ברקת והרכבת הקלה.

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
גם אני חושב כך ולכן עולה השאלה
למה הוא אמר את זה? מה הוא רצה/רוצה להשיג? הוא אמר שהוא יבדוק עלויות תפעול ואחזקה. נניח שהם יהיו גבוהות. אז מה עכשיו? הוא בטח יודע שאם הוא יתחיל לפרק את הכול הוא יספוג אש על בזבוז מוחלט של כספים אז מה קורה פה? בשביל מה הוא צריך את זה? אם הוא לא מתכוון לזה, אז סתם הוא יוצא טמבל (וזה עוד לפני שהוא בכלל נכנס לתפקיד באופן רשמי).
בזמן האחרון הוא לא הצטיין באמירות חכמות לצערי
אבל עכשיו הוא כבר יכול להרשות לעצמ לומר מה שהוא רוצה בלי לחשוש!
המבחן האמיתי הוא במעשים ולא בהצהרות. נקווה לטוב. עדיף להתאכזב מנאום אחרי יום הבחירה ולא מ-5 שנים בתפקיד.
 

בועז ל

New member
בזמן האחרון הוא לא הצטיין באמירות חכמות לצערי
אבל עכשיו הוא כבר יכול להרשות לעצמ לומר מה שהוא רוצה בלי לחשוש!
המבחן האמיתי הוא במעשים ולא בהצהרות. נקווה לטוב. עדיף להתאכזב מנאום אחרי יום הבחירה ולא מ-5 שנים בתפקיד.
אמירת אופוריה. לא הרבה יותר מזה.
מחר יתעורר הבחור ליום של עבודה וישמע ברדיו ששר הפנים ושר התחבורה לשעבר, מאיר שטרית, הודיע שאין בסמכותו של ראש עיריית י-ם לבטל את הפרויקט, מאחר ומרביתו מתוקצב ע"י המדינה והוכן ע"י גופי תכנון ארציים. וזה כל ההבדל בין אדם שנמצא 30 שנה בפוליטיקה הארצית, לבין אחד שעושה כעת את צעדיו הראשונים בה.
 

amit1270

New member
אמירת אופוריה. לא הרבה יותר מזה.
מחר יתעורר הבחור ליום של עבודה וישמע ברדיו ששר הפנים ושר התחבורה לשעבר, מאיר שטרית, הודיע שאין בסמכותו של ראש עיריית י-ם לבטל את הפרויקט, מאחר ומרביתו מתוקצב ע"י המדינה והוכן ע"י גופי תכנון ארציים. וזה כל ההבדל בין אדם שנמצא 30 שנה בפוליטיקה הארצית, לבין אחד שעושה כעת את צעדיו הראשונים בה.
שיקיים את סיסמת הבחירות של גאידמק...
 

יוני 2411

New member
ברקת עוד לא נכנס לתפקידו
והנה לכם.
עם כל הכבוד לראש העיר ,מדובר בפרויקט
ממלכתי לאומי אשר המימון והתכנון שלו מגיע ממשרד התחבורה וממשרד האוצר . כך שגם אם ברקת ירצה ,המדינה לא תאפשר לעצור את הפרוייקט או לפרק את הגשר .הושקעו יותר מידי משאבים בפרוייקט. יתרה מזאת ,הפרוייקט כיום נמצא בשלב מתקדם -הגשר כבר מוכן ,הדיפו מוכן ,הקרונות כבר כאן והעבודות בעיצומן . לא נראה לי שברקת יוכל לעצור את הפרוייקט ,היה עדיף אם היה מצהיר שהוא יאיץ את גמר הפרוייקט ל-2009 במקום 2010,ומקדם את הבאת האוטובוסים רבי הקיבולת לירושלים במהרה על מנת להקל על הנוסעים .
 

eggedan777

New member
ברקת והרכבת הקלה.
זה לא סוד שראש העיר החדש של ירושלים, ניר ברקת, מתנגד לרכבת הקלה כבר זמן רב. ברור שהוא לא יכול לעשות כלום כדי להחזיר את הגלגל אחורנית ולוותר עליה, אבל איך בחירתו כן תשפיע לדעתכם על העבודות? האם הוא ילחץ יותר לסיום מהיר של העבודות וידאג שסיטיפס תקבל את כל האישורים שהיא צריכה מהר ככל האפשר? או האם הוא ישים כמה רגליים רק כדי להוכיח שהוא צדק? מה אתם אומרים?
כתבו היום בבוקר בעיתון מעריב
שראש העיר חדש של ירושלים שוקל לפרק את גשר המיתרים
 

Golf Bravo

New member
כתבו היום בבוקר בעיתון מעריב
שראש העיר חדש של ירושלים שוקל לפרק את גשר המיתרים
למכירה: מערכי רכבת קלה, כחדשה
מערכי רכבת קלה, יד ראשונה, מעולם לא היו בשימוש, בניילונים. הקונה יקבל חינם גם מערכת מסילות (מעולם לא היו בשימוש!) עם מעטה חלודה קל, אבל במצב מצויין, וגם גשר תלוי על כבלים ממוט גדול. כל הסחורה במצב מעולה ובמחיר גמיש.
 

yazzon

New member
למכירה: מערכי רכבת קלה, כחדשה
מערכי רכבת קלה, יד ראשונה, מעולם לא היו בשימוש, בניילונים. הקונה יקבל חינם גם מערכת מסילות (מעולם לא היו בשימוש!) עם מעטה חלודה קל, אבל במצב מצויין, וגם גשר תלוי על כבלים ממוט גדול. כל הסחורה במצב מעולה ובמחיר גמיש.
 

בועז ל

New member
למכירה: מערכי רכבת קלה, כחדשה
מערכי רכבת קלה, יד ראשונה, מעולם לא היו בשימוש, בניילונים. הקונה יקבל חינם גם מערכת מסילות (מעולם לא היו בשימוש!) עם מעטה חלודה קל, אבל במצב מצויין, וגם גשר תלוי על כבלים ממוט גדול. כל הסחורה במצב מעולה ובמחיר גמיש.
מסתבר שקלטראווה עורך מכירת חיסול.
לא מכבר חזרתי מוונציה, שאף בה הוקם גשר של האדריכל הספרדי. הגשר הוקם מעל ה"קנאל גרנדה" היא התעלה הגדולה בצורת האות S החוצה את העיר.ובכן, מסתבר שתושבי ונציה לא ממש אוהבים את הפלא הארכיטקטוני החריג שצץ להם לפתע בעירם. לי יצא לשמוע כמה "איחולים לשלומו" של הגשר מבני המקום. הנה תמונה מהרשת של הגשר.
 

eggedan777

New member
מסתבר שקלטראווה עורך מכירת חיסול.
לא מכבר חזרתי מוונציה, שאף בה הוקם גשר של האדריכל הספרדי. הגשר הוקם מעל ה"קנאל גרנדה" היא התעלה הגדולה בצורת האות S החוצה את העיר.ובכן, מסתבר שתושבי ונציה לא ממש אוהבים את הפלא הארכיטקטוני החריג שצץ להם לפתע בעירם. לי יצא לשמוע כמה "איחולים לשלומו" של הגשר מבני המקום. הנה תמונה מהרשת של הגשר.
נשלח כבר הצעה לאתר לאיי ביי??
 
ברקת והרכבת הקלה.
זה לא סוד שראש העיר החדש של ירושלים, ניר ברקת, מתנגד לרכבת הקלה כבר זמן רב. ברור שהוא לא יכול לעשות כלום כדי להחזיר את הגלגל אחורנית ולוותר עליה, אבל איך בחירתו כן תשפיע לדעתכם על העבודות? האם הוא ילחץ יותר לסיום מהיר של העבודות וידאג שסיטיפס תקבל את כל האישורים שהיא צריכה מהר ככל האפשר? או האם הוא ישים כמה רגליים רק כדי להוכיח שהוא צדק? מה אתם אומרים?
עתיד הרכבת הקלה בירושלים(?)

מתוך עיתון ישראל היום: "אם צריך אפרק את גשר המיתרים", הכריז בקרת ואמר: "בעיר הענייה ביותר בישראל צריך להשקיע את הכסף בחינוך, בתרבות, בניקיון - ולא בגשרים". כמו כן שוקל ברקת להקפיא ואולי אף לבטל את פרוייקט הרכבת הקלה.
 

FDA

New member
עתיד הרכבת הקלה בירושלים(?)

מתוך עיתון ישראל היום: "אם צריך אפרק את גשר המיתרים", הכריז בקרת ואמר: "בעיר הענייה ביותר בישראל צריך להשקיע את הכסף בחינוך, בתרבות, בניקיון - ולא בגשרים". כמו כן שוקל ברקת להקפיא ואולי אף לבטל את פרוייקט הרכבת הקלה.
מה יש לו נגד הרכבת בכלל?
מישהו מבין? אוטובוסים יעשו את זה יותר טוב? האם עיר עניה ,זה אומר שיש הרבה משתמשים בתח"צ ,לא צריכה תחבורה טובה ויעילה? כמו גם חינוך ותרבות ונקיון וגם תחבורה
 

JayZed

New member
מה יש לו נגד הרכבת בכלל?
מישהו מבין? אוטובוסים יעשו את זה יותר טוב? האם עיר עניה ,זה אומר שיש הרבה משתמשים בתח"צ ,לא צריכה תחבורה טובה ויעילה? כמו גם חינוך ותרבות ונקיון וגם תחבורה
דבר ראשון, לא צריך לדאוג. שום דבר לא יפורק.
א - הפרוייקט הרבה מעבר לנקודת האל-חזור. ב - זה לא בסמכותו בכלל, הפרוייקט מומן ברובו עיי משרד התחבורה ולא העיריה. מי הוא בכלל שיבטל אותו? דבר שני... ע"פ הזיגזגים והאמירות שלו בשבועות האחרונים, הבנאדם הזה לא חכם במיוחד, הוא סתם זורק דברים לאוויר. שידבר לו... הוא, בניגוד לגאיידמק, מדבר עברית
 

amit1270

New member
דבר ראשון, לא צריך לדאוג. שום דבר לא יפורק.
א - הפרוייקט הרבה מעבר לנקודת האל-חזור. ב - זה לא בסמכותו בכלל, הפרוייקט מומן ברובו עיי משרד התחבורה ולא העיריה. מי הוא בכלל שיבטל אותו? דבר שני... ע"פ הזיגזגים והאמירות שלו בשבועות האחרונים, הבנאדם הזה לא חכם במיוחד, הוא סתם זורק דברים לאוויר. שידבר לו... הוא, בניגוד לגאיידמק, מדבר עברית
מזל שבבית שמש יש ראש עיר חכם...
 

megashock

New member
ברקת והרכבת הקלה.
זה לא סוד שראש העיר החדש של ירושלים, ניר ברקת, מתנגד לרכבת הקלה כבר זמן רב. ברור שהוא לא יכול לעשות כלום כדי להחזיר את הגלגל אחורנית ולוותר עליה, אבל איך בחירתו כן תשפיע לדעתכם על העבודות? האם הוא ילחץ יותר לסיום מהיר של העבודות וידאג שסיטיפס תקבל את כל האישורים שהיא צריכה מהר ככל האפשר? או האם הוא ישים כמה רגליים רק כדי להוכיח שהוא צדק? מה אתם אומרים?
איכות בניה נמוכה מאוד, לפרק ולבנות מחדש
הגשר אומנם יפה, אבל נבנה באיכות נמוכה במיוחד. הרכבת המקטעים והחיפוי נעשתה בצורה רשלנית וניתן לראות איך המקטעים השונים של הגשר לא מחוברים בצורה ישרה ואחידה אחד אל השני.
 

bhmi100

New member
איכות בניה נמוכה מאוד, לפרק ולבנות מחדש
הגשר אומנם יפה, אבל נבנה באיכות נמוכה במיוחד. הרכבת המקטעים והחיפוי נעשתה בצורה רשלנית וניתן לראות איך המקטעים השונים של הגשר לא מחוברים בצורה ישרה ואחידה אחד אל השני.
מאיפה המידע חבר?
בהנדסה בקרת איכות זה מקצוע ו"איכות" של כל מוצר נבדקת במספר מכשירים ושיטות ולא לפי "ראיתי וזה נראה לי רשלני"
 

megashock

New member
מאיפה המידע חבר?
בהנדסה בקרת איכות זה מקצוע ו"איכות" של כל מוצר נבדקת במספר מכשירים ושיטות ולא לפי "ראיתי וזה נראה לי רשלני"
אני חושב שכן
לדעתי בתכנון המקורי של קלטרווה הגשר אמור להיות נקי וזורם ולא שיראו איך המקטעים השונים מהם הוא בנוי מתחברים ואיך כל חלק מהגשר שונה מהשני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה