Ccyclist
Well-known member
להזכירך שהרצליה כפר שמריהו ושכונות רעננה מערב מכילות פי 2 תושבים משכונות הקרובות למסוף רעננה, כך שהטיעון שלך נופל.
עריכה: אני לא מבין מה אתם עושים סיפור על כולה דקה שנוספה לקו הזה. זה מה שיגרום לאנשים לא לנסוע בו? אני מבטיח לך שלא.. ההיפך: צירפת פה אנשים נוספים לקו פחות מבוקש, והורדת מהעומס שיש על קווי 790 וכל שכן 390.
מסוף צומת רעננה הוא מסוף בלב מערכת התחבורה המקומית של רעננה, כפ"ס והוד השרון. יש בו מספר גדול של קווים בינעירוניים והוא משמש למעשה כמיני תחנה מרכזית של השרון.
במערכת תח"צ נורמלית לא צריך להיות קו כזה.
לא כל 5-10 נוסעים בתחנה מצדיקים קו ועוד לאילת.
הקו משקף את האופי הבזבזני של מערכת התח"צ בישראל שמלאה במאות קווים מיותרים שעדיף שמעולם לא היו.
לפני כמה שנים הדגמתי את זה בדוגמה אמריקאית: קיימברידג' מסטיוסס - ניוארק ניו ג'רזי. הנוסעים בין הערים האלו צריכים לנסוע מקיימברידג' לבוסטון ומבוסטון לניו יורק. רב בניו יורק יש קו לניוארק.