בשורה טובה לצמחונים

billc

New member
יש את זה באנגלית?

אני רוצה לראות אם התגובה של הידידה ההודית שלי היא לא אוכלת מסיבות דתיות, (היא אף פעם לא אכלה בשר)
 

סלסרו

New member
לא חיפשתי,

אבל אני בטוח שיכולות הגיגול שלך טובות לא פחות משלי..
 

billc

New member
דיברת איתה, והתשובה לא

האמת שאני חושב שזה טמטום להשקיע בזה. אני בעד לחקור לעשות אוכל סינטטי שיכיל את כל מה שבני אדם צריכים ולעשות אותו טעים ככל האפשר, אבל להשקיע בנקניק של חזיר רק למען אוכל, אז לא אם זה יכול לתת השלחות אחרות, למשל בנושא הרפואה וכו" אז סבבה
 

סלסרו

New member
באמת, למה לא? הרי זה לא בשר מן החי?..

באותה מידה תוכל לשאול דתי האם הבשר הזה יהיה כשר. לגבי ההשלכות בעתיד, לך תדע. הפוטנציאל כביר - יצור שרירים לחולים ששריריהם נפגעו, יצור שרירים לאנדרואידים, מזעור הפגיעה באכות הסביבה שהפרות (והפלוצים שלהן) גורמות, כד'. אני בטוח שתוך כדי הם ימצאו טכניקות חדשות שיכולות להועיל בתחומים אחרים, אפילו תחומים שאף אחד לא חושב כיום שיושפעו מזה.
 

joojoo

New member
למה רק צמחונים?

אני קרניבור מושבע ומאוד שמח לשמוע שסוף סוף יש התקדמות של ממש בתחום הזה.
 

Woking

New member
איזו חוסר מעוף!

אם כבר מוציאים רבע מליון דולר על חתיכת בשר, לא יכלו לפחות לעבוד על סטייק Kobe!
 
למעלה