ברק פוגע בקרקע מעל קלקיליה כבר אעלה את שאר תמונות ה-CB מהצהרים.
9 960milibarNOW New member 21/1/03 #18 וואו איזה בום!!!!!!!!! (יניב כנס) פשוט ליד החלון שלי!התכוונתי לתמונה של תא ה-CB הבודד לרקע השקיעה.
9 960milibarNOW New member 21/1/03 #27 מדהים! זה ה-CB שראיתי מאריאל...רציתי לצלם, אבל בסוף לא צילמתי. אני רואה שהתמונות שלך נראות כאילו צולמו מאריאל... רק יתרון, מבחינתי כמובן
מדהים! זה ה-CB שראיתי מאריאל...רציתי לצלם, אבל בסוף לא צילמתי. אני רואה שהתמונות שלך נראות כאילו צולמו מאריאל... רק יתרון, מבחינתי כמובן
0 0צחי0 New member 20/1/03 #4 זה אגב ה-CB שישב מעלינו בשעתיים האחרונות וגרם למהומה. התאים הבאים יהיו מפותחים יותר מאחר והאויר רווי יותר בלחות.
זה אגב ה-CB שישב מעלינו בשעתיים האחרונות וגרם למהומה. התאים הבאים יהיו מפותחים יותר מאחר והאויר רווי יותר בלחות.