ברקוביץ'ק לא הגיע לאימון הבוקר, ככל

ממה שאני זוכר

אורי משיח היה באולטראס, ואז הוא התעצבן שהם לא רצו לעודד אז הוא וכמה חברים הקימו את השחקן ה-12 ב-2002... אולי אני טועה.
 
רשמתי כרגע על נושא על זה..

רשמתי הודעה מתונה (כי לא חסרים כותבים שיתנפלו עליי) ולמעשה שאלתי מה האימרה באה להראות...
 

Thierry Henry

New member
התקשורת.

הוא פשוט מספק להם הודעות מגוכחות שרק משרתות את האינטרסים של התקשורת. הוא היה מגיע לטריבונה במשך שנתיים לכל תוכנית וכל פעם היה מזיין ת'שכל, נמני נמני נמני נמני נמני נמני, במקום להתעסק במה שצריך וזאת מכבי. ועכשיו שנמני כבר במכבי, אז הוא החליט ללכת לסנגר את השחקן שמזיק לנו יותר מכל אחד אחר. התקשורת רוצה חומרים כאלו, אורי משיח הוא בסהכ כלי במערכת של התקשורת והגיע הזמן שילכו כמה אוהדי ומכבי ויגרמו לו להבין שמה שהוא עושה זה נזק לתדמית האוהדים ולמועדון עצמו, שלא יכול להוכיח שיש לו את הקהל מספר 1 בישראל, בגלל ליצנים כמו משיח.
 

ftb1

New member
זה מה שהכי מפחיד אותי

שהאוהדים יתמכו בברקו והוא יחליט להישאר צריך לנצל את ההזדמנות ולהעיף אותו לכל הרוחות
 

צהוּבה

New member
נמחקו כאן הודעות../images/Emo18.gif

דבר אחד הוא להעביר ביקורת רלוונטית על החלטתו של אורי משיח למנות עצמו לדובר האוהדים, ודבר אחר הוא לכתוב דברים מגעילים על הופעתו החיצונית. אורי משיח הוא אוהד, כמוני וכמוכם, וכמו שאתם לא הייתם רוצים להכנס לפורום כלשהו ולגלות שמישהו החליט להריץ צחוקים על המראה החיצוני שלכם, או סתם על כל מיני דברים שהם לא רלוונטיים לכתיבה שלכם, כך, אני מניחה, גם הוא לא היה רוצה. חלק מהתגובות נשארו, כי נפתח דיון בעקבותיהן, אבל תשתדלו להמנע מאמירות כאלה בהמשך. בעצם, אל תשתדלו להימנע - תמנעו.
 

kishonN

New member
תגידו יש אפשרות להשיג...

את ג'ון הארטסון?אני אשמח לראות שיחזור של הבעיטה ההיא,אולי זה ירגיע קצת את האגו מניאק הזה. העיקר שלפני תחילת העונה הוא הבטיח שלא יהיו בעיות במכבי,שהוא אבי ורוסו ילדים גדולים,שהוא הולך על הדאבל,שקלינגר צריך להפעיל רוטציות ושאין בעיה שהוא ישב כמה משחקים בספסל.אז אמר,שילך קיבינימט.
 

ftb1

New member
הוא גם אמר

שבחיים לא יחזור לשחק בארץ אחר כך שאם יחזור זה יהיה רק בחיפה שאם לא נזכה באליפות הוא יפרוש אחר כך הוא אמר שאם כן נזכה הוא יפרוש הוא אמר שמכבי נבנתה מצוין וכוכבים זה טוב אחר כך לא נבנתה בצורה נכונה הבנאדם זיין שכל מפגר
 

TheWhiteTigris

New member
וכמובן שקל לשכוח

לאייל את העובדה שבזכותו לא רק מכבי אלא ליגה שלמה נכנסה לאטרף, ליגת העל. נכון? כבר שכחתם?! אייל מגיע למכבי. פדרמן אבהל גם אייל פועלים מאחורי הקלעים (כן, גם להצהרות של אייל היה פוש מסויים) להחזיר את נימני והמלך חוזר הביתה. רוסו רואה שני שחקני ענק חותמים במכבי ומחליט שזאת הזדמנות טובה להתרענן בקבוצה אחרת ש(אולי) תרוץ לאליפות גם היא. שחקנים, שבעבר שמו זין אחד גדול על מכבי כבר יורדים כיום על הברכיים כדי שנשתין לעברם בכלל, שלוני ודריקס יצילחו בכלל לזכור את שמם. וכמובן שמכבי "משתוללת" בתקציב ובשחקנים - היא תמריץ את כל הליגה. שכחתם כבר את הטירוף של גביע הטוטו. גביע הטוטו!!!! הפועל התחזקו (תיאורטית, תיאורטית! תירגעו...) ובית"ר (שוב, תיאורטית). העונה עוד לא התחילה - וברקו כבר מעלה ציפיות - "אנחנו רוצים לקחת דאבל". רבותי, כותרות והכרזות כאלה, שמראות על ציפיות גבוהות הן שמשיבות את הקהל, ולא תגובות צנועות כמו של קלינגר ונימני: "אנחנו מקווים להציג כדורגל יפה". פה זה לא מכבי חיפה. פה זה מכבי ת"א!! שאיפה לנצחונות ואליפויות!! הליגה כולה קצת יותר מעניינת. המון אנשים לקחו מנויים. יש יותר מ 10,000 מנויים בצהוב! כבר שכחתם מי הזיז את העגלה החלודה הא? כפויי טובה אלה בניכם שמשמיצים את ברקו.
 

pgprince

New member
אבל אין לזה שום קשר למה שקורה

עכשיו. ברקוביץ מתנהג כשחקן שכונה שלא מסוגל לקבל החלטת מאמן ולשחקנים כאלה אין מקום במועדון הכדורגל שנקרא מכבי ת"א.
 

TheWhiteTigris

New member
יש הבדל

בין לכעוס על מקרה ספציפי הזה, ולטעון שזה חסר אחריות, לבין לצעוק שהיה עדיף שלא היה מגיע לת"א, שהוא גרוע, או לא יודע מה.
 
נמני לבד היה מספיק.

האוהדים לא חיכו לברקוביץ ורוסו אלא רק לנמני. דווקא אם ברקו לא היה ולא מצהיר הצהרות שכאלו אני חושב שהלחץ במערכת היה הרבה יותר נמוך ומכבי הייתה פותחת את העונה טוב יותר. אפשר לראות שהשחקנים שפחות דיברו במכבי נותנים את הטון מבחינת היכולת. ברקוביץ אמר מה הוא צריך את הזבל הזה ואני שואל....מה אנחנו צריכים את הזבל הזה????
 

Thierry Henry

New member
לזקוף את החזרת אייל למכבי זה באמת

מגוחך. איל ונמני מעולם לא היו חברים טובים. ברקוביץ' רצה קהל, אז הוא הלך להתחנף קצת לאורי משיח ואמר שיחזיר את נמני. נמני חזר כי הוא מכביסט, כי מכבי חשובה לו יותר מהכל, לא כי איל אמר לו תבוא. לעלות ציפיות זה נחמד. להכניס עניין לליגה זה נחמד. 10 אלף מנויים זה נחמד, אבל זה לא בגלל איל ברקוביץ'. להגיד שאתה גדול יותר מכל השחקנים במכבי, זה לא נחמד. לשים זין על המאמן שלך, זה לא נחמד. להכניס את מכבי עכשיו לתוך ערימת הסכינים של התקשורת, זה לא נחמד. לעורר כיאוס בתוך מכבי, זה לא נחמד. לגרום לכולם להתעסק באיל ברקוביץ' וליטופי האגו שלו , זה לא נחמד. למשוך את כל תשומת הלב אליו כשהוא לא פותח בהרכב, זה לא נחמד. לא להגיע לאימון ולא להודיע על כך לאף אחד , זה לא נחמד. לחשוב על עיתדו המקצועי אחריי משחק אחד שבו הוא לא פתח, זה לא נחמד. לגרום לאנשים לשכוח שמכבי הביסה את פ"ת ולגרום לכולם להתעסק בכל הזבל מסביב, זה לא נחמד. ברקוביץ' עשה 3 דברים נחמדים אבל גם אלף דברים שלילים. אנחנו כפויי טובה? אנחנו רק רוצים את טובת המועדון ואייל חוץ מ3 דברים חיובים הזיק בעוד עשרות מישורים אחרים.
 

צהוּבה

New member
משהו לגבי ברקו ונימני

ברקו ונימני דווקא היו תמיד חברים טובים. למעשה, בראיון שנתן ברקוביץ' ל"שבועספורט" הוא טען שהשחקן שהוא הכי היה רוצה לראות איתו בקבוצה הוא אבי נימני. גם נימני אמר דברים דומים. מתיחות בינהם בנבחרת דווקא לא ממש זכורה לי, וגם לא אחת מחוצה לה. לא יודעת כמה השפעה היתה לברקוביץ' עצמו על החזרתו של נימני, אבל לדעתי מכבי חשבו שיביאו את ברקוביץ', וזה ישקיט את האוהדים. הם טעו, כמובן, כי הקהל באמת חיכה לנימני, ולהזכירכם, עם הגעתו למכבי, ברקוביץ' ביקש פגישה עם האוהדים. בפגישה, הנושא הראשון (והיחיד שפורסם ע"י שני הצדדים בתקשורת) היה חזרתו של נימני. אני חושבת שגם ברקוביץ' וגם מכבי הבינו, אחרי הגעתו, שהקהל לא יסתפק בברקוביץ' בלבד.
 
למעלה