדבר על מכללסת ספיר שלא רחוקה מהאזור, הדבר יביא כמו שבן אמר לפני שאלה שמשלמים מטיב כספם יתצתרכו לעמוד, וחוץ מזה למ 3 חודשים חינם? למה לא 10 ימים ?
אבל הגיעו קרונות חדשים
אולי הם מתכננים להוסיף אותם לרכבות שיצאו משדרות?
 
ייתכן, אבל לא על זה כתבת...

ועדין אם לא יאריכו את הקרונות זה יהיה צפוף
מאוד ויכול להיותש בשעותה שיא הרכבת תצתרך לדלג על תחנותה ביינים, שדרות והאזור זה גם מלא בסיסים באזור שזה לדעתי אחת הנקודות שיהו בה הרבה חיילם. שלא לדבר על מכללסת ספיר שלא רחוקה מהאזור, הדבר יביא כמו שבן אמר לפני שאלה שמשלמים מטיב כספם יתצתרכו לעמוד, וחוץ מזה למ 3 חודשים חינם? למה לא 10 ימים ?
ייתכן, אבל לא על זה כתבת...
אתה התייחסת לביטול הזמני של הקו מאשקלון, ועל זה השבתי לך.
 

טשאפק 2

New member
לא מובן לי בכלל. למה לא לקבוע פשוט תעריף מוזל

בשורה לתושבי שדרות והסביבה - נסיעת חינם ברכבת
על פי הנחיית שר התחבורה, ישראל כץ, בשלושת חודשי ההפעלה הראשונים של הקו לשדרות יזכו תושבים משדרות ויישובי הסביבה לשימוש חופשי ברכבת לכל היעדים בארץ. הטבה זו תקפה גם לגבי סטודנטים ממכללת ספיר.
עדיין לא ברור מנגנון קבלת ההטבה, אך כעיקרון מדובר בתעודה מיוחדת שתונפק לתושבי האיזור.
לראש עיריית שדרות יש סיבה נוספת לחגוג את נצחונו בבחירות...
לא מובן לי בכלל. למה לא לקבוע פשוט תעריף מוזל
נאמר שתעריף הנסיעה משדרות לאשקלון יהיה נמוך מאד אן גם 0, והתעריף לכל יישוב אחר יהיה זהה לתעריף מאשקלון. כל זאת לתקופה קצרה.

הטבה כזו לא מחייבת שום מנגנון מיוחד, ויהנו ממנה גם אנשים שרוצים לבקר בשדרות ולא רק שדרותים. (גם הם קהל יעד עתידי של הקו).
 

benshap2

New member
להבנתי כל מי שיעלה בתחנת שדרות יסע בחינם

לא מובן לי בכלל. למה לא לקבוע פשוט תעריף מוזל
נאמר שתעריף הנסיעה משדרות לאשקלון יהיה נמוך מאד אן גם 0, והתעריף לכל יישוב אחר יהיה זהה לתעריף מאשקלון. כל זאת לתקופה קצרה.

הטבה כזו לא מחייבת שום מנגנון מיוחד, ויהנו ממנה גם אנשים שרוצים לבקר בשדרות ולא רק שדרותים. (גם הם קהל יעד עתידי של הקו).
להבנתי כל מי שיעלה בתחנת שדרות יסע בחינם
 

אוהד11

New member
מי אמור לממן את הנסיעות חינם ? ומה זה אומר

בשורה לתושבי שדרות והסביבה - נסיעת חינם ברכבת
על פי הנחיית שר התחבורה, ישראל כץ, בשלושת חודשי ההפעלה הראשונים של הקו לשדרות יזכו תושבים משדרות ויישובי הסביבה לשימוש חופשי ברכבת לכל היעדים בארץ. הטבה זו תקפה גם לגבי סטודנטים ממכללת ספיר.
עדיין לא ברור מנגנון קבלת ההטבה, אך כעיקרון מדובר בתעודה מיוחדת שתונפק לתושבי האיזור.
לראש עיריית שדרות יש סיבה נוספת לחגוג את נצחונו בבחירות...
מי אמור לממן את הנסיעות חינם ? ומה זה אומר
כשהשר מתגורר באזור ? אולי כשר אבל מצחין
 

benshap2

New member
אני מוכן שכל השרים יסעו ברכבת בחינם כל הזמן

מי אמור לממן את הנסיעות חינם ? ומה זה אומר
כשהשר מתגורר באזור ? אולי כשר אבל מצחין
אני מוכן שכל השרים יסעו ברכבת בחינם כל הזמן
באם הם מוותרים על רכב ונהג צמודים...

זה גם יוביל לשיפור משמעותי בשירות הרכבתי זה בטוח...
 

אוהד11

New member
ברור שהוא דורך ברכבת רק עם צלם ויחצן צמודים

זו שאלה נפרדת
אבל אני בטוח שהצ'ופר שנותן כץ לתושבי העיירות אינו מיועד לו עצמו. הוא גר הרחק משם.

ממילא הוא לא צריך רכבת - יש לו רכב ממשלתי ונהג צמוד, לא?
ברור שהוא דורך ברכבת רק עם צלם ויחצן צמודים
והוא מתנייע ברכב השרד עם הנהג/מאבטח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה